abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98952721
vreemd dat mmjl91 dat dan niet heeft...
pi_98952889
Bij mij is het nog steeds 358 :)
pi_98977077
Ik denk trouwens dat we deze week posters moeten gaan ophangen? Ik heb btw geen printer :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_98979407
En de woning is op woningnet geaccepteerd!
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_98980562
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:29 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik denk trouwens dat we deze week posters moeten gaan ophangen? Ik heb btw geen printer :P
laten we eerst maar eens een poster maken voordat we gaan printen ;)
ik kom iets wat om in het schoolwerk op het moment.
mocht iemand een creatieve bui hebben ga je gang en maak er wat moois van
pi_98981575
Het hoeft toch geen spectaculair postertje worden? Gewoon wat woorden over 20 juli, vanaf hoelaat en zorgen voor je eigen bbq + drinken e.d. En een simpel plaatje..

Tenzij iemand hier anders over denkt? :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_98982365
- Verkeerd topic.
pi_99069597
Ze zijn nu ook bezig met de paaltjes langs het middenstuk. Daar gaat het stukje afsnijden :(
:: Toenie ::
pi_99069678
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:18 schreef toenie het volgende:
Ze zijn nu ook bezig met de paaltjes langs het middenstuk. Daar gaat het stukje afsnijden :(
Haha dat dacht ik ook al zonet :'(
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:15:57 #160
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_99072259
Het hek aan de oostkant is wel weer open. Niet langer omlopen als je naar de snackbar gaat!
pi_99075978
ow dan hoeven we ook niet meer af te snijden gewoon lekker rechtdoor rijden

ik heb ff wat geprutst:

wat vinden jullie?

nu nog een tekst. wie helpt?

[ Bericht 27% gewijzigd door loecje op 05-07-2011 21:54:06 ]
pi_99091377
Ziet er goed uit Loecje!

overigens idee voor de tekst. misschien is het handig het forum hier op Fok te vermelden zodat nog meer mensen hier komen. is wel handig toch?
pi_99094833
Daarom had ik het idee van de QR-code ;)

En qua tekst zat ik te denken (concept) aan:

quote:
"BuurtBBQ!"
Op 20 juli wordt er een 'buurtBBQ' gehouden. Leer je (over-)buurvrouw/man eens kennen en kom gezellig er bij zitten!

Eigen BBQ, eten en drinken meenemen. O ja, een stoel kan ook handig zijn!

20 juli, 19:00. Plaats ????

Meer info: -->> *Verwijs naar QR-code*
Is wel vrij basic, maar hoeft ook geen lap tekst te zijn.
pi_99097365
Ik zou persoonlijk veel minder op schrijven.

BBQ
Eigen alles
20 juli - 19.00
Gras Blok A - Blok B
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_99099441
alsof iedereen iets met een QR-code kan.
pi_99100130
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 06:10 schreef loecje het volgende:
alsof iedereen iets met een QR-code kan.
Ik weet dat jij het niet kan, maar ik denk ongeveer de helft wel ;) Ik denk persoonlijk dat een QR-code eerder even ingescand wordt, dan dat een url onthouden wordt. (Tenminste, als ver wezen wordt naar dit topic)
pi_99102521
ja of gewoon.

voor meer info-> Google ''fok bodenterreinstudio's''

lijkt mij best duidelijk
pi_99102742
Ik wist niet eens wat een qr code was. Maar heb het even gegoogle't, maar ik denk dat een heleboel mensen daar niets mee kunnen.
Wat Toeni voor tekst heeft vind ik prima! Moeten alleen kijken hoe we verwijzen naar het Fok forum.
pi_99103727
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef Ebb het volgende:
ja of gewoon.

voor meer info-> Google ''fok bodenterreinstudio's''

lijkt mij best duidelijk
Vind ik ook wel een goeie optie! :) Mooi, die reeks die zo bij de resultaten staat!
pi_99108540
hey!
Ik woon er ook en ik lees eigenlijk heel vaak mee in dit gesprek, dus toch maar besloten om een account aan te maken.

Leuk idee om te BBQen! :)
Misschien is een facebook verwijzing een optie?
Je kan dan zelf een evenement toevoegen (in dit geval dus een BBQ), tijd, plaats en wat de bedoeling is en dan kan iedereen (die FB heeft) aangeven of ze aanwezig zijn of niet.. en ook niet FB leden kunnen volgens mij alles lezen.

Maar info--> Google: "fok bodenterreinstudios" is ook prima!
pi_99119814
Ben niet echt fan voor een facebook evenement. Ik gebruik zelf wel facebook en jullie vast ook, maar het is niet de plek waar we alles bespreken, dat is het forum. Alhoewel het natuurlijk wel handig is dat je ziet wie aanwezig is en wie niet :P
pi_99120195
is er niet ergens iets waar je een simpele shortlink kan maken die makkelijk te onthouden is?
dan zou de reekspagina: Topicreeks: Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen #2 als simpele link kunnen.
pi_99135635
Ben ook niet voor een facebook evenement. Dit werkt prima, tinyurl van MH er in en dan alleen nog ff de posters ophangen :)
pi_99142391
wie heeft er een kleurenprinter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')