abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99359468
ik blijf erbij dat je, als je in het bezit bent van een auto, toch informeert naar de parkeergelegenheid?
of is iedereen zo naïef dat ze er maar vanuit gaan dat er voor de deur geparkeerd mag worden?

snap ook niet dat ik al die info wel heb gekregen en jullie niet. slechte zaak van nijestee.
pi_99391848
Zo ik was al een tijdje niet meer op het forum, maar wat super dat er een bbq georganiseerd is! Zat zelf ook al aan zoiets te denken, maar had de plannen nog niet uitgevoerd :) Hopen op mooi weer! Maar ik ben er in ieder geval bij!
pi_99392152
weersverwachting is nog niet echt super. maar als het droog is kan de bbq aan.
pi_99392737
En anders misschien in de gangen haha, gaan de brandalarmen af:P Die van mij is al té gevoelig, is een keer 's nachts zomaar af gegaan, ik schrok me dood! Dus niet zo'n goed plan.. Maar zou jammer zijn dat het niet door gaat door het weer... is alleen niet echt een andere optie dan buiten.
pi_99393020
We hopen het beste er maar van :)
:: Toenie ::
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:36:57 #231
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_99410137
Ligt het aan mij, of is op het moment dat ik de verwarming nodig heb eindelijk de airco ingeschakeld. Zit lekker af te koelen hier...
pi_99424256
Leuk dat er steeds meer over de bbq wordt gedacht, en als alles goed gaat ook daadwerkelijk gaat plaatsvinden! Ook mooi dat de titel van t forum is aangepast!
Kan er zelf niet bij zijn ivm fulltime werken thuisthuis.

Als jullie de 21e nog steeds aan t bbq-en zijn en nog helder kunnen nadenken. Ik ben dan jarig!:D:D:D:D

Have fun!
When I get sad, I stop being sad and be Awesome instead!
pi_99429957
daar moet wel op geproost worden, jammer dat je er niet bij bent.
er komt vast nog wel een vervolg.
pi_99434317
Zoals verwacht ben ik wel op mijn werk ingepland, maar ga morgen gelijk een shift wisselen :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_99454813
Weet iemand al of je de stopcontact in de meterkast op kan delen in meerdere stopcontacten, zodat bijvoorbeeld je modem/router daar kan staan (en dus je verwarmingssysteem verbonden is aan stroom)? Of mag/kan dit niet?
pi_99454869
mag niet, maar kan wel
pi_99455377
Weet je ook waarom het niet mag? En vooral; ga ik dit merken (bv in de energie rekening)?
pi_99455468
omdat dat stopcontact voor de verwarming is die altijd aan moet staan.
volgens mij merk je niets in je meter maar 100% zeker ben ik niet.

ik krijg geen antwoord van Rendo/NDEA. ook niet op de vraag waarom die meter oploopt zonder dat ik de verwarming aan heb staan.
mondeling hebben we daar natuurlijk al wel antwoord maar ik wil het graag op papier (mail)hebben staan zodat ik ermee naar nijestee kan .want het slaat nergens op dat de meter oploopt omdat er een 'waakstand' is midden in de zomer en omdat er op aardgas gestookt wordt.
pi_99456185
Ik vind dat inderdaad ook maar vaag. Ik snap trouwens dat de verwarming altijd aan moet staan, maar dat staat ie met een verlengsnoer ook. Alleen zijn er dan nog andere apparaten verbonden. Het glasvezel modem (Lijbrandt) zit namelijk vast aan de muur. Een andere optie is op een verlengsnoer vanuit de kamer zelf te leggen naar de meterkast, maar dat is een stuk minder mooi.

Trouwens, hebben jullie ook een mail ontvangen over stromend heet water terwijl er geen warmwater wordt getapt? Je kon dan je naam + telefoonnummer naar hen sturen en dan zouden ze vandaag of morgen langskomen. Ik heb echter nog niets van ze gehoord.
pi_99456252
ik heb gewoon het stopcontact in de meterkast gesplitst en daar mn modem ook op.

en ja mail gehad maar hier geen last van stromend water.
heb jij dat wel? let dan ook ff op of je meter doorloopt.
pi_99457061
Ik heb daar inderdaad last van. Bedoel je de warmwater meter boven de toilet of de warmte beter (digitale meter)?
pi_99458061
warm water meter, dus die boven het toilet.
lijkt mij, als de afsluiter het niet goed doet en er water blijft stromen. dat die meter oploopt zonder dat je water verbruikt. terwijl in de mail staat dat er geen nadelen gevolgen heeft vind ik een meter die op loopt wel degelijk nadelig.
pi_99460638
Ze zijn net langsgeweest om het te maken. Heb ze ook gevraagd over de warmte meter die maar oploopt zonder dat ik dat apparaat heb gebruikt. Hij antwoordde daarop dat het probleem bekend is (circulatie warmte) en dat daar rekening mee gehouden wordt bij het bepalen van de verbruikskosten.

Ook heb ik gevraagd of je een stopcontactdoos mag aansluiten op de stopcontact in de meterkast. Dit mag gewoon en heeft verder geen consequenties.
pi_99464704
alles weer gemaakt? ik zag ze al rondlopen.
echt he overal weer verschillende antwoorden... mooi dat het stopcontact wel voor andere dingen gebruikt mag worden. dan gaat mn kruimeldief ook de meterkast in:P

fijn om te horen dat er rekening met de warme meter wordt gehouden. nu nog afwachten of het werkelijk gebeurd. jammer dat ze niet terug mailen want dan heb ik iets op papier staan...
pi_99482837
Ik vraag me af wat ze van plan zijn met het zand tussen het asfalt in? Het is altijd met de regen zo'n modderpoel, echt verschrikkelijk.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_99482977
wachten totdat de auto's weg zijn?
ik heb tot nu toe elke donderdag avond politie door onze straat heen zien rijden dus ik verwacht bonnenregen vanavond.
pi_99496387
en ik heb weer stroom :D
nu c_/
pi_99497620
Woehoe, verhuisd!
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_99497735
dat vraagt om foto's
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:54:25 #250
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_99502860
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef loecje het volgende:
wachten totdat de auto's weg zijn?
ik heb tot nu toe elke donderdag avond politie door onze straat heen zien rijden dus ik verwacht bonnenregen vanavond.
Wie weet gaat er dan zelfs gras groeien tussen de weg en het fietspad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')