ik heb de ramen snachts wel gewoon open, hor voor de ramen en de luiken dicht.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:36 schreef Boelii het volgende:
Ja.. Echt te warm.. Vooral snachts erg vervelend.. Woon op de begane grond en vind het een beetje eng om dan m'n raam helemaal open te zetten.
Ik heb net nog even bij de Aldi geweest, maar volgens mij zijn ze al weer weg. Ik kon ze tenminste niet vinden..,..quote:Op zondag 26 juni 2011 20:15 schreef loecje het volgende:
QR-Codedaar kan ik niets mee
ieder voor zich lijkt mij wel het makkelijkste.
anders moet er wel heel veel georganiseerd worden. moet je weten wie er komt en zorgen dat iedereen betaald.
nu hoeven we alleen maar briefjes op te hangen, en eventueel wat vuilniszakken neerzetten en achteraf zorgen dat alle troep opgeruimd gaat worden.
wegwerp bbq zijn nu bij de aldi, daar kan je wel met 3-4 man mee doen.
Die heb ik inderdaad ook in de keuken hangen, vast gemaakt met dubbelzijdig plak stukjes. Maar ik denk dat ik er nog een steeklampje bij wil, die ik rechtstreeks in het stopcontact kan stoppen, vind dat het toch nog te donker is in de keuken met de Ledberg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:23 schreef Ebb het volgende:
Hier ook nog een tip:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50192068
led lamp bij de Ikea -> Energieverbruik: 1,8W.
Weegt niks. Heb ik met 2 (vrij sterke) magneetjes opgehangen in de keuken.
magneetjes vastplakken met secondelijm
Ja, alleen de Ledberg's zijn niet voldoende voor mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad ook in de keuken hangen, vast gemaakt met dubbelzijdig plak stukjes. Maar ik denk dat ik er nog een steeklampje bij wil, die ik rechtstreeks in het stopcontact kan stoppen, vind dat het toch nog te donker is in de keuken met de Ledberg.
bij mij ook! erg vervelend zo warm.......... heb je een airco, doet die het nietquote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef linda-88 het volgende:
je bedoelt alleen warme lucht zeker marjolijn? dat is bij mij het geval namelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |