abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98655269
Doordeweeks komt mij ook iets beter uit :)
:: Toenie ::
pi_98655540
woensdag de 20ste?
als ik het goed heb kan dan iedereen die tot nu toe heeft gereageerd.

hopen op mooi weer.
waar kunnen we het beste zitten? ik dacht langs de waterkant(ruimte genoeg) of op het basketbalveld (mooi betegeld). of misschien zijn de onkruidvelden tegen die tijd wel mooie grasvelden.
pi_98685473
Ik kan dan ook, leuk :) De waterkant lijkt me wel een mooie plaats.. Als we op het basketbalveld zitten heb je misschien dat mensen die er wonen last krijgen van de rook ofzo, omdat die blokken erg dicht op elkaar staan toch? Zal misschien best mee vallen :p
Hoe is het het handigst om ook andere mensen uit te nodigen? Of houden we het alleen voor de mensen op het forum?
pi_98686587
gewoon briefje bij de hoofddeur van elk blok plakken?
ik ben niet zo goed in tekst verzinnen daarvoor.
pi_98689402
Oh, dat is vrij makkelijk.

"BBQ?" en vervolgens een pijl maken naar een QR-Code :P
pi_98689444
Mja, er moet wel een bedrage gevraagd worden dan toch?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_98689482
Tja, gewoon onder het motto van alles gewoon meenemen voor jezelf? BBQ kun je ook zelf wel voor zorgen denk ik, gewoon van die wegwerp dingen. Tenminste, dat was de eerste planning dacht ik? :P
pi_98690069
QR-Code :N daar kan ik niets mee

ieder voor zich lijkt mij wel het makkelijkste.
anders moet er wel heel veel georganiseerd worden. moet je weten wie er komt en zorgen dat iedereen betaald.

nu hoeven we alleen maar briefjes op te hangen, en eventueel wat vuilniszakken neerzetten en achteraf zorgen dat alle troep opgeruimd gaat worden.

wegwerp bbq zijn nu bij de aldi, daar kan je wel met 3-4 man mee doen.

[ Bericht 6% gewijzigd door loecje op 26-06-2011 22:12:52 ]
pi_98721670
Van mij mag die airco wel aan gaan..
pi_98724369
Ja.. Echt te warm.. Vooral snachts erg vervelend.. Woon op de begane grond en vind het een beetje eng om dan m'n raam helemaal open te zetten.
pi_98725300
Als ik de airco aanzet komt er alleen koude lucht uit. En het is echt vies warm.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_98725431
je bedoelt alleen warme lucht zeker marjolijn? dat is bij mij het geval namelijk..
pi_98730145
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:36 schreef Boelii het volgende:
Ja.. Echt te warm.. Vooral snachts erg vervelend.. Woon op de begane grond en vind het een beetje eng om dan m'n raam helemaal open te zetten.
ik heb de ramen snachts wel gewoon open, hor voor de ramen en de luiken dicht.
met de luiken dicht zie je niet eens dat de ramen open zijn. en daarnaast hoor je het vast wel wanneer de luiken open gaan.

ik heb vandaag de hele dag de luiken, ramen en gordijnen dicht gehad. kom nu net thuis en valt me best mee met de warmte.maar koeling mag van mij ook wel aan. hier ook warme lucht:(
pi_98731285
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:15 schreef loecje het volgende:
QR-Code :N daar kan ik niets mee

ieder voor zich lijkt mij wel het makkelijkste.
anders moet er wel heel veel georganiseerd worden. moet je weten wie er komt en zorgen dat iedereen betaald.

nu hoeven we alleen maar briefjes op te hangen, en eventueel wat vuilniszakken neerzetten en achteraf zorgen dat alle troep opgeruimd gaat worden.

wegwerp bbq zijn nu bij de aldi, daar kan je wel met 3-4 man mee doen.
Ik heb net nog even bij de Aldi geweest, maar volgens mij zijn ze al weer weg. Ik kon ze tenminste niet vinden..,..
pi_98732066
ze stonden er vrijdag nog wel, bovenop de vriesvakken.
pi_98743385
Ik weet niet of jullie allemaal evetuele verlichtingsproblemen in het keukengedeelte en/of de badkamer al hebben opgelost, maar ik zie in het Lidl-foldertje 3-led-onderbouwlampen die me wel ideaal leken in jullie geval. Je kunt ze bevestigen met zo'n plakpad of magneten en ze kosten per 3 4.99.
I reject reality and substitute my own
pi_98745356
leuk idee cindie! Ik ff kijken of t wat is!
pi_98748296
Ik had laatst een set van zulke soort lampjes gevonden in de membershop op http://www.1dayfly.nl. Daar zijn het 12 voor ongeveer 26 euro

pi_98755904
Hier ook nog een tip:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50192068

led lamp bij de Ikea -> Energieverbruik: 1,8W. :O
Weegt niks. Heb ik met 2 (vrij sterke) magneetjes opgehangen in de keuken.
magneetjes vastplakken met secondelijm :)
pi_98761072
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:23 schreef Ebb het volgende:
Hier ook nog een tip:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50192068

led lamp bij de Ikea -> Energieverbruik: 1,8W. :O
Weegt niks. Heb ik met 2 (vrij sterke) magneetjes opgehangen in de keuken.
magneetjes vastplakken met secondelijm :)
Die heb ik inderdaad ook in de keuken hangen, vast gemaakt met dubbelzijdig plak stukjes. Maar ik denk dat ik er nog een steeklampje bij wil, die ik rechtstreeks in het stopcontact kan stoppen, vind dat het toch nog te donker is in de keuken met de Ledberg.
pi_98768071
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Die heb ik inderdaad ook in de keuken hangen, vast gemaakt met dubbelzijdig plak stukjes. Maar ik denk dat ik er nog een steeklampje bij wil, die ik rechtstreeks in het stopcontact kan stoppen, vind dat het toch nog te donker is in de keuken met de Ledberg.
Ja, alleen de Ledberg's zijn niet voldoende voor mij.

Tevens wil ik ook wel BBQen :D
pi_98774300
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef linda-88 het volgende:
je bedoelt alleen warme lucht zeker marjolijn? dat is bij mij het geval namelijk..
bij mij ook! erg vervelend zo warm.......... heb je een airco, doet die het niet
pi_98780043
die ledberg heb ik ook onder de keukenkastjes. en naast de deur heb ik nog een klem-lamp die met de schakelaar aan gaat. deze heb ik aan de ventilator vastgeklemt.
ook makkelijk om ff snel aan te doen wanneer ik snachts thuis kom (of vergeten ben mn gordijnen open te doen)

BBQ woensdag de 20 juli.
iemand bezwaar? anders prikken we deze datum voordat iedereen andere plannen heeft.
pi_98791459
Als het rond 7 uur oid is, komt het voor mij prima uit :)
pi_98791569
lijkt mij een mooie tijd om te eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')