abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99504175
geen bonnen regen geweest. gelukkig voor de autobezitters, maar alle auto's er nog wel.
willen die mensen gewoon een boete ofzo?
pi_99509870
Mochten huisdieren nou wel of niet?
Er is iemand boven mij die heeft ineens een hond.
Hoor je tot half 2 nachts geklop en gestamp van die hond. Nice!
pi_99510782
staat nergens in het contract dat het niet mag. zijn ook meerdere mensen met katten.
maar overlast veroorzaken mag natuurlijk niet dus daarop zou je het wel kunnen gooien.

misschien eerst ff langs gaan om te melden dat je er last van hebt? want als ze niet weten dat je er last van hebt zullen ze er ook niets aan doen.
pi_99512528
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:47 schreef loecje het volgende:
dat vraagt om foto's
Nog niet klaar met inrichten...
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_99512908
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:23 schreef loecje het volgende:
staat nergens in het contract dat het niet mag. zijn ook meerdere mensen met katten.
maar overlast veroorzaken mag natuurlijk niet dus daarop zou je het wel kunnen gooien.

misschien eerst ff langs gaan om te melden dat je er last van hebt? want als ze niet weten dat je er last van hebt zullen ze er ook niets aan doen.
oke thx, ja als ik er weer tot diep in de nacht last van hem dan ga ik er natuurlijk eerst wel even heen :)
pi_99542206
Heb nog even een wegwerp BBQ gekocht bij de Action. Overal zie je het voor zo'n 5 euro, maar deze was 1,60. Hoop natuurlijk wel dat hij het gaat doen :P
:: Toenie ::
pi_99549018
nu maar hopen dat het droog blijft. of moeten we nog party tenten gaan regelen? ik weet er geen een...
pi_99549055
Ik zie morgen waarschijnlijk of ik iemand heb kunnen regelen die voor mij kan werken. Zo niet, dan kom ik na half 10 nog even langs,als jullie er dan nog zitten natuurlijk :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_99562514
KNMI voorspelt hele week regen Dat klinkt niet positief :(
pi_99562784
Hmm.. Das wel jammer inderdaad :(
pi_99565382
Ik woon op de tweede verdieping en heb nu de regen op mijn dak. Ik vind het wel leuk :)
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_99565657
ik vond het in het begin wel ff wennen dat regengeluid. maar klinkt nu wel lekker.

maar regen met BBQ is geen goed idee...
toch maar BBQ bij basketbal veld? en dan partytenten regelen? geen idee waar je die dingen vandaan zou kunnen halen. of iemand die er eentje(of meer) kan lenen?
pi_99566528
Dinsdag even kijken wat de kwaliteit van het gras is? Ik denk dat het inderdaad te drassig wordt om fatsoenlijk op te kunnen BBQ'en.

Trouwens, valt het jullie ook op dat NDEA niet echt vast is qua tijd met afschrijven? Ik heb nu 5-5, 31-5 en 28-6. Ik ben benieuwd hoever ze in de maand terug willen zakken qua afschrijven.
pi_99566711
hoop dat ze na de 24ste blijven want zonder stufie geen geld voor NDEA.
pi_99620164
Hallo!

Heb me hier ook maar even geregistreerd, ben er iig wel bij woensdag, vast wel mooi weer dan.
woon in het eerste blok en lijkt wel alsof NDEA elke maand een week eerder af gaat schrijven, betaal je dat per 4 weken ofzo? misschien een ander soort contract
pi_99674150
''Morgen verandert er niet veel aan het weerbeeld. Overdag laat de zon zich weer geregeld zien en vooral landinwaarts ontstaan weer enkele buien. Opnieuw is daar een enkele onweersklap bij mogelijk. De middagtemperatuur loopt uiteen van 19 graden vlak aan zee tot 22 graden in het binnenland. De wind is zwak tot matig en waait uit uiteenlopende richtingen. (Bron: KNMI)''
pi_99674513
Dat klinkt al heel wat beter.

Morgen *O*
mn wegwerpBBQ +klapstoel staan klaar. morgen nog ff wat lekkers te eten/drinken halen.

Heeft er iemand nog iets van muziek?
ik heb genoeg muziek maar niets om het buiten mee af te spelen...
pi_99710639
Ik ben net nog even langs de waterkant gelopen, maar heb niet het idee dat er echt een geschikt plekje is. Misschien is het handig om nu even de plek te bepalen, zodat we straks niet afzonderlijk gaan zitten :p

Net ook nog even over het gele pad gelopen, maar daar zak je makkelijk in weg :s
pi_99711338
toch maar basketbal veld?
als er een paar mensen zitten komt de rest er vanzelf wel bij denk ik
pi_99712582
he mensen

ik ben der vanavond ook bij
basketbalveldje is denk ik wel prima
ik heb iig een eigen bbq + kolen en aanmaakvloeistof dus dat moet iig wel gaan werken
ik zit trouwens in blok D maar dan aan de andere kant dan het basketbalveldje
pi_99713089
Ik zat ook te denken aan het basketbalveld, in elk geval stevige ondergrond. Aan beide zijden zit evt ook gras voor het relaxte zitten :p
pi_99713422
zo ik ben er klaar voor.
pi_99714237
is er ook iemand die denkt dat ie te weinig heeft?
want ik denk dat ik teveel heb:P
pi_99714814
Ik denk ook dat ik te veel heb. Ook nog even oliefakkeltjes gekocht :) ben er ook klaar voor!
pi_99715606
Iemand hier ook maat 95 euro huurtoeslag gekregen voor augustus ipv 146 euro?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')