warmte? waar?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef SG21 het volgende:
3e, middelste. 2e verdieping. Ga dood van de warmte hier...
Doe maar zo! Ik ben niet bij bbqquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:07 schreef loecje het volgende:
iemand goed met flyer maken om op te hangen?
ff leuk ontwerpje maken gaat nog wel maar als je mij de tekst laat doen garandeer ik spelfouten
[..]
warmte? waar?![]()
ik heb mij teruggetrokken in een ruimte met airco.
wat dat betreft is werken in een ziekenhuis ideaal.
tja dat gaat wat lastig worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:20 schreef SG21 het volgende:
Het werk is thuisthuis, 2 uur reizen;) En moet dan volgende dag ook gewoon weer werken...
Nog een keer iets organiseren kan natuurlijk ook! Dan ben ik er wel bij... Als het vaker gebeurt zullen er ook meer mensen naar toe komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef loecje het volgende:
[..]
tja dat gaat wat lastig worden.
dan moeten we speciaal voor jou(en alle andere die niet kunnen) na de zomervakantie maar weer iets organiseren
He, das mijn verdieping! Het is echt uber warm, bah.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef SG21 het volgende:
3e, middelste. 2e verdieping. Ga dood van de warmte hier...
Een verdieping lager is het ook niet veel prettiger trouwensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
He, das mijn verdieping! Het is echt uber warm, bah.
Omdat het geen airco schijnt te zijn..quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:12 schreef mmjl91 het volgende:
Gelukkig is het nu afgekoeld! Iemand enig idee waarom de airco warme lucht blaast eigenlijk??
Waar vind je zo'n steeklampje als ik vragen mag? Ik heb nu zo'n ikea lamp die je met 1 schroef vast kunt maken in de houten lijst, maar een steeklampje lijkt me ideaal. Kon zo'n ding nergens vinden helaas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad ook in de keuken hangen, vast gemaakt met dubbelzijdig plak stukjes. Maar ik denk dat ik er nog een steeklampje bij wil, die ik rechtstreeks in het stopcontact kan stoppen, vind dat het toch nog te donker is in de keuken met de Ledberg.
Hmm, ik weet niet zo 1,2,3 een winkel. Maar mijn vader als het goed is wel, dus zal hem van het weekend even vragen want hij kwam ook met het idee!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
[..]
Waar vind je zo'n steeklampje als ik vragen mag? Ik heb nu zo'n ikea lamp die je met 1 schroef vast kunt maken in de houten lijst, maar een steeklampje lijkt me ideaal. Kon zo'n ding nergens vinden helaas.
Zo'n stopcontact lamp kan je vinden bij de blokker (Nieuwe Ebbingestraat)quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
[..]
Waar vind je zo'n steeklampje als ik vragen mag? Ik heb nu zo'n ikea lamp die je met 1 schroef vast kunt maken in de houten lijst, maar een steeklampje lijkt me ideaal. Kon zo'n ding nergens vinden helaas.
ddquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:56 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Zo'n stopcontact lamp kan je vinden bij de blokker (Nieuwe Ebbingestraat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |