abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98792352
Yes! Ook maar even een account aangemaakt speciaal voor alle container studio dingen fora hier op fok.
Dus Hallo!
When I get sad, I stop being sad and be Awesome instead!
pi_98792503
Wordt steeds drukker hier, meer ervaringen :) Welk blok zit je?
:: Toenie ::
pi_98792596
3e, middelste. 2e verdieping. Ga dood van de warmte hier...
pi_98792916
Woensdag de 20ste lijkt mij prima! Ga gelijk even mn rooster doorgeven voor die week :)
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_98793320
iemand goed met flyer maken om op te hangen?
ff leuk ontwerpje maken gaat nog wel maar als je mij de tekst laat doen garandeer ik spelfouten

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef SG21 het volgende:
warmte? waar? :P
ik heb mij teruggetrokken in een ruimte met airco.
wat dat betreft is werken in een ziekenhuis ideaal.
pi_98793613
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:07 schreef loecje het volgende:
iemand goed met flyer maken om op te hangen?
ff leuk ontwerpje maken gaat nog wel maar als je mij de tekst laat doen garandeer ik spelfouten

[..]

warmte? waar? :P
ik heb mij teruggetrokken in een ruimte met airco.
wat dat betreft is werken in een ziekenhuis ideaal.
Doe maar zo! Ik ben niet bij bbq :( Hele zomer druk aan het werk.
pi_98794118
ook savonds aan het werk?
pi_98794343
Het werk is thuisthuis, 2 uur reizen;) En moet dan volgende dag ook gewoon weer werken...
pi_98794457
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:20 schreef SG21 het volgende:
Het werk is thuisthuis, 2 uur reizen;) En moet dan volgende dag ook gewoon weer werken...
tja dat gaat wat lastig worden.

dan moeten we speciaal voor jou(en alle andere die niet kunnen) na de zomervakantie maar weer iets organiseren
pi_98794679
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef loecje het volgende:

[..]

tja dat gaat wat lastig worden.

dan moeten we speciaal voor jou(en alle andere die niet kunnen) na de zomervakantie maar weer iets organiseren
Nog een keer iets organiseren kan natuurlijk ook! Dan ben ik er wel bij... Als het vaker gebeurt zullen er ook meer mensen naar toe komen.
pi_98796094
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef SG21 het volgende:
He, das mijn verdieping! Het is echt uber warm, bah.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_98796198
Haha, ik net mijn luiken en ramen een beetje dicht doen voor die regen zie ik aan de overkant nog een heleboel mensen achter de luiken kijken naar de regen. Wel even heerlijk hoor zo :)
pi_98797522
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

He, das mijn verdieping! Het is echt uber warm, bah.
Een verdieping lager is het ook niet veel prettiger trouwens :(

@ loecje: ben zelf niet echt goed in een leuk ontwerpje maken, maar spellingsfouten kan ik er wel uithalen evt
:: Toenie ::
  woensdag 29 juni 2011 @ 02:09:45 #114
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_98805013
TVP. Kom om van de warmte in het meest oostelijke blok.
pi_98810736
Gelukkig is het nu afgekoeld! Iemand enig idee waarom de airco warme lucht blaast eigenlijk??
pi_98813707
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:12 schreef mmjl91 het volgende:
Gelukkig is het nu afgekoeld! Iemand enig idee waarom de airco warme lucht blaast eigenlijk??
Omdat het geen airco schijnt te zijn..
Dat ding meet zogenaamd de temperatuur (buiten/binnen???) en als het zoveel uur, dagen, weken.. warm genoeg is, (ook geen idee),als de temperatuur dus voor een bepaalde tijd boven de 25 graden is, dan gaat die koele lucht blazen. Maar daar heb ik zelf nog niks van gemerkt afgelopen dagen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:13:00 #117
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_98823329
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Die heb ik inderdaad ook in de keuken hangen, vast gemaakt met dubbelzijdig plak stukjes. Maar ik denk dat ik er nog een steeklampje bij wil, die ik rechtstreeks in het stopcontact kan stoppen, vind dat het toch nog te donker is in de keuken met de Ledberg.
Waar vind je zo'n steeklampje als ik vragen mag? Ik heb nu zo'n ikea lamp die je met 1 schroef vast kunt maken in de houten lijst, maar een steeklampje lijkt me ideaal. Kon zo'n ding nergens vinden helaas. :(
pi_98823988
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Mr.Blonde89 het volgende:

[..]

Waar vind je zo'n steeklampje als ik vragen mag? Ik heb nu zo'n ikea lamp die je met 1 schroef vast kunt maken in de houten lijst, maar een steeklampje lijkt me ideaal. Kon zo'n ding nergens vinden helaas. :(
Hmm, ik weet niet zo 1,2,3 een winkel. Maar mijn vader als het goed is wel, dus zal hem van het weekend even vragen want hij kwam ook met het idee! :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:36:10 #119
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_98824472
Top, ben benieuwd!
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:09:33 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_98826349
In de Grote Kromme Elleboog zit een lampenwinkel (Lighthouse). Daar zou je het eens kunnen proberen voor zo'n lampje.

Je kunt ze met google vinden onder stekkerdooslamp of stopcontactlamp. Of stopcontactverlichting.

[ Bericht 16% gewijzigd door Lienekien op 29-06-2011 17:17:28 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_98828706
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Mr.Blonde89 het volgende:

[..]

Zo'n stopcontact lamp kan je vinden bij de blokker (Nieuwe Ebbingestraat)
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:16:13 #122
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_98831835
Bedankt voor de tips, zal er binnenkort eens kijken.
pi_98837336
Heey!

Ik volg dit topic van dit forum ook al een tijdje, maar had mij nog nooit aangemeld. Heb dit vandaag toch maar even gedaan. Ik vind zo'n forum echt super handig! Ik heb er al heel wat tips vanaf gelezen, haha!

Maar ik heb gebeld met NDEA over de airco/verwarming en wat blijkt: De airco is nog nooit eens aangesloten, het kan nog enkele weken duren! Fijn hè met de hitte van afgelopen dagen..

En ik las hier dat mensen de teller 2 (uit de meterkast) niet begrepen. Zelf snapte ik hier ook niet veel van, maar ik heb het uitgezocht en het leek me handig dit ook met jullie te delen. De stand van teller 2 is in kwH, wat je moet betalen per maand (dat formulier die we ooit hebben gekregen) staat dat je moet betalen voor 1 GJ, namelijk 18.41 euro. Nu is 1 kWh = 0,0036 GigaJoules (GJ). Dus dit betekend dat wanneer je het allemaal omrekent (ik zal je de berekening besparen) dat je per maand 264,04722 Kwh mag gebruiken zonder over het maandelijke tarief (zeg maar) heen te zitten. Toch weer een meevaller dacht ik zo, voor mij tenminste wel.
pi_98840281
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:56 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Zo'n stopcontact lamp kan je vinden bij de blokker (Nieuwe Ebbingestraat)
dd
Thanks! Morgen gelijk maar even heen, ook wel handig voor de badkamer, of is dat niet geschikt dan? :P (IVM stroom ed?)
pi_98840443
Zo'n stopcontactlamp van de blokker heb ik ook boven mijn bed; ideaal! Al betwijfel ik het of hij ook in de badkamer past. Gezien het stopcontact daar echt tegen het plafond aan zit en de lamp wel vrij groot is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')