Dat heb ik ook hoor! Moet altijd 2 handen vrij hebben, anders lukt het niet. Sowieso nadat ze geweest zijn om bij de deuren en kozijnen de schroeven te doen ofzo gaat het nog moeilijker.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:21 schreef loecje het volgende:
dicht doen wil nog wel. inderdaad wat harder dicht gooien. maar openen lukt me soms niet
heb niet zoveel kracht in mn handen. moet echt beide handen vrij hebben(1 sleutel omdraaien 1 aan de deur trekken) om de deur van slot te krijgen. dus alle boodschappen eerst op de grond zetten.
en dan lukt het soms nog niet. zoals toennet. gelukkig liep er net iemand langs die ff mn deur open heeft gedaan. maar staat ook zo stom, mn eigen deur niet open krijgen.
Anyone? Ik heb er geen last van...quote:Geachte bewoner,
In enkele warmwater doorstromers blijken in de praktijk door te blijven stromen,dit is niet de bedoeling. Het heeft voor u als bewoner geen nadelige gevolgen als wel dat men dit als hinderlijk ervaart.
Om zo snel als mogelijk dit te verhelpen zouden wij graag van u het volgende willen weten:
Hoort u in het kastje boven het toilet als u GEEN warmwater tapt een soort stromingsgeluid , zo ja dan graag als volgt te handelen:
Een mailtje sturen aan t.de.groot@intechpro.nl , met hierin vermeld u naam en telefoonnummer.
Aanstaande donderdag 14 en vrijdag 15 juli komen wij dan langs om dit te verhelpen.
Indien u niets hoort hoeft u ook niets te doen, en kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen
Hartelijke groet,
Nee dat wist ik niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:00 schreef loecje het volgende:
dat wist je van te voren.
ik snap ook niet waarom zoveel studenten een auto hebben. ik zou niet weten wat ik met een auto moet in de stad...
Haha, dan heb jij nog niet gezien wat dat kost.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:41 schreef loecje het volgende:
je kan ook een parkeerplaats huren bij de parkeergarage's. staat je auto nog overdekt ook.
daar werd ik tenminste naar verwezen bij tekenen van contract.
Ik kwam er pas achter nadat ik toevallig de info-foldertjes van de gemeente had doorgelezen. Daar stond in één van de vele folders dat het het hele Ciboga gebied op dit moment het enige autoluwe gebied van Groningen is. Gelukkig kan ik een auto gewoon niet betalen, dus maakt het voor mij niets uit. Maar ik kan mij wel voorstellen dat als je wel in bezit bent van een auto, dat het wel slecht gecommuniceerd is...quote:Op maandag 11 juli 2011 14:30 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet.
Dat jij geen auto nodig hebt zegt niks over de andere bewoners, wat overigens niet allemaal studenten zijn natuurlijk maar ook mensen met een baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |