quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
1000quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveelste breakpunt is dit van Murray?
16e geloof ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveelste breakpunt is dit van Murray?
Jup. Iets meer pakken en hij had 2-0 in sets voor kunnen staan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat is toch eigenlijk het enige verschil tussen Nadal en Murray qua niveau vandaag, het spel op de breakpoints.
De 2de set sowieso.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jup. Iets meer pakken en hij had 2-0 in sets voor kunnen staan.
Laat die eerst maar van Federer winnen, dat lijkt me al zwaar genoeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:27 schreef wimderon het volgende:
Met dit niveau zie ik Nadal niet winnen van Djokotron in ieder geval.
Waarom niet? Hij speelt toch goed?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:27 schreef wimderon het volgende:
Met dit niveau zie ik Nadal niet winnen van Djokotron in ieder geval.
Mooi hèquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:25 schreef senswal het volgende:
Wtf jullie lullen 1,5 topic vol, over een wedstrijd die nog steeds gaande is?
Federer had een keer 1 uit 17 in een RG-finale.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:22 schreef theSummoner het volgende:
Wat zou het record aantal breakpoints VS aantal breakpoints niet converted zijn?
Hij geeft Murray wel 18 BPs, zijn service is niet geweldigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij speelt toch goed?
Nja, misschien speelt hij tegen Djokovic zo goed als nodig is. Ik bedoel, met hoe hij speelde tegen Andujar had hij vandaag ook niet gewonnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij geeft Murray wel 18 BPs, zijn service is niet geweldig
En dan wint Nadal gewoon zondag weer. Djokovic zie ik wel winnen van Nadal, Federer niet meer gezien de vorm waarin Nadal nu is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Federer vind ik beter in vorm dan Nadal, maar het is afwachten hoe hij speelt tegen Djokovic..
Ik denk dat de winnaar van RG 2011 uit die wedstrijd komt..
Word. Alhoewel ik dat een jaar geleden ook van Djokovic vond.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Murray terecht achter Fed, Nadal en Djoko.
Hij is meer een willekeurige top10 speler
djokovic heeft dus nog even te gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:31 schreef MilaNL het volgende:
Esther Vergeer wint Roland Garros en daarmee 418e wedstrijd op rij
Toch bizar dat er in al die jaren geen één speelster in staat blijkt om haar te verslaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:31 schreef MilaNL het volgende:
Een verrassende uitslag dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:31 schreef MilaNL het volgende:
Bizar gewoon.. Ik zou er toch genoeg van krijgen als je jaaaaaaren eenzaam aan de top zit..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:31 schreef MilaNL het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit een wedstrijd van haar gezien. Ik wel en ze laat die bal bijna elke keer twee keer stuiteren en daar wordt dus nooit iets van gezegd. Gek hè, dat ze dan altijd wint.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch bizar dat er in al die jaren geen één speelster in staat blijkt om haar te verslaan
Zou het voor haar niet gewoon een baan zijn?. Het lijkt me niet dat het prijzen/sponsorgeld zo hoog ligt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bizar gewoon.. Ik zou er toch genoeg van krijgen als je jaaaaaaren eenzaam aan de top zit..
Geen valse scores posten s.v.p.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit een wedstrijd van haar gezien. Ik wel en ze laat die bal bijna elke keer twee keer stuiteren en daar wordt dus nooit iets van gezegd. Gek hè, dat ze dan altijd wint.
Komt omdat dat mag. En dat mag de tegenstander dus ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit een wedstrijd van haar gezien. Ik wel en ze laat die bal bijna elke keer twee keer stuiteren en daar wordt dus nooit iets van gezegd. Gek hè, dat ze dan altijd wint.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:35 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Komt omdat dat mag. En dat mag de tegenstander dus ook.
Oh no you didn't..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:35 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Komt omdat dat mag. En dat mag de tegenstander dus ook.
Hier ook!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:36 schreef franklop het volgende:
eten klaarmaken en dan klaar gaan zitten voor Djoker-Fed
De wedstrijd was nog bezig toen jij dat postte.quote:
Dat zegt hij elke keer hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:38 schreef senswal het volgende:
He's a very very good player and a very very good guy.
Nog nooit gehoord
Ik verstond: "He'll win a set in a grand slam final soon for sure."quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:38 schreef Fukjoeman het volgende:
[...]
He will win a grandslam soon for sure
Thies aar de best pleeyers on de toer, no?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Berry, berry good, berry, berry difficult, berry berry important.
dat dacht ik ook, dat krijgt ie elke keer weer te horenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:42 schreef Szura het volgende:
Murray moet toch ook helemaal gek worden van die praatjes dat hij wel een keer een Grand Slam wint![]()
De best pleeyer of the moment agenst de best pleeyer of de gisterie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:42 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Thies aar de best pleeyers on de toer, no?
Zou geweldig zijn als iemand na zo'n GS-finale in zijn toespraak zou zeggen: "You're a good player but you'll never win a slam."quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, dat krijgt ie elke keer weer te horen
Ik had niet het idee dat Murray nou veel kans zou hebben gehad. Zijn gewoon straight sets.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:44 schreef PierreBetfair het volgende:
Nadal mazzelt zich naar de finale met een hoop lucky lijnballen op breakpoint tegen. Maargoed, ik kan er mee leven.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn als iemand na zo'n GS-finale in zijn toespraak zou zeggen: "You're a good player but you'll never win a slam."
3/16 BP's?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat Murray nou veel kans zou hebben gehad. Zijn gewoon straight sets.
Ze moeten als Murray in de Wimbledonfinale in straight sets verliest op die schaal laten graveren 'Epic Fail'.quote:
3/18. Ja, nou en. Federer had er een keer 1 uit 17. Andujar stond 5-1 40-0 op eigen service voor. Maar om die punten gaat het nou juist.quote:
Tja, als de wind anders had gestaan was het str8 sets voor murray geweest. Nu maar eens kijken hoe Fed tennisles gaat geven aan zn de Djoker.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat Murray nou veel kans zou hebben gehad. Zijn gewoon straight sets.
Dat geloof je toch zelf niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:47 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Tja, als de wind anders had gestaan was het str8 sets voor murray geweest.
Ik help het je hopen.quote:Nu maar eens kijken hoe Fed tennisles gaat geven aan zn de Djoker.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze moeten als Murray in de Wimbledonfinale in straight sets verliest op die schaal laten graveren 'Epic Fail'.
Federer was ook degene die Nadals 81 streak op gravel stopte.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:47 schreef tennisboy het volgende:
Come on Federer, breng the Joker zijn 1ste nederlaag toe dit jaar.
Dus dát is het!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:47 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Tja, als de wind anders had gestaan was het str8 sets voor murray geweest. Nu maar eens kijken hoe Fed tennisles gaat geven aan zn de Djoker.
Wat is wat? De wind was de bepalende factor bij Nadal-Murray?quote:
-edit- sorry dat had je erbij gezetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:51 schreef wimderon het volgende:
Om nog maar eens terug te komen op de talentdiscussie: Wat versta je onder talent? Fysieke en mentale vaardigheden zijn deels ook talent. Qua puur tennistalent staat Nadal natuurlijk onder een paar anderen. Als hij daar ook gelijkwaardig of beter in was zou hij in combinatie met zijn fysieke en mentale kwaliteiten met afstand de beste speler moeten zijn en dat is hij natuurlijk niet. (Ik vind trouwens dat hij mentaal niet zo top is als vaak gesteld wordt, hij levert relatief vaak zijn service in als hij de set/partij af kan maken en heeft veel coaching/ondersteuning nodig vanaf de tribune, maar dat terzijde.)
Natuurlijk is zijn forehand uniek en top, maakt hij erg weinig fouten en slaat hij vaak onmogelijke winners vanuit geslagen positie, maar hij heeft toch ook wat zwakke punten die grotendeels op talent te steken zijn. Zijn slice is matig, hij kan niet uitzonderlijk veel met de (tweede) service qua variatie en zijn netspel is gemaakt. En op hardcourts (zeker de snellere) is hij de forehand nog steeds een stuk minder effectief.
De reden dat Nadal iedere keer weer wint, de wind.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is wat? De wind was de bepalende factor bij Nadal-Murray?
Ja, klopt, als het windstil was, stond Nadal nog te ploeteren op de futures.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:52 schreef senswal het volgende:
[..]
De reden dat Nadal iedere keer weer wint, de wind.
Exact.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
3/18. Ja, nou en. Federer had er een keer 1 uit 17. Andujar stond 5-1 40-0 op eigen service voor. Maar om die punten gaat het nou juist.
Goede analyse.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:51 schreef wimderon het volgende:
Om nog maar eens terug te komen op de talentdiscussie: Wat versta je onder talent? Fysieke en mentale vaardigheden zijn deels ook talent. Qua puur tennistalent staat Nadal natuurlijk onder een paar anderen. Als hij daar ook gelijkwaardig of beter in was zou hij in combinatie met zijn fysieke en mentale kwaliteiten met afstand de beste speler moeten zijn en dat is hij natuurlijk niet. (Ik vind trouwens dat hij mentaal niet zo top is als vaak gesteld wordt, hij levert relatief vaak zijn service in als hij de set/partij af kan maken en heeft veel coaching/ondersteuning nodig vanaf de tribune, maar dat terzijde.)
Natuurlijk is zijn forehand uniek en top, maakt hij erg weinig fouten en slaat hij vaak onmogelijke winners vanuit geslagen positie, maar hij heeft toch ook wat zwakke punten die grotendeels op talent te steken zijn. Zijn slice is matig, hij kan niet uitzonderlijk veel met de (tweede) service qua variatie en zijn netspel is gemaakt. En op hardcourts (zeker de snellere) is hij de forehand nog steeds een stuk minder effectief.
Waarom heeft Gulbis meer talent dan Nadal?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:55 schreef PierreBetfair het volgende:
Inderdaad, puur qua tennistalent is Fed de beste gevolgd door Murray en Gulbis. Daarna valt er een groot gat richting de rest.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
Federer wint het eerste punt. Dat kan belangrijk zijn.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
Tevens het tweede. Misschien wel nog belangrijker!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
en ook het tweedequote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
quote:
Stel dat Federer dit wint, denk je dat hij dan van Nadal wint?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:01 schreef TheGeneral het volgende:
Toch de break. Dat kan niet anders betekenden dan GSM Federer.
Die kans acht ik zeer klein.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Stel dat Federer dit wint, denk je dat hij dan van Nadal wint?
Laat hem eerst dit winnen, dan zien we wel verder.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jongens, jongens, als jullie zo beginnen dan ben ik voor Djokotron hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat de Franse broer van Jan Siemerink?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:13 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zit Jean Siemerink er niet bij op Sport1.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dat de Franse broer van Jan Siemerink?
Nee, dat is hij zelf, maar ik schreef voor de grap Jean.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dat de Franse broer van Jan Siemerink?
Pics.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:19 schreef Chriz1k het volgende:
Wat een tempo!
Zouden jullie de moeder van Djokovic geven, trouwens?
We misten het eerste punt daar alquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:20 schreef Szura het volgende:
Ik hoop niet dat ES weer punten gaat missen zoals van de week bij Fed-Monfils
quote:
Ze was net in beeld, ze komt niet goed tot haar recht op foto's.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:21 schreef Szura het volgende:
Hoe vaak Nadal RG nog wint, hij kan toch niet tippen aan die Braziliaanse baas
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:21 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Ze was net in beeld, ze komt niet goed tot haar recht op foto's.
Ter compensatie een foto van zijn vriendin:
[ afbeelding ]
Nee, net ook al een en dit lijkt me de derde.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Was dat pas de eerste afzwaaier van Federer vandaag?
Nee, volgens mij al 1-2 meer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Was dat pas de eerste afzwaaier van Federer vandaag?
Nee dan heb je gewoon 1 uit 1 BP's. Het gaat om het aantal gespeelde.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
Wat die BP's betreft, ze kijken toch neem ik aan hoeveel je er maakt afgezet tegen hoeveel je er speelt, niet hoeveel je er hebt? Ik bedoel, als je 0-40 stat en je verzilvert je eerste BP zou je er twee niet hebben benut als je de gemaakte BP's afzet tegen het aantal BP's dat je hebt gehad.
En ja, ze tellen alleen de gespeelde BP's, dus als je op 0-40 je eerste pakt heb je 1/1.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
Wat die BP's betreft, ze kijken toch neem ik aan hoeveel je er maakt afgezet tegen hoeveel je er speelt, niet hoeveel je er hebt? Ik bedoel, als je 0-40 stat en je verzilvert je eerste BP zou je er twee niet hebben benut als je de gemaakte BP's afzet tegen het aantal BP's dat je hebt gehad.
Hoeveel je er speelt natuurlijk. Fedje staat al weer 7-0 wat betreft BP's missen, kleine koning is het ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:32 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee dan heb je gewoon 1 uit 1 BP's. Het gaat om het aantal gespeelde.
Bedankt, dan is het goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:32 schreef Salamando het volgende:
[..]
En ja, ze tellen alleen de gespeelde BP's, dus als je op 0-40 je eerste pakt heb je 1/1.
Serieus? Je denkt dat het gewoon een gelopen race is voor Djokovic?quote:
En met Schiavone lijkt de WTA wel de ATP.quote:
Conclusie?quote:
Ja, zeker.quote:
Ik wacht nu op Wimmers met voorbeeldenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:37 schreef Federer-fan het volgende:
Nalbandian is trouwens best dik. Op mijn tennispark speelt een man die ook dik is. Hij heet Adam. Jullie weten toch wel dat ze van een man die 50 is geworden zeggen dat hij Abraham heeft gezien? Als iemand die ik ken opeens heel dik is geworden en ik vertel het aan iemand anders dan zeg ik altijd: "Hij heeft Adam gezien."
Hier ben ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:33 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Waar is TheGeneral nou met zijn Fed-geblaat?
gloryhunter!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier ben ik. Ik hoef niet elke seconde bij de partij te zijn toch
.
Nee, maar meld het even.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier ben ik. Ik hoef niet elke seconde bij de partij te zijn toch
.
Dan kan het weleens snel afgelopen zijn.quote:
met deze set iddquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan kan het weleens snel afgelopen zijn.
Ook met de tweede en de derde.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus? Je denkt dat het gewoon een gelopen race is voor Djokovic?
Ik ben altijd zeer pessimistisch als het op Federer in dit soort partijen aankomt.quote:
Nee, maar dat is denk ik niet nodig. Djokovic lijkt me te goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Federer geeft het heus niet op na één set.
Tip: grapjes zijn leuker als de ander hem zonder uitleg begrijpt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:37 schreef Federer-fan het volgende:
Nalbandian is trouwens best dik. Op mijn tennispark speelt een man die ook dik is. Hij heet Adam. Jullie weten toch wel dat ze van een man die 50 is geworden zeggen dat hij Abraham heeft gezien? Als iemand die ik ken opeens heel dik is geworden en ik vertel het aan iemand anders dan zeg ik altijd: "Hij heeft Adam gezien."
Zonder die verwijziging naar 'Abraham gezien hebben' was hij volgens mij niet te begrijpen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:48 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Tip: grapjes zijn leuker als de ander hem zonder uitleg begrijpt.
En met die verwijzing is hij niet meer leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zonder die verwijziging naar 'Abraham gezien hebben' was hij volgens mij niet te begrijpen.
Minachting van de lezer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zonder die verwijziging naar 'Abraham gezien hebben' was hij volgens mij niet te begrijpen.
Vertel je in het echt ook eerst die verwijzing danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Noddie vond hem leuk hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:50 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Vertel je in het echt ook eerst die verwijzing dan?
De 2e waarschuwing komt toch nietquote:
Omdat Fransen kut zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Waarom altijd dat standaard gejoel als iemand ook maar enig protest maakt?
Geen Fransen in de halve finale.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Waarom altijd dat standaard gejoel als iemand ook maar enig protest maakt?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En met die verwijzing is hij niet meer leuk.
Tip: Niet meer vertellen
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:50 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Vertel je in het echt ook eerst die verwijzing dan?
quote:
Ja ik dacht ook eerst in, maar ze gaven hem uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
Was die laatste bal van Fed in de vorige game uit? Ik zag de lijn wit worden.
Ja, hoezo?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:52 schreef senswal het volgende:
Fed-fan, mag ik iets vragen?
Ben je vrijgezel?
de lijn is nu ook al wit hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
Was die laatste bal van Fed in de vorige game uit? Ik zag de lijn wit worden.
Nou, er ligt allemaal gravel op, dus hij is oranje gekleurd.quote:
teveel naar Hewitt en Ivanovic gekeken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
Opvallend veel vuistjes en 'come ons' van Federer.
Uit welke dan precies?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:57 schreef senswal het volgende:
[..]
Dat dacht ik al op te maken uit je posts.
Je moet mentalist worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:58 schreef senswal het volgende:
[..]
Nah alles in z'n totaliteit.
Niet specifiek een post.
Ze hebben voorlopig nog 2,5 uur.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:00 schreef Szura het volgende:
Partij kan best wel eens afgebroken worden straks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |