Nee, net ook al een en dit lijkt me de derde.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Was dat pas de eerste afzwaaier van Federer vandaag?
Nee, volgens mij al 1-2 meer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Was dat pas de eerste afzwaaier van Federer vandaag?
Nee dan heb je gewoon 1 uit 1 BP's. Het gaat om het aantal gespeelde.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
Wat die BP's betreft, ze kijken toch neem ik aan hoeveel je er maakt afgezet tegen hoeveel je er speelt, niet hoeveel je er hebt? Ik bedoel, als je 0-40 stat en je verzilvert je eerste BP zou je er twee niet hebben benut als je de gemaakte BP's afzet tegen het aantal BP's dat je hebt gehad.
En ja, ze tellen alleen de gespeelde BP's, dus als je op 0-40 je eerste pakt heb je 1/1.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
Wat die BP's betreft, ze kijken toch neem ik aan hoeveel je er maakt afgezet tegen hoeveel je er speelt, niet hoeveel je er hebt? Ik bedoel, als je 0-40 stat en je verzilvert je eerste BP zou je er twee niet hebben benut als je de gemaakte BP's afzet tegen het aantal BP's dat je hebt gehad.
Hoeveel je er speelt natuurlijk. Fedje staat al weer 7-0 wat betreft BP's missen, kleine koning is het ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:32 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee dan heb je gewoon 1 uit 1 BP's. Het gaat om het aantal gespeelde.
Bedankt, dan is het goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:32 schreef Salamando het volgende:
[..]
En ja, ze tellen alleen de gespeelde BP's, dus als je op 0-40 je eerste pakt heb je 1/1.
Serieus? Je denkt dat het gewoon een gelopen race is voor Djokovic?quote:
En met Schiavone lijkt de WTA wel de ATP.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |