quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
1000quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveelste breakpunt is dit van Murray?
16e geloof ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveelste breakpunt is dit van Murray?
Jup. Iets meer pakken en hij had 2-0 in sets voor kunnen staan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat is toch eigenlijk het enige verschil tussen Nadal en Murray qua niveau vandaag, het spel op de breakpoints.
De 2de set sowieso.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jup. Iets meer pakken en hij had 2-0 in sets voor kunnen staan.
Laat die eerst maar van Federer winnen, dat lijkt me al zwaar genoeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:27 schreef wimderon het volgende:
Met dit niveau zie ik Nadal niet winnen van Djokotron in ieder geval.
Waarom niet? Hij speelt toch goed?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:27 schreef wimderon het volgende:
Met dit niveau zie ik Nadal niet winnen van Djokotron in ieder geval.
Mooi hèquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:25 schreef senswal het volgende:
Wtf jullie lullen 1,5 topic vol, over een wedstrijd die nog steeds gaande is?
Federer had een keer 1 uit 17 in een RG-finale.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:22 schreef theSummoner het volgende:
Wat zou het record aantal breakpoints VS aantal breakpoints niet converted zijn?
Hij geeft Murray wel 18 BPs, zijn service is niet geweldigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij speelt toch goed?
Nja, misschien speelt hij tegen Djokovic zo goed als nodig is. Ik bedoel, met hoe hij speelde tegen Andujar had hij vandaag ook niet gewonnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij geeft Murray wel 18 BPs, zijn service is niet geweldig
En dan wint Nadal gewoon zondag weer. Djokovic zie ik wel winnen van Nadal, Federer niet meer gezien de vorm waarin Nadal nu is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Federer vind ik beter in vorm dan Nadal, maar het is afwachten hoe hij speelt tegen Djokovic..
Ik denk dat de winnaar van RG 2011 uit die wedstrijd komt..
Word. Alhoewel ik dat een jaar geleden ook van Djokovic vond.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Murray terecht achter Fed, Nadal en Djoko.
Hij is meer een willekeurige top10 speler
djokovic heeft dus nog even te gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:31 schreef MilaNL het volgende:
Esther Vergeer wint Roland Garros en daarmee 418e wedstrijd op rij
Toch bizar dat er in al die jaren geen één speelster in staat blijkt om haar te verslaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:31 schreef MilaNL het volgende:
Een verrassende uitslag dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:31 schreef MilaNL het volgende:
Bizar gewoon.. Ik zou er toch genoeg van krijgen als je jaaaaaaren eenzaam aan de top zit..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:31 schreef MilaNL het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit een wedstrijd van haar gezien. Ik wel en ze laat die bal bijna elke keer twee keer stuiteren en daar wordt dus nooit iets van gezegd. Gek hè, dat ze dan altijd wint.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch bizar dat er in al die jaren geen één speelster in staat blijkt om haar te verslaan
Zou het voor haar niet gewoon een baan zijn?. Het lijkt me niet dat het prijzen/sponsorgeld zo hoog ligt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bizar gewoon.. Ik zou er toch genoeg van krijgen als je jaaaaaaren eenzaam aan de top zit..
Geen valse scores posten s.v.p.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |