Nee, maar dat is denk ik niet nodig. Djokovic lijkt me te goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Federer geeft het heus niet op na één set.
Tip: grapjes zijn leuker als de ander hem zonder uitleg begrijpt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:37 schreef Federer-fan het volgende:
Nalbandian is trouwens best dik. Op mijn tennispark speelt een man die ook dik is. Hij heet Adam. Jullie weten toch wel dat ze van een man die 50 is geworden zeggen dat hij Abraham heeft gezien? Als iemand die ik ken opeens heel dik is geworden en ik vertel het aan iemand anders dan zeg ik altijd: "Hij heeft Adam gezien."
Zonder die verwijziging naar 'Abraham gezien hebben' was hij volgens mij niet te begrijpen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:48 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Tip: grapjes zijn leuker als de ander hem zonder uitleg begrijpt.
En met die verwijzing is hij niet meer leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zonder die verwijziging naar 'Abraham gezien hebben' was hij volgens mij niet te begrijpen.
Minachting van de lezer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zonder die verwijziging naar 'Abraham gezien hebben' was hij volgens mij niet te begrijpen.
Vertel je in het echt ook eerst die verwijzing danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Noddie vond hem leuk hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:50 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Vertel je in het echt ook eerst die verwijzing dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |