quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Rustig, het is al aangepastquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
Strakke OP, die geen woord te veel bevat.
Aha, Andy reageert tijdens het spelen zie ik alquote:
http://www.busy-tennis-players.com/andy-roddick.htmlquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:29 schreef alors het volgende:
Weet iemand wat de hardste serve ooit geslagen is op een GS?
Nee, je spreekt het uit als Murrie, iets met Schotse uitspraak.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:33 schreef DennisDeBengel het volgende:
Je spreekt Murray toch uit als Murreej, ipv Murrie wat de commentator de hele tijd doet? Klinkt zo gek.
okay thanxquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:33 schreef theSummoner het volgende:
http://www.busy-tennis-players.com/andy-roddick.html
Roddick, 152 Mph
244,62 Kmh
Okquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee, je spreekt het uit als Murrie, iets met Schotse uitspraak.
Dat is ook pas sinds kort dat ze dat bij de Nos doorhebben trouwens.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee, je spreekt het uit als Murrie, iets met Schotse uitspraak.
Dat is waarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:35 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is ook pas sinds kort dat ze dat bij de Nos doorhebben trouwens.
ja maar ik dacht er zijn vast tennisfans die dat iig ongeveer wel uit hun hoofd wetenquote:
We zijn tennisfans, niet autistisch.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:36 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar ik dacht er zijn vast tennisfans die dat iig ongeveer wel uit hun hoofd weten
hihiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
We zijn tennisfans, niet autistisch.
What he saidquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
We zijn tennisfans, niet autistisch.
Wordquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:37 schreef Norrage het volgende:
Leuke wedstrijd is het, maar het verloop is gewoon veels te voorspelbaar. Als murray die eerste set had gehad was het echt leuk geweest
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:40 schreef theSummoner het volgende:
Om met Mariette Pakker te spreken: de hete kroket ligt weer op het bord van Nadal
Zij is geylquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die vrouw met die hoed en die zonnebril zonet in beeld.
quote:
hij vraagt zelf aan bij de volgende servicegame..alleen in extreme gevallen kan het directquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:45 schreef alors het volgende:
waarom kan die behandeling niet gewoon meteen? Dit is toch ook geen porum.
Je bedoelt dat hij het aanvraag voor tijdens de komende wissel neem ik an?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:46 schreef franklop het volgende:
[..]
hij vraagt zelf aan bij de volgende servicegame..alleen in extreme gevallen kan het direct
siquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij het aanvraag voor tijdens de komende wissel neem ik an?
ja maar die wissel daarvoor zat ie ook al met de umpire te kletsen, dus waarom dan niet bij de volgende wissel meteen...quote:
Ja het kan tegenwoordig alleen als je echt een blessure hebt toch? En anders is het of opgeven of doorspelen tot de volgende wissel?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij het aanvraag voor tijdens de komende wissel neem ik an?
Ja, gewoon omdat het kan. Maar het kan dus nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij hebt liever Murray in de finale tegen Federer?
Hmm, nee, maar ik heb geld ingezet op Murray.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij hebt liever Murray in de finale tegen Federer?
wss was het toen geen aanvraag voor een fysio, maar een verkapte fan-gesprekquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:48 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar die wissel daarvoor zat ie ook al met de umpire te kletsen, dus waarom dan niet bij de volgende wissel meteen...
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, nee, maar ik heb geld ingezet op Murray.
Waren de odds zo hoog dan dat je dat risico nam?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, nee, maar ik heb geld ingezet op Murray.
Ik dacht leuk als ik mijn vakantiegeld verdubbel, maar helaas.quote:
Nadal had lay-odds van 1.18 en daar heb ik op ingezet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Waren de odds zo hoog dan dat je dat risico nam?
Je gaat voor 20 euro op een camping in de buurt staan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht leuk als ik mijn vakantiegeld verdubbel, maar helaas.
Had je misschien beter je geld op Federer in kunnen zetten, daar waren de odds ongeveer hetzelfde als bij Nadal, maar bij Federer heb je een grote kans (imo)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal had lay-odds van 1.18 en daar heb ik op ingezet.
Nee voor Murray kreeg je stukken meer dan Federer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:51 schreef xCore het volgende:
[..]
Had je misschien beter je geld op Federer in kunnen zetten, daar waren de odds ongeveer hetzelfde als bij Nadal, maar bij Federer heb je een grote kans (imo)
Oh, verkeerd gekeken dan, ik heb mijn combi in ieder geval staan op Nadal en Federerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:51 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee voor Murray kreeg je stukken meer dan Federer.
Wind
Nee, daar heb ik geen geld voor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Je gaat voor 20 euro op een camping in de buurt staan?
Nee, Djokovic heeft layodds van 1.4, da's heel iets anders dan 1.18.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:51 schreef xCore het volgende:
[..]
Had je misschien beter je geld op Federer in kunnen zetten, daar waren de odds ongeveer hetzelfde als bij Nadal, maar bij Federer heb je een grote kans (imo)
Tja, ik zit ook niet bij Betfair, daar liggen de odds sowieso andersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, Djokovic heeft layodds van 1.4, da's heel iets anders dan 1.18.
Ja.quote:
quote:
Xisca.quote:
Kwijl.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Xisca.Ik zou ervoor tekenen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schakel net in lieverd.
Die stond er net ook al, dit was gewoon dramatisch van Nadal.
Was ook wel een drama wedstrijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie hier nog meer breaks dan tijdens Sharapova - Li
Terwijl het toch een redelijk intelligente jongen isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:06 schreef theSummoner het volgende:
Gelukkig worden we tijdens de pauze nog even op de hoogte gehouden over de laatste ontwikkelingen in de relatie tussen Murray en z'n ma
Wutquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:06 schreef theSummoner het volgende:
Gelukkig worden we tijdens de pauze nog even op de hoogte gehouden over de laatste ontwikkelingen in de relatie tussen Murray en z'n ma
Heeft 'ie een relatie met z'n moeder?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:06 schreef theSummoner het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:08 schreef alors het volgende:
Heeft hij eigenlijk wel een vader? Want die zie je nooitOf schaamt die pa zich zo erg voor zijn vrouw/ex
Jij hebt geen relatie met je moeder, vader en zus/broer(s)? Rare jongen, jijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heeft 'ie een relatie met z'n moeder?Ik zal ze nooit begrijpen, die Schotten.
Ik dacht dat je een ander soort relatie bedoelde.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:09 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Jij hebt geen relatie met je moeder, vader en zus/broer(s)? Rare jongen, jij
Goed is het niet, maar spannend wel/quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef xCore het volgende:
Wat een drama wedstrijd zeg, aan beide kanten.
Kan wel zeggen dat het niveau qua tennis vorige jaren hoger is geweest
re·la·tie de; -s 1 v betrekking waarin zaken of personen tot elkaar staan 2 m,v de personen die in betrekking staan: zakenrelatiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een ander soort relatie bedoelde.![]()
2 BP's Murrie.
Pre-edit: Hmm, nog maar 1 BP over.
Sorry?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef Droopie het volgende:
[...]
Kan het wel opnemen, maar vorige week met CL zei een spanjaard tegen mij,
ik ga niet zeggen wie er gewonnen heeft, maar ik heb een fijne week
Federer-fan heeft alleen een relatie met zijn parkietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:09 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Jij hebt geen relatie met je moeder, vader en zus/broer(s)? Rare jongen, jij
Hij had die set al binnen gehad als zijn service normaal draaitquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:11 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het verschil zitten in de volstrekt waardeloos lopende service van murray
Wat een onzin. Prima wedstrijd dit gezien de abominabele windomstandigheden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef xCore het volgende:
Wat een drama wedstrijd zeg, aan beide kanten.
Kan wel zeggen dat het niveau qua tennis vorige jaren hoger is geweest
Als iemand zegt dat twee collega's van je een relatie met elkaar hebben, wat denk je dan dat ze bedoelen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:11 schreef theSummoner het volgende:
[..]
re·la·tie de; -s 1 v betrekking waarin zaken of personen tot elkaar staan 2 m,v de personen die in betrekking staan: zakenrelatie
Ik heb er twee ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:11 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Federer-fan heeft alleen een relatie met zijn parkiet!
Als ik je vraag hoe je relatie met je moeder is, wat denk je dat ik dan bedoel?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat twee collega's van je een relatie met elkaar hebben, wat denk je dan dat ze bedoelen?
CL champions league finale!quote:
Ja, maar omdat je het zo zei over Murray. Ik weet toch niet hoe de Schotse normen en waarden zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Als ik je vraag hoe je relatie met je moeder is, wat denk je dat ik dan bedoel?
Lamaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar omdat je het zo zei over Murray. Ik weet toch niet hoe de Schotse normen en waarden zijn.
Snap ook niet waarom ze zo laat beginnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:15 schreef Marcoss het volgende:
Als dit een 5-setter wordt, mogen Federer en Djokovic morgen verder..
Hij heet Noddie en hij is afgelopen zondag 3 geworden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nobby en die andere. Maar ik vind Nobby de leukste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
Dan is het toch niet handig om dan twee wedstrijden op 1 dag te plannen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijkcijfers, sponsoren, etc
Wat de sporters willen is helemaal niet belangrijk.
Mute-knop.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:19 schreef luckass het volgende:
Hou je mond gewoon tijdens het punt, NOS commentator.
Ga dan naar Eurosportquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:19 schreef luckass het volgende:
Hou je mond gewoon tijdens het punt, NOS commentator.
Meh vrouwenfinale blaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan is het toch niet handig om dan twee wedstrijden op 1 dag te plannen?
Doe er dan morgen ook nog eentje
Ja lekker hete kroketten aan elkaar doorgeven met Mariettequote:
Die is er nu niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:20 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ja lekker hete kroketten aan elkaar doorgeven met Mariette
Want? Hoe later hoe beter want dan kunnen meer mensen kijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan is het toch niet handig om dan twee wedstrijden op 1 dag te plannen?
Doe er dan morgen ook nog eentje
Dan was het zo over geweest?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:23 schreef franklop het volgende:
hadden beter met djoko-fed kunnen beginnen
dan hadden murray en nadal nu kunnen beginnen denk ikquote:
Geen idee, maar keek laatst wel een oude samenvatting van Krajicek tegen een Rus (Ivanisevic?) op Wimbledon waarbij Krajicek uiteindelijk verloor maar z'n tegenstander wel helemaal gek maakte met 42 acesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef franklop het volgende:
Karlovic sloeg zijn WR aces (voor de krankzinnige partij van Isner/Mahut) toch ookk op RG?
hij verloor toen wel trouwens
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef franklop het volgende:
Karlovic sloeg zijn WR aces (voor de krankzinnige partij van Isner/Mahut) toch ookk op RG?
quote:Op Roland Garros in 2009 vestigde Karlović een nieuw record: hij sloeg in de partij tegen Lleyton Hewitt 55 aces, tot dat moment het record voor het meeste aantal aces in een partij, Karlović verloor evenwel de partij
Nee. Davis Cup.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef franklop het volgende:
Meerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
Stuiteren jullie bij een service zelf ook zo vaak met de bal?
ah idd, maar daarvoor was het RGquote:
Echt hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef Droopie het volgende:
Zo zag je Nadal kijken naar Murray.. Ik pak jou mannetjes.
En de commentatoor met zijn Vamos 6-5
Rituelen I guess. Djokovic heeft er ook een handje van...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het valt me zo op dat sommige het zo vaak staan te doen.![]()
Ik snap niet waarom.
Tussen de 5 en 10 keer denk ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
Wat is dit man.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:31 schreef theSummoner het volgende:
"Ik wilde net zeggen perfect gedaan"
Gast
Ik geeneen keer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
Een ouderwets slechte commentator? Kijk je ES?quote:
quote:
Als je voor Djokovic bent wel ja, want die tikt Nadal er in drie sets afquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
Als Nadal zondag ook zo speelt en hij tegen Djokovic speelt die ook heel goed speelt, wordt het wel een geweldige wedstrijd zeg.
Of Federer. Dat zou echt legendary zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
Als Nadal zondag ook zo speelt en hij tegen Djokovic speelt die ook heel goed speelt, wordt het wel een geweldige wedstrijd zeg.
Djokovic pakt alleen wel 1 van zijn 10 break kansen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
dat deed murray toch ook?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Djokovic pakt alleen wel 1 van zijn 10 break kansen.
Dat moeten we nog maar zien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Als je voor Djokovic bent wel ja, want die tikt Nadal er in drie sets af.
Ja maar Djokovic pakt de goede breakkans op een moment dat het echt telt.quote:
Later wel ja maar in het begin niet.quote:
Dit dus Murray kwam telkens terug met een break terwijl hij voorkomen achterwege liet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ja maar Djokovic pakt de goede breakkans op een moment dat het echt telt.
Soderling ook al jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Als je voor Djokovic bent wel ja, want die tikt Nadal er in drie sets af.
zijn stat was 1 op 10 in het begin, dus dat is gelijk met wat jij zegt, nu zelfs beter!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Later wel ja maar in het begin niet.
Hoezo? De beste man wordt toch niet voor niets 'the king of clay' genoemd?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:40 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Als Nadal het toernooi wint ben ik teleurgesteld in de nobele sport der tennis.
Sterkte.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:39 schreef theSummoner het volgende:
Murray is het echt helemaal kwijt...ik ga me alvast mentaal voorbereiden op Djoko-Fed
Wtf hebben normen en waarden er nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:43 schreef Lagrinta het volgende:
De Schotse normen en waarde zijn inteelt. Dat zie je toch aan die kop van Murray.
Alle respect voor zijn prestaties, maar hij speelt dit toernooi gewoon slecht. Het is armoedig als niemand hem in deze staat kan verslaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:41 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hoezo? De beste man wordt toch niet voor niets 'the king of clay' genoemd?
Plus dat Djoko daar heel goed een stokje voor zou kunnen steken...
Hence: Djokovic. Heeft dat tenslotte alweer 4x back to back gedaan in 4 finales...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Alle respect voor zijn prestaties, maar hij speelt dit toernooi gewoon slecht. Het is armoedig als niemand hem in deze staat kan verslaan.
Hij speelde tot de kwartfinale slecht. De kwartfinale en de halve finale speelt hij op zijn ouderwets geweldige niveau.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Alle respect voor zijn prestaties, maar hij speelt dit toernooi gewoon slecht. Het is armoedig als niemand hem in deze staat kan verslaan.
Mwahhh, Söderling was echt bedroevend en Murray is gewoon niet goed genoeg op gravel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij speelde tot de kwartfinale slecht. De kwartfinale en de halve finale speelt hij op zijn ouderwets geweldige niveau.
Wat is er mis met hoe Nadal nu speelt? Hij slaat de meest fantastische ballen, zet enorm veel druk, haalt alles terug. Dit is wat mij betreft het niveau wat we van hem gewend zijn op RG.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Mwahhh, Söderling was echt bedroevend en Murray is gewoon niet goed genoeg op gravel.
Ik ben het wel met je eens dat hij beter is gaan spelen, maar ik vind het nog steeds niet goed.
En dat alles ondanks de harde wind.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is er mis met hoe Nadal nu speelt? Hij slaat de meest fantastische ballen, zet enorm veel druk, haalt alles terug. Dit is wat mij betreft het niveau wat we van hem gewend zijn op RG.
Murray speelt meer tegen zichzelf dan tegen Nadal, die jongen moet een keer een goeie sportpsycholoog inhuren...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Mwahhh, Söderling was echt bedroevend en Murray is gewoon niet goed genoeg op gravel.
Ik ben het wel met je eens dat hij beter is gaan spelen, maar ik vind het nog steeds niet goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Ik denk aan Martin Verkerk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:51 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Murray speelt meer tegen zichzelf dan tegen Nadal, die jongen moet een keer een goeie sportpsycholoog inhuren...
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:51 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Murray speelt meer tegen zichzelf dan tegen Nadal, die jongen moet een keer een goeie sportpsycholoog inhuren...
Oja enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me regelmatig door deze dame behandelen, ik zal hem eens een mailtje sturen.
Dat zal in zijn algemeen wel kloppen, maar nu heeft Murray zichzelf gewoon te weinig gegeven in de tweede set.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Murray doet het eigenlijk niet heel slecht, hij is alleen gewoon net niet goed genoeg. Nadal weet dit toernooi steeds als het nodig is zijn niveau naar de juiste hoogte te tillen, dus ik sluit zeker niet uit dat dit ook in de finale gaat gebeuren.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik laat me regelmatig door deze dame behandelen, ik zal hem eens een mailtje sturen.
Met zo'n moeder kan ik het 'sport-' voor psycholoog misschien beter weghalenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Continu kut is ook consistentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:57 schreef Niox het volgende:
Mocht Murray verliezen, dan kan hij altijd nog trots zijn op zijn consistente spel.
Nadal.quote:
quote:
Maar: wel een ziek puntquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:03 schreef TheGeneral het volgende:
Weer maakt hij het na die droshot niet af...
Voor mij hetzelfde, ik ben altijd al voor Federer geweest maar Djokovic die Nadal verslaat en zijn stream voortzet is ook wel mooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:02 schreef Szura het volgende:
Ik weet eigenlijk niet voor wie ik dadelijk moet zijn. Ik gun het Federer enorm en heb meer met hem dan met Djokovic. Maar we hebben al zoveel Fedal finales gehad in de slams en ik hoop dat Djokovic zijn winning streak kan voortzetten. Met zo'n streak en twee keer Nadal verslaan in de Masters verdient hij RG ook wel.
murrie doet nog zn bestquote:
nog even geduld...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:12 schreef theSummoner het volgende:
Als Nadal nou even breakt kunnen we on to the main event
is een arbeider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |