Nee. Davis Cup.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef franklop het volgende:
Karlovic sloeg zijn WR aces (voor de krankzinnige partij van Isner/Mahut) toch ookk op RG?
hij verloor toen wel trouwens
Meerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
Stuiteren jullie bij een service zelf ook zo vaak met de bal?
ah idd, maar daarvoor was het RGquote:
Echt hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef Droopie het volgende:
Zo zag je Nadal kijken naar Murray.. Ik pak jou mannetjes.
En de commentatoor met zijn Vamos 6-5
Rituelen I guess. Djokovic heeft er ook een handje van...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het valt me zo op dat sommige het zo vaak staan te doen.![]()
Ik snap niet waarom.
Tussen de 5 en 10 keer denk ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
Wat is dit man.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:31 schreef theSummoner het volgende:
"Ik wilde net zeggen perfect gedaan"
Gast
Ik geeneen keer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
Een ouderwets slechte commentator? Kijk je ES?quote:
quote:
Als je voor Djokovic bent wel ja, want die tikt Nadal er in drie sets afquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
Als Nadal zondag ook zo speelt en hij tegen Djokovic speelt die ook heel goed speelt, wordt het wel een geweldige wedstrijd zeg.
Of Federer. Dat zou echt legendary zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
Als Nadal zondag ook zo speelt en hij tegen Djokovic speelt die ook heel goed speelt, wordt het wel een geweldige wedstrijd zeg.
Djokovic pakt alleen wel 1 van zijn 10 break kansen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
dat deed murray toch ook?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Djokovic pakt alleen wel 1 van zijn 10 break kansen.
Dat moeten we nog maar zien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Als je voor Djokovic bent wel ja, want die tikt Nadal er in drie sets af.
Ja maar Djokovic pakt de goede breakkans op een moment dat het echt telt.quote:
Later wel ja maar in het begin niet.quote:
Dit dus Murray kwam telkens terug met een break terwijl hij voorkomen achterwege liet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ja maar Djokovic pakt de goede breakkans op een moment dat het echt telt.
Soderling ook al jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Als je voor Djokovic bent wel ja, want die tikt Nadal er in drie sets af.
zijn stat was 1 op 10 in het begin, dus dat is gelijk met wat jij zegt, nu zelfs beter!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Later wel ja maar in het begin niet.
Hoezo? De beste man wordt toch niet voor niets 'the king of clay' genoemd?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:40 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Als Nadal het toernooi wint ben ik teleurgesteld in de nobele sport der tennis.
Sterkte.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:39 schreef theSummoner het volgende:
Murray is het echt helemaal kwijt...ik ga me alvast mentaal voorbereiden op Djoko-Fed
Wtf hebben normen en waarden er nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:43 schreef Lagrinta het volgende:
De Schotse normen en waarde zijn inteelt. Dat zie je toch aan die kop van Murray.
Alle respect voor zijn prestaties, maar hij speelt dit toernooi gewoon slecht. Het is armoedig als niemand hem in deze staat kan verslaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:41 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hoezo? De beste man wordt toch niet voor niets 'the king of clay' genoemd?
Plus dat Djoko daar heel goed een stokje voor zou kunnen steken...
Hence: Djokovic. Heeft dat tenslotte alweer 4x back to back gedaan in 4 finales...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Alle respect voor zijn prestaties, maar hij speelt dit toernooi gewoon slecht. Het is armoedig als niemand hem in deze staat kan verslaan.
Hij speelde tot de kwartfinale slecht. De kwartfinale en de halve finale speelt hij op zijn ouderwets geweldige niveau.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Alle respect voor zijn prestaties, maar hij speelt dit toernooi gewoon slecht. Het is armoedig als niemand hem in deze staat kan verslaan.
Mwahhh, Söderling was echt bedroevend en Murray is gewoon niet goed genoeg op gravel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij speelde tot de kwartfinale slecht. De kwartfinale en de halve finale speelt hij op zijn ouderwets geweldige niveau.
Wat is er mis met hoe Nadal nu speelt? Hij slaat de meest fantastische ballen, zet enorm veel druk, haalt alles terug. Dit is wat mij betreft het niveau wat we van hem gewend zijn op RG.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Mwahhh, Söderling was echt bedroevend en Murray is gewoon niet goed genoeg op gravel.
Ik ben het wel met je eens dat hij beter is gaan spelen, maar ik vind het nog steeds niet goed.
En dat alles ondanks de harde wind.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is er mis met hoe Nadal nu speelt? Hij slaat de meest fantastische ballen, zet enorm veel druk, haalt alles terug. Dit is wat mij betreft het niveau wat we van hem gewend zijn op RG.
Murray speelt meer tegen zichzelf dan tegen Nadal, die jongen moet een keer een goeie sportpsycholoog inhuren...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Mwahhh, Söderling was echt bedroevend en Murray is gewoon niet goed genoeg op gravel.
Ik ben het wel met je eens dat hij beter is gaan spelen, maar ik vind het nog steeds niet goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Ik denk aan Martin Verkerk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:51 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Murray speelt meer tegen zichzelf dan tegen Nadal, die jongen moet een keer een goeie sportpsycholoog inhuren...
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:51 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Murray speelt meer tegen zichzelf dan tegen Nadal, die jongen moet een keer een goeie sportpsycholoog inhuren...
Oja enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me regelmatig door deze dame behandelen, ik zal hem eens een mailtje sturen.
Dat zal in zijn algemeen wel kloppen, maar nu heeft Murray zichzelf gewoon te weinig gegeven in de tweede set.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Murray doet het eigenlijk niet heel slecht, hij is alleen gewoon net niet goed genoeg. Nadal weet dit toernooi steeds als het nodig is zijn niveau naar de juiste hoogte te tillen, dus ik sluit zeker niet uit dat dit ook in de finale gaat gebeuren.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik laat me regelmatig door deze dame behandelen, ik zal hem eens een mailtje sturen.
Met zo'n moeder kan ik het 'sport-' voor psycholoog misschien beter weghalenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Continu kut is ook consistentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:57 schreef Niox het volgende:
Mocht Murray verliezen, dan kan hij altijd nog trots zijn op zijn consistente spel.
Nadal.quote:
quote:
Maar: wel een ziek puntquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:03 schreef TheGeneral het volgende:
Weer maakt hij het na die droshot niet af...
Voor mij hetzelfde, ik ben altijd al voor Federer geweest maar Djokovic die Nadal verslaat en zijn stream voortzet is ook wel mooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:02 schreef Szura het volgende:
Ik weet eigenlijk niet voor wie ik dadelijk moet zijn. Ik gun het Federer enorm en heb meer met hem dan met Djokovic. Maar we hebben al zoveel Fedal finales gehad in de slams en ik hoop dat Djokovic zijn winning streak kan voortzetten. Met zo'n streak en twee keer Nadal verslaan in de Masters verdient hij RG ook wel.
murrie doet nog zn bestquote:
nog even geduld...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:12 schreef theSummoner het volgende:
Als Nadal nou even breakt kunnen we on to the main event
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |