Alle respect voor zijn prestaties, maar hij speelt dit toernooi gewoon slecht. Het is armoedig als niemand hem in deze staat kan verslaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:41 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hoezo? De beste man wordt toch niet voor niets 'the king of clay' genoemd?
Plus dat Djoko daar heel goed een stokje voor zou kunnen steken...
Hence: Djokovic. Heeft dat tenslotte alweer 4x back to back gedaan in 4 finales...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Alle respect voor zijn prestaties, maar hij speelt dit toernooi gewoon slecht. Het is armoedig als niemand hem in deze staat kan verslaan.
Hij speelde tot de kwartfinale slecht. De kwartfinale en de halve finale speelt hij op zijn ouderwets geweldige niveau.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Alle respect voor zijn prestaties, maar hij speelt dit toernooi gewoon slecht. Het is armoedig als niemand hem in deze staat kan verslaan.
Mwahhh, Söderling was echt bedroevend en Murray is gewoon niet goed genoeg op gravel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij speelde tot de kwartfinale slecht. De kwartfinale en de halve finale speelt hij op zijn ouderwets geweldige niveau.
Wat is er mis met hoe Nadal nu speelt? Hij slaat de meest fantastische ballen, zet enorm veel druk, haalt alles terug. Dit is wat mij betreft het niveau wat we van hem gewend zijn op RG.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Mwahhh, Söderling was echt bedroevend en Murray is gewoon niet goed genoeg op gravel.
Ik ben het wel met je eens dat hij beter is gaan spelen, maar ik vind het nog steeds niet goed.
En dat alles ondanks de harde wind.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is er mis met hoe Nadal nu speelt? Hij slaat de meest fantastische ballen, zet enorm veel druk, haalt alles terug. Dit is wat mij betreft het niveau wat we van hem gewend zijn op RG.
Murray speelt meer tegen zichzelf dan tegen Nadal, die jongen moet een keer een goeie sportpsycholoog inhuren...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Mwahhh, Söderling was echt bedroevend en Murray is gewoon niet goed genoeg op gravel.
Ik ben het wel met je eens dat hij beter is gaan spelen, maar ik vind het nog steeds niet goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Ik denk aan Martin Verkerk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:51 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Murray speelt meer tegen zichzelf dan tegen Nadal, die jongen moet een keer een goeie sportpsycholoog inhuren...
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:51 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Murray speelt meer tegen zichzelf dan tegen Nadal, die jongen moet een keer een goeie sportpsycholoog inhuren...
Oja enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me regelmatig door deze dame behandelen, ik zal hem eens een mailtje sturen.
Dat zal in zijn algemeen wel kloppen, maar nu heeft Murray zichzelf gewoon te weinig gegeven in de tweede set.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Murray doet het eigenlijk niet heel slecht, hij is alleen gewoon net niet goed genoeg. Nadal weet dit toernooi steeds als het nodig is zijn niveau naar de juiste hoogte te tillen, dus ik sluit zeker niet uit dat dit ook in de finale gaat gebeuren.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik laat me regelmatig door deze dame behandelen, ik zal hem eens een mailtje sturen.
Met zo'n moeder kan ik het 'sport-' voor psycholoog misschien beter weghalenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Continu kut is ook consistentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:57 schreef Niox het volgende:
Mocht Murray verliezen, dan kan hij altijd nog trots zijn op zijn consistente spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |