Maar zoals toen ook gezegd is, er zit een marge van een paar mm op Hawk Eye, die kan er dus ook naast zitten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, de discussie is hier natuurlijk al een keer gevoerd, maar of een bal de lijn met een haar heeft geraakt of niet, daar kun je je met het blote oog in vergissen vind ik.
Maar je kunt dus mogelijk we de verkeerde afdruk aanwijzen als er 2 naast elkaar liggen. Dat zou Hawk Eye niet fout doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar zoals toen ook gezegd is, er zit een marge van een paar mm op Hawk Eye, die kan er dus ook naast zitten.
Engels?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:09 schreef senswal het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar blijkbaar verstaat hij het wel
Of een Zuid-Amerikaans land, dat kan natuurlijk ook...quote:
Zuid-Amerikaans, of gewoon iemand die meer talen spreekt/verstaat? Amerikanen, Fransen of Portugezen willen ook wel eens Spaans kunnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:09 schreef senswal het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar blijkbaar verstaat hij het wel
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:08 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje tussendoor. Waar zij alle mooie vrouwen gebleven die je tot voor kort altijd in tennisfinales zag.Ik zie tegenwoordig alleen maar lelijke paardenhoofden en dikke hippos rondlopen op het centrecourt.
![]()
ooit.
Victoria Azarenka
Daniela Hantuchova
Nicole Vaidisova
Ja, da's waar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar zoals toen ook gezegd is, er zit een marge van een paar mm op Hawk Eye, die kan er dus ook naast zitten.
Er is maar één reden om WTA te kijken: Kirilenko!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:08 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje tussendoor. Waar zij alle mooie vrouwen gebleven die je tot voor kort altijd in tennisfinales zag.Ik zie tegenwoordig alleen maar lelijke paardenhoofden en dikke hippos rondlopen op het centrecourt.
![]()
ooit.
Victoria Azarenka
Daniela Hantuchova
Nicole Vaidisova
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:15 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Er is maar één reden om WTA te kijken: Kirilenko!
Vind je die mooi?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:15 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Er is maar één reden om WTA te kijken: Kirilenko!
Jij niet?quote:
Eh nee. En ze kreunt echt als een zwangere zeug.quote:
What else is new... Altijd als Nadal speelt, ook tegen nummer 300 van de wereld.quote:
Dat geef ik je dan wel weerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:21 schreef alors het volgende:
Dat kreuntje van Murrie![]()
Nadal heeft een betere kreun
En hij moet wat meer #winning zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Murray moet die ballen naar zijn backhand niet zo slicen, gewoon erover heen met je dubbelhandige backhand.
Waarom is dat boeiender dan de hardste service ooit?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:29 schreef alors het volgende:
Weet iemand wat de hardste serve ooit geslagen is op een GS?
Omdat die Davis Cup dingen niet te vertrouwen zijn volgens mijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:29 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Waarom is dat boeiender dan de hardste service ooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |