Mijn hemel hey, ik zeg alleen maar dat ik het vreemd vind dat er slechts 1 keer iemand is geweest die er doorheen heeft weten te slaan in al die jaren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:49 schreef Lagrinta het volgende:
Wat lees ik nu, Nadal heeft een superieure verdediging. Ja, nogal belangrijk als je op gravel speelt. Beetje naïef om te denken dat iemand dan kan winnen van Nadal.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:53 schreef Federer-fan het volgende:
Ion Tiriac lijkt wel de Baron, uit Bassie & Adriaan.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:52 schreef Lagrinta het volgende:
Waar ik altijd zon hekel aan heb bij voetballers. "Ja we hebben onterecht verloren, we hadden veel meer kansen." Alse je kansen niet afmaakt heb je gewoon GEFAALD en dus slecht gespeeld. Onterecht, onverdiend, whats in a name.
Zo wil ik eruitzien op mijn trouwdag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Mwa. Kan me genoeg RG herinneren dat het allemaal super was. 2008 veegde hij iedereen, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mwoah, op zich wel maar dan nog. Zijn basis is en blijft altijd die superieure verdediging. En bovendien heeft hij natuurlijk wel eens minder goede dagen gehad en zelfs dan gaat het nog allemaal vrij eenvoudig ...
Ja, Nadal haalt veel terug als de ander anvalt. Maar het is niet alsof hij niet het initiatief neemt als zijn tegenstander dat niet doet. Die wordt dan van de ene naar de andere hoek gestuurd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwa. Kan me genoeg RG herinneren dat het allemaal super was. 2008 veegde hij iedereen, bijvoorbeeld.
Die superieure verdediging is niet zo'n probleem, als hij niet ook zelf gevaarlijk was als je in de rallly met hem blijft. Er is een reden dat hij het ook goed doet op Wimbledon, die forehand is gewoon gevaarlijk, ook offensief.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zo wil ik eruitzien op mijn trouwdag.AwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
No offense, maar het is heel simpel. Er wordt hier vaak gesteld dat die van die wint. Ja, onder normale omstandigheden nou dan is het dus niet vreemd dat Nadal elke keer wint. Als Nadal zo domineert aan wie zou dat dan liggen? Aan Nadal of aan de tegenstanders? Je wint dus alleen van Nadal als ie faalt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mijn hemel hey, ik zeg alleen maar dat ik het vreemd vind dat er slechts 1 keer iemand is geweest die er doorheen heeft weten te slaan in al die jaren.
Anyhoe, laat maar weer zitten. Ik kan gewoon niet echt genieten van wedstrijden van Nadal, ondanks dat ik het allemaal razendknap van hem vindt. Bon, whatever ...
Dit sloeg op Murray. Hij speelt het mooi maar maakt zn kansen niet af. Mijn conclusie: hij speelt dus kut.quote:
Hij is 'zoekend'.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:03 schreef senswal het volgende:
Ik vind Murray toch een beetje 'laf' in de rally, of ligt dat aan mij?
Ligt aan jou.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:03 schreef senswal het volgende:
Ik vind Murray toch een beetje 'laf' in de rally, of ligt dat aan mij?
Jinx.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:03 schreef Salamando het volgende:
Nu zal Murray zijn service wel gigantisch kansloos afgeven, zul je altijd zien.
Inderdaad, vind dat murray op de goede manier speeltquote:
Het is game murrayquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:07 schreef TheGeneral het volgende:
Balen. Dit had game Murray geweest. Nu replay.
Waar is die gebleven? Of hebben ze die alleen op Wimbledon?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:07 schreef Federer-fan het volgende:
Handig dat er geen Hawk-Eye is zeg.Wat er ook van zij, je krijgt gewoon geen uitsluitsel zo.
Nja, de discussie is hier natuurlijk al een keer gevoerd, maar of een bal de lijn met een haar heeft geraakt of niet, daar kun je je met het blote oog in vergissen vind ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoezo? Als de umpire gewoon de goede plek heeft aangewezen is er niks aan de hand.
Nooit gehad op RG. En die hebben ze nu vrijwel overal, behalve op gravel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar is die gebleven? Of hebben ze die alleen op Wimbledon?
In principe overal behalve op gravel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voorzover ik het begrijp niet op gravel omdat de afdruk voldoende 'bewijs' wordt geacht?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |