Ja sinds de 3e ronde heeft murray dat. Hij loopt constant met pijnstillers.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik las ook ergens op Fok! dat Murray een scheurtje in zn enkel had opgelopen en aan de pijnstillers zit, heeft iemand daar meer over gehoord?
Op de MRI scan van 4 of 5 dagen geleden was niks te zien, dus lijkt me onzinquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik las ook ergens op Fok! dat Murray een scheurtje in zn enkel had opgelopen en aan de pijnstillers zit, heeft iemand daar meer over gehoord?
Als iemand aangeeft vol met pillen te zitten dan zal er toch wel ergens een kern van waarheid in zitten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:37 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Op de MRI scan van 4 of 5 dagen geleden was niks te zien, dus lijkt me onzin
ik ken zat gasten die ieder weekend vol met pillen zitten en ook geen scheurtje hebben...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:43 schreef xCore het volgende:
[..]
Als iemand aangeeft vol met pillen te zitten dan zal er toch wel ergens een kern van waarheid in zitten.
Waarom zou Murray winnen als ze beiden een topdag hebben? Voor hardcourt kan ik me je opmerking voorstellen, maar niet voor gravel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:27 schreef PierreBetfair het volgende:
Als Nadal en Murray alletwee een topdag hebben wint Murray............als ze normaal of slecht spelen spelen wint Nadal.
Ik ook, lief hè?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |