ja maar die wissel daarvoor zat ie ook al met de umpire te kletsen, dus waarom dan niet bij de volgende wissel meteen...quote:
Ja het kan tegenwoordig alleen als je echt een blessure hebt toch? En anders is het of opgeven of doorspelen tot de volgende wissel?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij het aanvraag voor tijdens de komende wissel neem ik an?
Ja, gewoon omdat het kan. Maar het kan dus nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij hebt liever Murray in de finale tegen Federer?
Hmm, nee, maar ik heb geld ingezet op Murray.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij hebt liever Murray in de finale tegen Federer?
wss was het toen geen aanvraag voor een fysio, maar een verkapte fan-gesprekquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:48 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar die wissel daarvoor zat ie ook al met de umpire te kletsen, dus waarom dan niet bij de volgende wissel meteen...
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, nee, maar ik heb geld ingezet op Murray.
Waren de odds zo hoog dan dat je dat risico nam?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, nee, maar ik heb geld ingezet op Murray.
Ik dacht leuk als ik mijn vakantiegeld verdubbel, maar helaas.quote:
Nadal had lay-odds van 1.18 en daar heb ik op ingezet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Waren de odds zo hoog dan dat je dat risico nam?
Je gaat voor 20 euro op een camping in de buurt staan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht leuk als ik mijn vakantiegeld verdubbel, maar helaas.
Had je misschien beter je geld op Federer in kunnen zetten, daar waren de odds ongeveer hetzelfde als bij Nadal, maar bij Federer heb je een grote kans (imo)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal had lay-odds van 1.18 en daar heb ik op ingezet.
Nee voor Murray kreeg je stukken meer dan Federer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:51 schreef xCore het volgende:
[..]
Had je misschien beter je geld op Federer in kunnen zetten, daar waren de odds ongeveer hetzelfde als bij Nadal, maar bij Federer heb je een grote kans (imo)
Oh, verkeerd gekeken dan, ik heb mijn combi in ieder geval staan op Nadal en Federerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:51 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee voor Murray kreeg je stukken meer dan Federer.
Wind
Nee, daar heb ik geen geld voor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Je gaat voor 20 euro op een camping in de buurt staan?
Nee, Djokovic heeft layodds van 1.4, da's heel iets anders dan 1.18.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:51 schreef xCore het volgende:
[..]
Had je misschien beter je geld op Federer in kunnen zetten, daar waren de odds ongeveer hetzelfde als bij Nadal, maar bij Federer heb je een grote kans (imo)
Tja, ik zit ook niet bij Betfair, daar liggen de odds sowieso andersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, Djokovic heeft layodds van 1.4, da's heel iets anders dan 1.18.
Ja.quote:
quote:
Xisca.quote:
Kwijl.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Xisca.Ik zou ervoor tekenen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schakel net in lieverd.
Die stond er net ook al, dit was gewoon dramatisch van Nadal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |