Lamaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar omdat je het zo zei over Murray. Ik weet toch niet hoe de Schotse normen en waarden zijn.
Snap ook niet waarom ze zo laat beginnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:15 schreef Marcoss het volgende:
Als dit een 5-setter wordt, mogen Federer en Djokovic morgen verder..
Hij heet Noddie en hij is afgelopen zondag 3 geworden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nobby en die andere. Maar ik vind Nobby de leukste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
Dan is het toch niet handig om dan twee wedstrijden op 1 dag te plannen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijkcijfers, sponsoren, etc
Wat de sporters willen is helemaal niet belangrijk.
Mute-knop.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:19 schreef luckass het volgende:
Hou je mond gewoon tijdens het punt, NOS commentator.
Ga dan naar Eurosportquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:19 schreef luckass het volgende:
Hou je mond gewoon tijdens het punt, NOS commentator.
Meh vrouwenfinale blaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan is het toch niet handig om dan twee wedstrijden op 1 dag te plannen?
Doe er dan morgen ook nog eentje
Ja lekker hete kroketten aan elkaar doorgeven met Mariettequote:
Die is er nu niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:20 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ja lekker hete kroketten aan elkaar doorgeven met Mariette
Want? Hoe later hoe beter want dan kunnen meer mensen kijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan is het toch niet handig om dan twee wedstrijden op 1 dag te plannen?
Doe er dan morgen ook nog eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |