Was ook wel een drama wedstrijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie hier nog meer breaks dan tijdens Sharapova - Li
Terwijl het toch een redelijk intelligente jongen isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:06 schreef theSummoner het volgende:
Gelukkig worden we tijdens de pauze nog even op de hoogte gehouden over de laatste ontwikkelingen in de relatie tussen Murray en z'n ma
Wutquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:06 schreef theSummoner het volgende:
Gelukkig worden we tijdens de pauze nog even op de hoogte gehouden over de laatste ontwikkelingen in de relatie tussen Murray en z'n ma
Heeft 'ie een relatie met z'n moeder?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:06 schreef theSummoner het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:08 schreef alors het volgende:
Heeft hij eigenlijk wel een vader? Want die zie je nooitOf schaamt die pa zich zo erg voor zijn vrouw/ex
Jij hebt geen relatie met je moeder, vader en zus/broer(s)? Rare jongen, jijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heeft 'ie een relatie met z'n moeder?Ik zal ze nooit begrijpen, die Schotten.
Ik dacht dat je een ander soort relatie bedoelde.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:09 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Jij hebt geen relatie met je moeder, vader en zus/broer(s)? Rare jongen, jij
Goed is het niet, maar spannend wel/quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef xCore het volgende:
Wat een drama wedstrijd zeg, aan beide kanten.
Kan wel zeggen dat het niveau qua tennis vorige jaren hoger is geweest
re·la·tie de; -s 1 v betrekking waarin zaken of personen tot elkaar staan 2 m,v de personen die in betrekking staan: zakenrelatiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een ander soort relatie bedoelde.![]()
2 BP's Murrie.
Pre-edit: Hmm, nog maar 1 BP over.
Sorry?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef Droopie het volgende:
[...]
Kan het wel opnemen, maar vorige week met CL zei een spanjaard tegen mij,
ik ga niet zeggen wie er gewonnen heeft, maar ik heb een fijne week
Federer-fan heeft alleen een relatie met zijn parkietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:09 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Jij hebt geen relatie met je moeder, vader en zus/broer(s)? Rare jongen, jij
Hij had die set al binnen gehad als zijn service normaal draaitquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:11 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het verschil zitten in de volstrekt waardeloos lopende service van murray
Wat een onzin. Prima wedstrijd dit gezien de abominabele windomstandigheden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef xCore het volgende:
Wat een drama wedstrijd zeg, aan beide kanten.
Kan wel zeggen dat het niveau qua tennis vorige jaren hoger is geweest
Als iemand zegt dat twee collega's van je een relatie met elkaar hebben, wat denk je dan dat ze bedoelen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:11 schreef theSummoner het volgende:
[..]
re·la·tie de; -s 1 v betrekking waarin zaken of personen tot elkaar staan 2 m,v de personen die in betrekking staan: zakenrelatie
Ik heb er twee ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:11 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
Federer-fan heeft alleen een relatie met zijn parkiet!
Als ik je vraag hoe je relatie met je moeder is, wat denk je dat ik dan bedoel?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat twee collega's van je een relatie met elkaar hebben, wat denk je dan dat ze bedoelen?
CL champions league finale!quote:
Ja, maar omdat je het zo zei over Murray. Ik weet toch niet hoe de Schotse normen en waarden zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Als ik je vraag hoe je relatie met je moeder is, wat denk je dat ik dan bedoel?
Lamaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar omdat je het zo zei over Murray. Ik weet toch niet hoe de Schotse normen en waarden zijn.
Snap ook niet waarom ze zo laat beginnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:15 schreef Marcoss het volgende:
Als dit een 5-setter wordt, mogen Federer en Djokovic morgen verder..
Hij heet Noddie en hij is afgelopen zondag 3 geworden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nobby en die andere. Maar ik vind Nobby de leukste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |