RTL XL - Alle afleveringen van Help, Mijn Man Heeft Een Hobby!quote:Help, Mijn Man Heeft Een Hobby!
Programma waarin John Williams vrouwen te hulp schiet die vinden dat hun man te veel tijd besteedt aan zijn hobby en daardoor zijn gezin verwaarloost. Door deze uit de hand gelopen hobby is ook de relatie tussen man en vrouw onder druk komen te staan. John neemt alle problemen onder de loep, met als doel de vrouw en het gezin weer op de eerste plaats te laten komen.
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 20.30 uur.
Hele huis vol met zooi, dat wordt leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:51 schreef Ole het volgende:
In de eerste aflevering een man die alles verzamelt
Goh,je bent de eerste met dit idee. Bel John de Mol!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef FoXje het volgende:
Weer een man afzeik programma. Wil al die wijven wel eens horen als het progamma Help mijn vrouw kan niet koken, help mijn vrouw is dik, help mijn vrouw wil niet pijpen komt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Goh,je bent de eerste met dit idee. Bel John de Mol!
Wat zijn we ergquote:
Nou zet je ons voor lulquote:
Nee hoor, niets leuker dan leedvermaak en je ergeren en blij zijn dat jij die vrouw niet bent.quote:
Oh ik vind het gewoon echt grappig om te zien wat voor hobby zo'n man dan heeft, die kneuterigheidquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, niets leuker dan leedvermaak en je ergeren en blij zijn dat jij die vrouw niet bent.
Volgens mij gaat dit wel verder dan alleen een hobby. Maar mensen met een hobby vind ik altijd leuk, zo gepassioneerd zijn over iets, maakt niet uit wat.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vind het gewoon echt grappig om te zien wat voor hobby zo'n man dan heeft, die kneuterigheid
Hobby XXXLquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit wel verder dan alleen een hobby. Maar mensen met een hobby vind ik altijd leuk, zo gepassioneerd zijn over iets, maakt niet uit wat.
Ik dacht even dat het herhaling was, maar het schijnt gelukkig toch nieuw te zijn. Ze hebben idd vaker van dit soort kerels gehad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:40 schreef Karina het volgende:
Was er niet een tijd geleden ook al zo iemand? Die had ook een heel gebouw vol zooi?
Wie weet wat ze nog gaan vinden tussen die troep trouwens.
Met dank aan mijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:47 schreef Ole het volgende:
Oh ik zie dat de OP ook verbeterd is, Nou vooruit dan maar
Nope, dat moet je apart aanvragen. Je kunt wel de OP direct kopieren met open een nieuw deel.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:59 schreef Ole het volgende:
Topicreeks gaat vanzelf als degene die hem dichtgooit oplet. Klikken op 'open nieuw deel'
Als mod zou je het toch moeten weten (vraagt niemand in SHO wel 's chains aan?)quote:Op zondag 5 juni 2011 18:55 schreef Ole het volgende:
Ok dan let ik wel even op tegen die tijd Wellicht een functie die ik wel heb en jullie niet
Ik moest ook stiekem lachen om de naamquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef pberends het volgende:
sint nicolaas... oh daar bewaard de sint alle kado's!
Wel handig als ze die zooi op Marktplaats gaan verkopen, om het in te pakken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef WcPot het volgende:
Wat moet je nu met zo'n grote rol bubbeltjes folie
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef pberends het volgende:
sint nicolaas... oh daar bewaard de sint alle kado's!
Ja oke maar dan nog als je ziet wat voor grote rol dat is dan mag hij alles wel verkopen op marktplaats. Hij heeft er wel genoeg spullen voorquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel handig als ze die zooi op Marktplaats gaan verkopen, om het in te pakken.
Je kunt er een lijk in wikkelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja oke maar dan nog als je ziet wat voor grote rol dat is dan mag hij alles wel verkopen op marktplaats. Hij heeft er wel genoeg spullen voor
Oh ja, hoe heette die ook weer, geheugen als een zeef.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef WcPot het volgende:
Hoe heet die man ook al weer die opkoper. Met de paardenstaart. Zal hij nog komen
Whehehe, je zult er maar verlegen om zitten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef WcPot het volgende:
Wat moet je nu met zo'n grote rol bubbeltjes folie
Willie of harry dacht ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, hoe heette die ook weer, geheugen als een zeef.
Haha,...... is wel erg vol he?!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:43 schreef Marrije het volgende:
He TB, ook hier![]()
Ik zie net gewoon mn huis op tv voorbij komen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe, je zult er maar verlegen om zitten.
Hij zou wel een paar centjes kunnen verdienen bij Marktplaats ja.
Harry Paardestaart toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef WcPot het volgende:
Hoe heet die man ook al weer die opkoper. Met de paardenstaart. Zal hij nog komen
Mijn man zegt ook wel eens dat ie het idee heeft dat ie in een pakhuis woontquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haha,...... is wel erg vol he?!
Ik doe gezelllig mee.....
Ik zag nog een spanband bij hem liggen op de plank en een jerrycan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
die wil hij gebruiken voor het geval hij wat verkoopt op MP
Ik moet ook oppassen, want ik ben vaak bang dat als ik iets wegdoe, ik het morgen misschien nodig heb. Is me dan ook vaak gebeurd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn man zegt ook wel eens dat ie het idee heeft dat ie in een pakhuis woont
Willyquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef WcPot het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef Marrije het volgende:
Die man is alleen maar blij als die vrouw naar een ander huis gaat, heeft ie er weer 2 kamers bij om vol te stouwen
Die man is alleen maar blij als die vrouw naar een ander huis gaat, heeft ie er weer 2 kamers bij om vol te stouwen
Maak je borst maar nat, hij is niet voor de poes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oh moet die man nog helemaal in beeld komen, dan ben ik nog op tijd
Ik heb alleen de aankomst bij de garage gezien, die blik van de buitenkant, ik ben zo benieuwdquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat, hij is niet voor de poes.
Maar die vrouw zal het hem natuurlijk ook wel vaak genoeg verteld hebben van zo gaat het niet verder en als hij niet luisterdquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel gelijk trouwens. Het is wel een beetje stiekem.
Dat is toch bij elk programma zo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel gelijk trouwens. Het is wel een beetje stiekem.
Ja dat is zo. Maar ik zou ook wel de pest in hebben als ineens een camera voor mijn neus stond.quote:
die indruk heb ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
Die man is volgens mij liever zijn vrouw kwijt, dan zijn spulletjes.
Ze kwamen er bij mij echt niet in, donder op zeg.... ik zou niet aan zoiets meedoen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar ik zou ook wel de pest in hebben als ineens een camera voor mijn neus stond.
Jep, hij kijkt ook met een grijnzend bakkes. Het doet hem niks.quote:
Oh nee ik ook niet, ik wil niet met mijn hoofd op tv.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze kwamen er bij mij echt niet in, donder op zeg.... ik zou niet aan zoiets meedoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Oh dat heb ik niet gehoordquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Marrije het volgende:
Ik mag Bep wel![]()
Versta ik dit nou goed:
Seks is er weinig bij, doet pijn zeg je dan, en als er dan wat gebeurt dan komt het van mijn kant.
Ook dat, maar het idee dat een ander even de dienst komt uitmaken.....quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee ik ook niet, ik wil niet met mijn hoofd op tv.
Ja, zijn antwoord was dat zij dan pijn heeft......quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Marrije het volgende:
Ik mag Bep wel![]()
Versta ik dit nou goed:
Seks is er weinig bij, doet pijn zeg je dan, en als er dan wat gebeurt dan komt het van mijn kant.
NOESquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, zijn antwoord was dat zij dan pijn heeft......
Dan kun je het wel lang volhouden, kan nog wel 36 jaar, alhoewel, zij wil sex, dat is gewoon het eieren eten.quote:
ik heb wel met die vrouw te doen hoor, wat zal zij zich eenzaam voelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, zijn antwoord was dat zij dan pijn heeft......
Ik was al lang weg geweest, zowel met de broer-zus relatie als die klote bendequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan kun je het wel lang volhouden, kan nog wel 36 jaar, alhoewel, zij wil sex, dat is gewoon het eieren eten.
dat is pas een pakhuisquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
Die garageEr kan geen speld meer tussen.
Ja, dat denk ik ook wel. Als vrouw baal je wel stevig als je geen leuk gezellig huisje hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb wel met die vrouw te doen hoor, wat zal zij zich eenzaam voelen
Je zou maar Bep Sint Nicolaas heten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Marrije het volgende:
Ik mag Bep wel![]()
Versta ik dit nou goed:
ik zou haar best kunnen geven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja, die Barbara, onze therapeute, ik was het al geheel vergeten
quote:
nog meer zou ik balen van zo'n egoïstische man, door al die troep ziet ie haar nauwelijks staan, letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Als vrouw baal je wel stevig als je geen leuk gezellig huisje hebt.
Ik zou het wel tof vinden om Sint Nicolaas van mijn achternaam te hetenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Je zou maar Bep Sint Nicolaas heten.
Zou ze in zijn voor een puur seksuele relatie?quote:
Dat zondermeer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
nog meer zou ik balen van zo'n egoïstische man, door al die troep ziet ie haar nauwelijks staan, letterlijk en figuurlijk.
Oh, een brievenbus zocht ie. Vast in een van zn tentjes.
Nee, enkel troep en prulquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef TUFKAL het volgende:
Verzamelt hij nu iets specifieks?Val er net in...
Jij niet dan?quote:
Meer kans bij Bep.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou ze in zijn voor een puur seksuele relatie?
Iedere gek zijn gebrek.quote:
en al die zakken blijven leegquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:04 schreef WcPot het volgende:
En als het feestje is afgelopen allemaal een zak mee geven en zoek maar wat uit
Echt he, ik moest het doen, het is haar eigen schuldquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
'En dat is ook haar eigen schuld...'
Die man.
Hij heeft vast nog ergens een vibo liggen tussen de stapels dozen.....quote:
die kan hij niet vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog ergens een vibo liggen tussen de stapels dozen.....
Volgens mij gaat hij straks ook nog weg fietsen als er echt actie word ondernomenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
"Dus... ik denk dat ik dit nu wel goed gedaan heb... he"
Wat een trieste kerel
Nee, dan nog liever die kerel.quote:
Whehe, dat zit er dik in.quote:
dat heeft tot nu toe ook geen zoden aan de dijk gezet dus dan toch maar doorpakkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik moet het toch wel even opnemen voor de man.
Ze kennen hem ook langer dan vandaag, en weten dus ook dat ze het rustiger moeten aanpakken.
Vast de enige zoenen die ze krijgt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Moeder en dochter die elkaar 2 keer vol op de mond zoenen![]()
![]()
Jawel, maar ik kan me wel voorstellen dat dit voor hem ook eng is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat heeft tot nu toe ook geen zoden aan de dijk gezet dus dan toch maar doorpakken
Het is een soort verslaving waar hij vanaf moet komen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan me wel voorstellen dat dit voor hem ook eng is.
hij zag niet eens hoe zijn vrouw ervan genoot met dr kleinkind op haar armquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Echt hoe die vent tekeer gaat met de hele familie in de kamer
En dat gaat zelden zonder pijn en ellende......quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een soort verslaving waar hij vanaf moet komen.
Daarom, erg sneu van hem.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij zag niet eens hoe zijn vrouw ervan genoot met dr kleinkind op haar arm
hmm, ik kan geen medelijden met hem hebben, heb het ff geprobeerd van zijn kant te bekijken maar ik vind het echt een lamlul eerste klasquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan me wel voorstellen dat dit voor hem ook eng is.
Hij ziet en hoort helemaal niks behalve zijn eigen troep .. dat is het enige dat betekenis voor hem heeft..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij zag niet eens hoe zijn vrouw ervan genoot met dr kleinkind op haar arm
Yep, en dat gaat niet in een paar dagen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een soort verslaving waar hij vanaf moet komen.
Het jammere is, al was het nou een verzameling van iets, maar het is enkel en alleen troep, prul, kleine spulletjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij ziet en hoort helemaal niks behalve zijn eigen troep .. dat is het enige dat betekenis voor hem heeft..
Ja dat is echt een verslaving dus, het had net zo goed drank kunnen zijn. Alleen de drank is dan belangrijk, de rest interesseert je niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij ziet en hoort helemaal niks behalve zijn eigen troep .. dat is het enige dat betekenis voor hem heeft..
ja en ondanks dat ze hem langer kent dan vandaag overdonderde het haar wel, dat zag je gewoon aan haar gezichtquote:
Ja, maar ik snap hem toch wel, je kunt de knop na al die jaren moeilijk ineens omzetten. Het lijkt me ook niet iemand die zich zomaar dingen laat opdragen. Het heeft ook een beetje met het karakter te maken. Waar wonen ze?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, ik kan geen medelijden met hem hebben, heb het ff geprobeerd van zijn kant te bekijken maar ik vind het echt een lamlul eerste klas
tis genetisch begreep ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap hem toch wel, je kunt de knop na al die jaren moeilijk ineens omzetten. Het lijkt me ook niet iemand die zich zomaar dingen laat opdragen. Het heeft ook een beetje met het karakter te maken. Waar wonen ze?
Het punt is dat het voor hem wel waarde heeft, dat maakt het zo moeilijk. Hij moet een hobbel nemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het jammere is, al was het nou een verzameling van iets, maar het is enkel en alleen troep, prul, kleine spulletjes.![]()
Dan kan je beter hebben dat iemand 100000000 boeken heeft.
Inderdaad, daar zit vast nog wel een boek tussen ' hoe order ik zonder dat het een troep wordt'quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het jammere is, al was het nou een verzameling van iets, maar het is enkel en alleen troep, prul, kleine spulletjes.![]()
Dan kan je beter hebben dat iemand 100000000 boeken heeft.
Ja eerst verzamelde hij gezellig met zijn vader, hij heeft de traditie voortgezet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
tis genetisch begreep ik![]()
![]()
Geen idee, vroeg ik me ook al af.
Het zal er zeker ingesleten zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
tis genetisch begreep ik![]()
![]()
Geen idee, vroeg ik me ook al af.
Aha, ze leken me Friezen.quote:
Ik woon op hetzelfde eiland, ander dorp (1 van de Zuid Hollandse Eilanden). Zo eigenwijs hebben we ze hier wel iddquote:
Je kunt ook je prulletjes netjes ordenen ergens in huis of in een stuk van de garagequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het punt is dat het voor hem wel waarde heeft, dat maakt het zo moeilijk. Hij moet een hobbel nemen.
Ow, okee...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik woon op hetzelfde eiland, ander dorp (1 van de Zuid Hollandse Eilanden). Zo eigenwijs hebben we ze hier wel idd
Oh nee, nooit, daar ben ik te koppig voor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou me nooit voor het blok laten zetten, vooral niet voor een programma.
Ik ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee, nooit, daar ben ik te koppig voor.
Welnee, wat ik zei, heeft hij heus niet zelf geregeld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef WcPot het volgende:
1 belletje en gelijk twee vrachtauto's voor de deur. Die komen er echt niet gelijk aan
joh...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef WcPot het volgende:
1 belletje en gelijk twee vrachtauto's voor de deur. Die komen er echt niet gelijk aanMoet al eerder besteld zijn
Nope, dat verhuisbedrijf dat er staat heeft echt niet ala minuut een plek in de agendaquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef WcPot het volgende:
1 belletje en gelijk twee vrachtauto's voor de deur. Die komen er echt niet gelijk aanMoet al eerder besteld zijn
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Nu doet hij het wel en straks gaat ie weer uit z'n stekker
quote:
Mwah als je iemand met zo'n verslaving niet aanpakt..quote:
Ze zal nu wel 10 jaar dankbaar moeten zijn, zo'n fijne man is het wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Nou verpest hij het weer....'is het nou genoeg'...
Nee, aanpakken heeft geen zin , want de verslaving is er niet door weg. Hij moet het zelf inzien (met hulp) natuurlijk met enige dwang, maar zeker bij hem werkt opjagen niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah als je iemand met zo'n verslaving niet aanpakt..
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:30 schreef Lutte het volgende:
Ik ga RTL mailen voor hun adres, dan krijgt Bep een kerstkaartje van me.
Nou ik stond er ook versteld van hoeveel het uiteindelijk was, jaaaren verzamelen levert dus zoveel zooi op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ook de blindheid "ik had geen idee dat het zoveel troep was"
Dat heb je sowieso met een verhuizing, dan weet je ook niet waar het allemaal vandaan komt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik stond er ook versteld van hoeveel het uiteindelijk was, jaaaren verzamelen levert dus zoveel zooi op.
Mooi die memmen vol in beeld op de familiezender RTL.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh volgende week een Sjakie met drankspul, draaitafels en uithaalposters
Hovenier zei: Van RTL hebben we een onbeperkt budget gekregen...quote:
Dat zal ook nog wel komen, misschien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze zijn wel dichter tot elkaar gekomen maar ze hebben nog niet geneukt
wat denk je zelf? De fabriek is gesloten...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze zijn wel dichter tot elkaar gekomen maar ze hebben nog niet geneukt
Wel toevallig dat die dochter en vader altijd ruzie krijgen. Waarschijnlijk is het niet zo slim om bij meneer Koos een ondergeschikte te plaatsen. Tegen die verhuizers durfde hij waarschijnlijk minder uit z'n vel te springen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Die dochter heeft het eigenlijk een beetje verpest. Ik denk overigens dat het haar opgedragen is door de prog.makers om er een beetje spanning in te brengen.
Nou, ik kan me wel voorstellen, die dochter was nou niet erg doortastend (ik neem aan dat ze haar vader kent).quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Wel toevallig dat die dochter en vader altijd ruzie krijgen. Waarschijnlijk is het niet zo slim om bij meneer Koos een ondergeschikte te plaatsen. Tegen die verhuizers durfde hij waarschijnlijk minder uit z'n vel te springen.
Foppe de Haan....quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:35 schreef WcPot het volgende:
Als ik die vrouw zie dan doet mij het een beetje denken aan de vriendin van Mr Bean.
Ik denk dat de dochter papa's karakter heeftquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, ik kan me wel voorstellen, die dochter was nou niet erg doortastend (ik neem aan dat ze haar vader kent).
Ik vind toch wel dat hij schijt had aan iedereen. Ik mag het wel.
quote:
Nee, net haar moeder.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de dochter papa's karakter heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |