Met dank aan mijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:47 schreef Ole het volgende:
Oh ik zie dat de OP ook verbeterd is, Nou vooruit dan maar
Nope, dat moet je apart aanvragen. Je kunt wel de OP direct kopieren met open een nieuw deel.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:59 schreef Ole het volgende:
Topicreeks gaat vanzelf als degene die hem dichtgooit oplet. Klikken op 'open nieuw deel'
Als mod zou je het toch moeten weten (vraagt niemand in SHO wel 's chains aan?)quote:Op zondag 5 juni 2011 18:55 schreef Ole het volgende:
Ok dan let ik wel even op tegen die tijd Wellicht een functie die ik wel heb en jullie niet
Ik moest ook stiekem lachen om de naamquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef pberends het volgende:
sint nicolaas... oh daar bewaard de sint alle kado's!
Wel handig als ze die zooi op Marktplaats gaan verkopen, om het in te pakken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef WcPot het volgende:
Wat moet je nu met zo'n grote rol bubbeltjes folie
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef pberends het volgende:
sint nicolaas... oh daar bewaard de sint alle kado's!
Ja oke maar dan nog als je ziet wat voor grote rol dat is dan mag hij alles wel verkopen op marktplaats. Hij heeft er wel genoeg spullen voorquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel handig als ze die zooi op Marktplaats gaan verkopen, om het in te pakken.
Je kunt er een lijk in wikkelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja oke maar dan nog als je ziet wat voor grote rol dat is dan mag hij alles wel verkopen op marktplaats. Hij heeft er wel genoeg spullen voor
Oh ja, hoe heette die ook weer, geheugen als een zeef.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef WcPot het volgende:
Hoe heet die man ook al weer die opkoper. Met de paardenstaart. Zal hij nog komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |