tis genetisch begreep ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap hem toch wel, je kunt de knop na al die jaren moeilijk ineens omzetten. Het lijkt me ook niet iemand die zich zomaar dingen laat opdragen. Het heeft ook een beetje met het karakter te maken. Waar wonen ze?
Het punt is dat het voor hem wel waarde heeft, dat maakt het zo moeilijk. Hij moet een hobbel nemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het jammere is, al was het nou een verzameling van iets, maar het is enkel en alleen troep, prul, kleine spulletjes.![]()
Dan kan je beter hebben dat iemand 100000000 boeken heeft.
Inderdaad, daar zit vast nog wel een boek tussen ' hoe order ik zonder dat het een troep wordt'quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het jammere is, al was het nou een verzameling van iets, maar het is enkel en alleen troep, prul, kleine spulletjes.![]()
Dan kan je beter hebben dat iemand 100000000 boeken heeft.
Ja eerst verzamelde hij gezellig met zijn vader, hij heeft de traditie voortgezet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
tis genetisch begreep ik![]()
![]()
Geen idee, vroeg ik me ook al af.
Het zal er zeker ingesleten zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
tis genetisch begreep ik![]()
![]()
Geen idee, vroeg ik me ook al af.
Aha, ze leken me Friezen.quote:
Ik woon op hetzelfde eiland, ander dorp (1 van de Zuid Hollandse Eilanden). Zo eigenwijs hebben we ze hier wel iddquote:
Je kunt ook je prulletjes netjes ordenen ergens in huis of in een stuk van de garagequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het punt is dat het voor hem wel waarde heeft, dat maakt het zo moeilijk. Hij moet een hobbel nemen.
Ow, okee...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik woon op hetzelfde eiland, ander dorp (1 van de Zuid Hollandse Eilanden). Zo eigenwijs hebben we ze hier wel idd
Oh nee, nooit, daar ben ik te koppig voor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou me nooit voor het blok laten zetten, vooral niet voor een programma.
Ik ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee, nooit, daar ben ik te koppig voor.
Welnee, wat ik zei, heeft hij heus niet zelf geregeld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef WcPot het volgende:
1 belletje en gelijk twee vrachtauto's voor de deur. Die komen er echt niet gelijk aan
joh...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef WcPot het volgende:
1 belletje en gelijk twee vrachtauto's voor de deur. Die komen er echt niet gelijk aanMoet al eerder besteld zijn
Nope, dat verhuisbedrijf dat er staat heeft echt niet ala minuut een plek in de agendaquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef WcPot het volgende:
1 belletje en gelijk twee vrachtauto's voor de deur. Die komen er echt niet gelijk aanMoet al eerder besteld zijn
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Nu doet hij het wel en straks gaat ie weer uit z'n stekker
quote:
Mwah als je iemand met zo'n verslaving niet aanpakt..quote:
Ze zal nu wel 10 jaar dankbaar moeten zijn, zo'n fijne man is het wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Nou verpest hij het weer....'is het nou genoeg'...
Nee, aanpakken heeft geen zin , want de verslaving is er niet door weg. Hij moet het zelf inzien (met hulp) natuurlijk met enige dwang, maar zeker bij hem werkt opjagen niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah als je iemand met zo'n verslaving niet aanpakt..
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:30 schreef Lutte het volgende:
Ik ga RTL mailen voor hun adres, dan krijgt Bep een kerstkaartje van me.
Nou ik stond er ook versteld van hoeveel het uiteindelijk was, jaaaren verzamelen levert dus zoveel zooi op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ook de blindheid "ik had geen idee dat het zoveel troep was"
Dat heb je sowieso met een verhuizing, dan weet je ook niet waar het allemaal vandaan komt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik stond er ook versteld van hoeveel het uiteindelijk was, jaaaren verzamelen levert dus zoveel zooi op.
Mooi die memmen vol in beeld op de familiezender RTL.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh volgende week een Sjakie met drankspul, draaitafels en uithaalposters
Hovenier zei: Van RTL hebben we een onbeperkt budget gekregen...quote:
Dat zal ook nog wel komen, misschien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze zijn wel dichter tot elkaar gekomen maar ze hebben nog niet geneukt
wat denk je zelf? De fabriek is gesloten...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze zijn wel dichter tot elkaar gekomen maar ze hebben nog niet geneukt
Wel toevallig dat die dochter en vader altijd ruzie krijgen. Waarschijnlijk is het niet zo slim om bij meneer Koos een ondergeschikte te plaatsen. Tegen die verhuizers durfde hij waarschijnlijk minder uit z'n vel te springen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Die dochter heeft het eigenlijk een beetje verpest. Ik denk overigens dat het haar opgedragen is door de prog.makers om er een beetje spanning in te brengen.
Nou, ik kan me wel voorstellen, die dochter was nou niet erg doortastend (ik neem aan dat ze haar vader kent).quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Wel toevallig dat die dochter en vader altijd ruzie krijgen. Waarschijnlijk is het niet zo slim om bij meneer Koos een ondergeschikte te plaatsen. Tegen die verhuizers durfde hij waarschijnlijk minder uit z'n vel te springen.
Foppe de Haan....quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:35 schreef WcPot het volgende:
Als ik die vrouw zie dan doet mij het een beetje denken aan de vriendin van Mr Bean.
Ik denk dat de dochter papa's karakter heeftquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, ik kan me wel voorstellen, die dochter was nou niet erg doortastend (ik neem aan dat ze haar vader kent).
Ik vind toch wel dat hij schijt had aan iedereen. Ik mag het wel.
quote:
Nee, net haar moeder.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de dochter papa's karakter heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |