dat heeft tot nu toe ook geen zoden aan de dijk gezet dus dan toch maar doorpakkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik moet het toch wel even opnemen voor de man.
Ze kennen hem ook langer dan vandaag, en weten dus ook dat ze het rustiger moeten aanpakken.
Vast de enige zoenen die ze krijgt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Moeder en dochter die elkaar 2 keer vol op de mond zoenen![]()
![]()
Jawel, maar ik kan me wel voorstellen dat dit voor hem ook eng is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat heeft tot nu toe ook geen zoden aan de dijk gezet dus dan toch maar doorpakken
Het is een soort verslaving waar hij vanaf moet komen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan me wel voorstellen dat dit voor hem ook eng is.
hij zag niet eens hoe zijn vrouw ervan genoot met dr kleinkind op haar armquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Echt hoe die vent tekeer gaat met de hele familie in de kamer
En dat gaat zelden zonder pijn en ellende......quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een soort verslaving waar hij vanaf moet komen.
Daarom, erg sneu van hem.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij zag niet eens hoe zijn vrouw ervan genoot met dr kleinkind op haar arm
hmm, ik kan geen medelijden met hem hebben, heb het ff geprobeerd van zijn kant te bekijken maar ik vind het echt een lamlul eerste klasquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan me wel voorstellen dat dit voor hem ook eng is.
Hij ziet en hoort helemaal niks behalve zijn eigen troep .. dat is het enige dat betekenis voor hem heeft..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij zag niet eens hoe zijn vrouw ervan genoot met dr kleinkind op haar arm
Yep, en dat gaat niet in een paar dagen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een soort verslaving waar hij vanaf moet komen.
Het jammere is, al was het nou een verzameling van iets, maar het is enkel en alleen troep, prul, kleine spulletjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij ziet en hoort helemaal niks behalve zijn eigen troep .. dat is het enige dat betekenis voor hem heeft..
Ja dat is echt een verslaving dus, het had net zo goed drank kunnen zijn. Alleen de drank is dan belangrijk, de rest interesseert je niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij ziet en hoort helemaal niks behalve zijn eigen troep .. dat is het enige dat betekenis voor hem heeft..
ja en ondanks dat ze hem langer kent dan vandaag overdonderde het haar wel, dat zag je gewoon aan haar gezichtquote:
Ja, maar ik snap hem toch wel, je kunt de knop na al die jaren moeilijk ineens omzetten. Het lijkt me ook niet iemand die zich zomaar dingen laat opdragen. Het heeft ook een beetje met het karakter te maken. Waar wonen ze?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, ik kan geen medelijden met hem hebben, heb het ff geprobeerd van zijn kant te bekijken maar ik vind het echt een lamlul eerste klas
tis genetisch begreep ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap hem toch wel, je kunt de knop na al die jaren moeilijk ineens omzetten. Het lijkt me ook niet iemand die zich zomaar dingen laat opdragen. Het heeft ook een beetje met het karakter te maken. Waar wonen ze?
Het punt is dat het voor hem wel waarde heeft, dat maakt het zo moeilijk. Hij moet een hobbel nemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het jammere is, al was het nou een verzameling van iets, maar het is enkel en alleen troep, prul, kleine spulletjes.![]()
Dan kan je beter hebben dat iemand 100000000 boeken heeft.
Inderdaad, daar zit vast nog wel een boek tussen ' hoe order ik zonder dat het een troep wordt'quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het jammere is, al was het nou een verzameling van iets, maar het is enkel en alleen troep, prul, kleine spulletjes.![]()
Dan kan je beter hebben dat iemand 100000000 boeken heeft.
Ja eerst verzamelde hij gezellig met zijn vader, hij heeft de traditie voortgezet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
tis genetisch begreep ik![]()
![]()
Geen idee, vroeg ik me ook al af.
Het zal er zeker ingesleten zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
tis genetisch begreep ik![]()
![]()
Geen idee, vroeg ik me ook al af.
Aha, ze leken me Friezen.quote:
Ik woon op hetzelfde eiland, ander dorp (1 van de Zuid Hollandse Eilanden). Zo eigenwijs hebben we ze hier wel iddquote:
Je kunt ook je prulletjes netjes ordenen ergens in huis of in een stuk van de garagequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het punt is dat het voor hem wel waarde heeft, dat maakt het zo moeilijk. Hij moet een hobbel nemen.
Ow, okee...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik woon op hetzelfde eiland, ander dorp (1 van de Zuid Hollandse Eilanden). Zo eigenwijs hebben we ze hier wel idd
Oh nee, nooit, daar ben ik te koppig voor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou me nooit voor het blok laten zetten, vooral niet voor een programma.
Ik ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee, nooit, daar ben ik te koppig voor.
Welnee, wat ik zei, heeft hij heus niet zelf geregeld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef WcPot het volgende:
1 belletje en gelijk twee vrachtauto's voor de deur. Die komen er echt niet gelijk aan
joh...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef WcPot het volgende:
1 belletje en gelijk twee vrachtauto's voor de deur. Die komen er echt niet gelijk aanMoet al eerder besteld zijn
Nope, dat verhuisbedrijf dat er staat heeft echt niet ala minuut een plek in de agendaquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef WcPot het volgende:
1 belletje en gelijk twee vrachtauto's voor de deur. Die komen er echt niet gelijk aanMoet al eerder besteld zijn
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Nu doet hij het wel en straks gaat ie weer uit z'n stekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |