Echt he, ik moest het doen, het is haar eigen schuldquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
'En dat is ook haar eigen schuld...'
Die man.
Hij heeft vast nog ergens een vibo liggen tussen de stapels dozen.....quote:
die kan hij niet vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog ergens een vibo liggen tussen de stapels dozen.....
Volgens mij gaat hij straks ook nog weg fietsen als er echt actie word ondernomenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
"Dus... ik denk dat ik dit nu wel goed gedaan heb... he"
Wat een trieste kerel
Nee, dan nog liever die kerel.quote:
Whehe, dat zit er dik in.quote:
dat heeft tot nu toe ook geen zoden aan de dijk gezet dus dan toch maar doorpakkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik moet het toch wel even opnemen voor de man.
Ze kennen hem ook langer dan vandaag, en weten dus ook dat ze het rustiger moeten aanpakken.
Vast de enige zoenen die ze krijgt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Moeder en dochter die elkaar 2 keer vol op de mond zoenen![]()
![]()
Jawel, maar ik kan me wel voorstellen dat dit voor hem ook eng is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat heeft tot nu toe ook geen zoden aan de dijk gezet dus dan toch maar doorpakken
Het is een soort verslaving waar hij vanaf moet komen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan me wel voorstellen dat dit voor hem ook eng is.
hij zag niet eens hoe zijn vrouw ervan genoot met dr kleinkind op haar armquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Echt hoe die vent tekeer gaat met de hele familie in de kamer
En dat gaat zelden zonder pijn en ellende......quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een soort verslaving waar hij vanaf moet komen.
Daarom, erg sneu van hem.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij zag niet eens hoe zijn vrouw ervan genoot met dr kleinkind op haar arm
hmm, ik kan geen medelijden met hem hebben, heb het ff geprobeerd van zijn kant te bekijken maar ik vind het echt een lamlul eerste klasquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan me wel voorstellen dat dit voor hem ook eng is.
Hij ziet en hoort helemaal niks behalve zijn eigen troep .. dat is het enige dat betekenis voor hem heeft..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij zag niet eens hoe zijn vrouw ervan genoot met dr kleinkind op haar arm
Yep, en dat gaat niet in een paar dagen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een soort verslaving waar hij vanaf moet komen.
Het jammere is, al was het nou een verzameling van iets, maar het is enkel en alleen troep, prul, kleine spulletjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij ziet en hoort helemaal niks behalve zijn eigen troep .. dat is het enige dat betekenis voor hem heeft..
Ja dat is echt een verslaving dus, het had net zo goed drank kunnen zijn. Alleen de drank is dan belangrijk, de rest interesseert je niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij ziet en hoort helemaal niks behalve zijn eigen troep .. dat is het enige dat betekenis voor hem heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |