Whehehe, je zult er maar verlegen om zitten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef WcPot het volgende:
Wat moet je nu met zo'n grote rol bubbeltjes folie
Willie of harry dacht ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, hoe heette die ook weer, geheugen als een zeef.
Haha,...... is wel erg vol he?!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:43 schreef Marrije het volgende:
He TB, ook hier![]()
Ik zie net gewoon mn huis op tv voorbij komen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe, je zult er maar verlegen om zitten.
Hij zou wel een paar centjes kunnen verdienen bij Marktplaats ja.
Harry Paardestaart toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef WcPot het volgende:
Hoe heet die man ook al weer die opkoper. Met de paardenstaart. Zal hij nog komen
Mijn man zegt ook wel eens dat ie het idee heeft dat ie in een pakhuis woontquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haha,...... is wel erg vol he?!
Ik doe gezelllig mee.....
Ik zag nog een spanband bij hem liggen op de plank en een jerrycan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
die wil hij gebruiken voor het geval hij wat verkoopt op MP
Ik moet ook oppassen, want ik ben vaak bang dat als ik iets wegdoe, ik het morgen misschien nodig heb. Is me dan ook vaak gebeurd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn man zegt ook wel eens dat ie het idee heeft dat ie in een pakhuis woont
Willyquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef WcPot het volgende:
Hoe heet die man ook al weer die opkoper. Met de paardenstaart. Zal hij nog komen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef Marrije het volgende:
Die man is alleen maar blij als die vrouw naar een ander huis gaat, heeft ie er weer 2 kamers bij om vol te stouwen
Die man is alleen maar blij als die vrouw naar een ander huis gaat, heeft ie er weer 2 kamers bij om vol te stouwen
Maak je borst maar nat, hij is niet voor de poes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oh moet die man nog helemaal in beeld komen, dan ben ik nog op tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |