Ik heb alleen de aankomst bij de garage gezien, die blik van de buitenkant, ik ben zo benieuwdquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat, hij is niet voor de poes.
Maar die vrouw zal het hem natuurlijk ook wel vaak genoeg verteld hebben van zo gaat het niet verder en als hij niet luisterdquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel gelijk trouwens. Het is wel een beetje stiekem.
Dat is toch bij elk programma zo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel gelijk trouwens. Het is wel een beetje stiekem.
Ja dat is zo. Maar ik zou ook wel de pest in hebben als ineens een camera voor mijn neus stond.quote:
die indruk heb ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
Die man is volgens mij liever zijn vrouw kwijt, dan zijn spulletjes.
Ze kwamen er bij mij echt niet in, donder op zeg.... ik zou niet aan zoiets meedoen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar ik zou ook wel de pest in hebben als ineens een camera voor mijn neus stond.
Jep, hij kijkt ook met een grijnzend bakkes. Het doet hem niks.quote:
Oh nee ik ook niet, ik wil niet met mijn hoofd op tv.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze kwamen er bij mij echt niet in, donder op zeg.... ik zou niet aan zoiets meedoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Oh dat heb ik niet gehoordquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Marrije het volgende:
Ik mag Bep wel![]()
Versta ik dit nou goed:
Seks is er weinig bij, doet pijn zeg je dan, en als er dan wat gebeurt dan komt het van mijn kant.
Ook dat, maar het idee dat een ander even de dienst komt uitmaken.....quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee ik ook niet, ik wil niet met mijn hoofd op tv.
Ja, zijn antwoord was dat zij dan pijn heeft......quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Marrije het volgende:
Ik mag Bep wel![]()
Versta ik dit nou goed:
Seks is er weinig bij, doet pijn zeg je dan, en als er dan wat gebeurt dan komt het van mijn kant.
NOESquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, zijn antwoord was dat zij dan pijn heeft......
Dan kun je het wel lang volhouden, kan nog wel 36 jaar, alhoewel, zij wil sex, dat is gewoon het eieren eten.quote:
ik heb wel met die vrouw te doen hoor, wat zal zij zich eenzaam voelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, zijn antwoord was dat zij dan pijn heeft......
Ik was al lang weg geweest, zowel met de broer-zus relatie als die klote bendequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan kun je het wel lang volhouden, kan nog wel 36 jaar, alhoewel, zij wil sex, dat is gewoon het eieren eten.
dat is pas een pakhuisquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
Die garageEr kan geen speld meer tussen.
Ja, dat denk ik ook wel. Als vrouw baal je wel stevig als je geen leuk gezellig huisje hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb wel met die vrouw te doen hoor, wat zal zij zich eenzaam voelen
Je zou maar Bep Sint Nicolaas heten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Marrije het volgende:
Ik mag Bep wel![]()
Versta ik dit nou goed:
ik zou haar best kunnen geven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja, die Barbara, onze therapeute, ik was het al geheel vergeten
quote:
nog meer zou ik balen van zo'n egoïstische man, door al die troep ziet ie haar nauwelijks staan, letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Als vrouw baal je wel stevig als je geen leuk gezellig huisje hebt.
Ik zou het wel tof vinden om Sint Nicolaas van mijn achternaam te hetenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Je zou maar Bep Sint Nicolaas heten.
Zou ze in zijn voor een puur seksuele relatie?quote:
Dat zondermeer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
nog meer zou ik balen van zo'n egoïstische man, door al die troep ziet ie haar nauwelijks staan, letterlijk en figuurlijk.
Oh, een brievenbus zocht ie. Vast in een van zn tentjes.
Nee, enkel troep en prulquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef TUFKAL het volgende:
Verzamelt hij nu iets specifieks?Val er net in...
Jij niet dan?quote:
Meer kans bij Bep.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou ze in zijn voor een puur seksuele relatie?
Iedere gek zijn gebrek.quote:
en al die zakken blijven leegquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:04 schreef WcPot het volgende:
En als het feestje is afgelopen allemaal een zak mee geven en zoek maar wat uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |