Gister? Heb jij een pilsje teveel op?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:04 schreef Seam het volgende:
Ik vond hem gister wel echt debiel doen. Toch wel jammer dat hij daarin te ver doorschiet omdat zijn trots dan gekrenkt is. Vind hem verder namelijk een uitstekende presentator die de gesprekken perfect weet te leiden.
Hahaquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Gister? Heb jij een pilsje teveel op?
Ik wilde eerst huisheld Peebee in de titel verwerken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
" Voetbal International #189: met de enige OP waar je uren van geniet"
Nouja, ik moet toch zeggen dat ik ook soms niet precies weet wanneer wat is geweest.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Gister? Heb jij een pilsje teveel op?
Dirk-Jan was een dekselse spits.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen maakt onverwachte move!
Derksen toegevoegd aan technische staf Willem II
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)e-staf-Willem-II.htm
Iemand had dat 4 topics terug of zo ergens gepost. Dus ga zoekenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand waar ik 'Yolanthe op 3' kan terugkijken?
Yolanthe-gescoord.nlquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Thanks!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
http://www.eredivisie.nl/video/autoplay/36842/dd_29-05:_en#039;de_laatste_doordekken_ooiten#039;.html
Het lijkt wel een speech van Jan Marijnissen. Knippingquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Grote graaien in de Eredivisie gaat gewoon door
Ongelofelijk dat dit kan.![]()
Goed dat Knipping hier aandacht aan besteedt.
'Houdt u zich vast'
Wilfred populairquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:23 schreef pberends het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd:
Poll: Wie heeft er in het nieuwe conflict gelijk?
• Willem van Hanegem
• Johan Derksen
• Wilfred Genee
Tussenstand:
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een slechte journalistiek. "Het is te gek voor woorden", "beschamend", blabla. Geef liever aan welke clubs te hoge salarisseren geven en welke clubs zich het niet kunnen veroorloven i.p.v. dit soort random kreten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Grote graaien in de Eredivisie gaat gewoon door
Ongelofelijk dat dit kan.![]()
Goed dat Knipping hier aandacht aan besteedt.
'Houdt u zich vast'
Geen scanner hier, maar de kop is "Een laffe vertegenwoordiger in gebakken lucht", dus dan weet je het wel zo ongeveerquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik lees iets over de nieuwe VI en Hans van Breukelen. Daarin zou Derksen, Van Breukelen helemaal afslachten. Heeft iemand dat artikel, of kan in grote lijnen vertellen wat er in die column staat?
Typen vriend, typen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Geen scanner hier, maar de kop is "Een laffe vertegenwoordiger in gebakken lucht", dus dan weet je het wel zo ongeveer
Niet slecht dus.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Best slecht dat die columns niet meer op het internet worden gezet door VI. Nu dwingen ze me bijna om een abonnement op dat blad te nemen.
Ah joh, is heerlijk toch, zo'n abonnementje!? Lekker VI-tje lezen. Uitsmijtertje d'r bij. Niks mis mee!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Best slecht dat die columns niet meer op het internet worden gezet door VI. Nu dwingen ze me bijna om een abonnement op dat blad te nemen.
En die vent vraagt zich niet af waarom je in godsnaam iedere week 1 minuut op de stoel zit om een paar haartjes weg te knippenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:47 schreef Absurditeit het volgende:
Ik ga altijd bewust iedere week een half uur eerder naar de haararchitect en lees dan even daar de interessantste stukjes in de VI.
Dit. Staan alleen maar dezelfde verhalen in, komt ook door die kut mediatraining van die speler waardoor ze allemaal hetzelfde zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef DrDentz het volgende:
Maar die voorgekauwde diepte-interviews met de linksbuiten van een provincieclub gaan me dan tegenstaan, daar begin ik niet aan.
Het gaat om de enige echte haararchitect. Hij heeft er juist alle begrip voor. Ik heb tenminste niet zo'n gedateerd kapsel als veel niewsankers.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:49 schreef RemcoW23 het volgende:
En die vent vraagt zich niet af waarom je in godsnaam iedere week 1 minuut op de stoel zit om een paar haartjes weg te knippen?
jammer had dat wel leuk gevonden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen maakt onverwachte move!
Derksen toegevoegd aan technische staf Willem II
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)e-staf-Willem-II.htm
Johan maakt zich op zijn 62e niet meer afhankelijk van de grillen van een paar plaatselijke notabelen.quote:
Zij komt uit het Noorden des lands.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:06 schreef Specularium het volgende:
Die haararchitect van Joho is waarschijnlijk gewoon dat mokkel van de makeup.
Fietsen heeft me nooit kunnen boeien maar ben wel benieuwd met die gastenquote:
Gijp moet af en toe zijn muil ook ff houden als anderen sprekenquote:Op donderdag 2 juni 2011 05:27 schreef j0rdiiii het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-een-beetje-een.html
Wat een mongooltjeGijp had gewoon gelijk, niet normaal hoe vrij ze stonden.
In dat telefoon gesprekje van 5 minuten heeft ie ook nog meer gezegd dan wat ie in de uitzending van anderhalf uur heeft gezegd.
![]()
En wiens schuld is dat? Juist, Wilfred Geneequote:Op donderdag 2 juni 2011 05:27 schreef j0rdiiii het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-een-beetje-een.html
Wat een mongooltjeGijp had gewoon gelijk, niet normaal hoe vrij ze stonden.
In dat telefoon gesprekje van 5 minuten heeft ie ook nog meer gezegd dan wat ie in de uitzending van anderhalf uur heeft gezegd.
![]()
De christus zeg, de heren van VI beginnen echt naast hun schoenen te lopen. Wat voegt een uitzending op zondag in Godsnaam toe als je op maandag alweer te zien bent? Het beginnen echt een stel arrogante kwijleballen te worden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef Veerboot het volgende:
Nog even een paar VI-nieuwtjes via SigaarSnor die ik zo snel nog niet in dit topic zag staan:
- VI Oranje in 2012 en 2014 op RTL4 in plaats van RTL7
- Derksen en Genee spraken met John de Mol over overstap
- RTL denkt aan extra uitzending Voetbal International op zondag
Je weinig zorgen maken over de kwaliteit van de reguliere uitzendingen en ondertussen allerlei andere hoerenzooi gaan doen. Focussen heren!quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:36 schreef Suikeroom het volgende:
hoezo ben je nou weer arrogant als rtl een uitzending meer wilt
Ik zei toch, het is een mooie SP-speech.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een slechte journalistiek. "Het is te gek voor woorden", "beschamend", blabla. Geef liever aan welke clubs te hoge salarisseren geven en welke clubs zich het niet kunnen veroorloven i.p.v. dit soort random kreten.
Ajax is bijv. relatief gezond en heeft ook de hoogste salarissen, is dat dan "te gek voor woorden"?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:44 schreef Suikeroom het volgende:
http://www.nusport.nl/col(...)r-blikken-terug.html
Wat een arrogante redactie hebben ze toch bij VI. Hebben ze zoveel kutgasten, maar Frenkie nodigen ze niet meer uit om het nog 's te proberen.quote:En is er ook iemand die niet meer langs hoeft te komen?
WG: “We hebben Jan Reker en Theo Bos aan tafel gehad en het is gewoon jammer dat ze eenmaal daar niets meer zeggen. Frenk van der Linden bood zichzelf meermaals aan, kwam langs en deed het in het eerste half uur best aardig. Daarna sloeg-ie een beetje door in gesprek met Johan. Hebben René en ik elkaar een half uur aan zitten kijken.”
Tuurlijk Genee, heeft die man oordopjes in ofzo? De nietszeggende Wouter Bos een verademingquote:WG: Nog meer aandacht aan de actualiteit kan geen kwaad. En wellicht moeten we het nóg breder gaan trekken. Wouter Bos als gast vond ik een verademing. Ons contract is onlangs verlengd, dus we blijven in ieder geval tot het WK 2014 op dezelfde voet verder gaan.
Dus je mag de grote Johan niet wijzen op zijn uitspraken? Hij is een hypocriet. Het is makkelijk om uitspraken te doen, maar gedraag je dan niet als de eerste de beste hoer als het onderwerp van die uitspraken aan tafel zit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:22 schreef Symer het volgende:
[..]
En wiens schuld is dat? Juist, Wilfred GeneeDe man die zich niet realiseert dat hij een gastheer is en daar de naam van VI zit te vertegenwoordigen, maar die denkt dat de hele show om hem draait. De man die liever met voorbedachte rade in het verleden duikt om een gast voor lul te zetten dan dat ie het over de actualiteit heeft.
Ondanks dat Johan hem afgelopen vrijdag nog gezegd heeft dat hij bang is dat Genee de sfeer gaat verzieken, doet Genee het gewoon toch en krijgt hij het voor elkaar dat een gast boos de studio verlaat en nooit meer terugkomt.
Ik ben het volledig met Derksen eens, die op VIradio vertelde dat Genee hier kwaadaardig bezig was.
Genee, de man die zich groter waant dan alles en iedereen.
Best matig dit. Vond Frenk het best aardig doen. Had 'm graag een keer teruggezien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:48 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Wat een arrogante redactie hebben ze toch bij VI. Hebben ze zoveel kutgasten, maar Frenkie nodigen ze niet meer uit om het nog 's te proberen.
Ik kan me voorstellen dat Frenk z'n optredens nog moest polijsten, maar dat ze Tijl Beckand 1000 keer een kans geven terwijl hij meteen al totaal faalde, en Frenk het best aardig deed en vervolgens ondanks zijn aanbiedingen niet meer willen uitnodigen zegt genoeg over de arrogantie van de VI-redactie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:52 schreef nikk het volgende:
[..]
Best matig dit. Vond Frenk het best aardig doen. Had 'm graag een keer teruggezien.
Precies, JvG vindt ook niemand een slechte gast.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:03 schreef Suikeroom het volgende:
ook zo typisch dat Jackie alleen maar politiek correcte antwoorden geeft en Wilfred gewoon zegt wat ie vindt.. het verschil tussen Studio Voetbal en VI in een notendop
Waar staan die interviews, youtube of bbc?quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Diverse spelers van ManU zeiden na de wedstrijd dat ze na een uur conditioneel helemaal op waren door het steeds zinloos op de bal jagen. Elke keer als ze dachten dat ze de speler aan de bal goed afgedekt hadden tov de vrije man volgde alsnog een zuivere pass op een medespeler.
Ajax in 1995 liet ook expres de tegenstander zo dichtbij als mogelijk komen om dan pas te passen maar Barcelona doet het nog veel extremer. Op een gegeven moment is de conditie en de motivatie om actief de tegenstander af te dekken helemaal op, door de zinloosheid er van.
Haha nee mij ook niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:25 schreef Veerboot het volgende:
Viel me ook op inderdaad. Genee een heel rijtje noemen, Sjek wil graag vriendjes blijven met iedereen.
En zoals DrDentz al zei: "Het telefoongesprek dat Jan Mulder vanuit de studio met Dick Advocaat voerde" bestempelt Sjek als het leukste Studio Voetbal-moment van afgelopen seizoen. Ik heb (met het nodige doorzettingsvermogen) Studio Voetbal vrij veel gezien, maar dat moment is me toch niet bepaald bijgebleven?
Lol dat was ook het enige wat ik me kon bedenken maar heb het ook niet opgezocht omdat ik dacht dat het van vorig jaar was.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:32 schreef Veerboot het volgende:
Bedoelt hij misschien ?
Wel een fragment van het vorige seizoen (en met Tom Egbers als presentator), dat zou het allemaal nóg treuriger maken...
Man Utd speelde gewoon slecht en met een waardeloze tactiek. Ze reikten Barça de zege op een presenteerblaadje aan. Dan had Real toch een betere tactiek bedacht. Helaas waren ze niet opgewassen tegen de arbiter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Diverse spelers van ManU zeiden na de wedstrijd dat ze na een uur conditioneel helemaal op waren door het steeds zinloos op de bal jagen. Elke keer als ze dachten dat ze de speler aan de bal goed afgedekt hadden tov de vrije man volgde alsnog een zuivere pass op een medespeler.
Ajax in 1995 liet ook expres de tegenstander zo dichtbij als mogelijk komen om dan pas te passen maar Barcelona doet het nog veel extremer. Op een gegeven moment is de conditie en de motivatie om actief de tegenstander af te dekken helemaal op, door de zinloosheid er van.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Man Utd speelde gewoon slecht en met een waardeloze tactiek. Ze reikten Barça de zege op een presenteerblaadje aan. Dan had Real toch een betere tactiek bedacht. Helaas waren ze niet opgewassen tegen de arbiter.
Dat is onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee het is niet veel meer dan een verzonnen dekmantel voor Real-fans of Barca haters.
waar is dat te zien dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan 'De laatste Doordekken ooit'.
http://www.eredivisie.nl/video/autoplay/36842/dd_29-05:_en#039;de_laatste_doordekken_ooiten#039;.htmlquote:
Van Bommel is dan ook een stuk gehaaider dan Pepe. Zou Pepe gehaaider zijn, dan zou het een wereldvoetballer zijn. Dat is hij niet en dan blijft het 'n beetje een lompe, houten klaas.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:37 schreef Lagrinta het volgende:
Real was niet opgewassen tegen de arbiter. Nee wat wil je met zon halve tamme hondekop als Pepe in je team. Een van Bommel is een taaie speler maar bespeelt de arbiter vooraf. Dat heet tactiek en goodwill kweken.
Hij is degene die gebeld werdquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:46 schreef Vinifera het volgende:
waarom gaat Van Hanegem aan de telefoon hangen bij Evers? is dat een schnabbel voor hem, of is hij gewoon aandachtsgeil? over voetbal gaat het niet namelijk.
ja en? denk je dat dat niet van te voren doorgenomen wordt? en dan nog kun je er gewoon niet aan meedoen toch?quote:
Omdat Van Hanegem een kneus is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:46 schreef Vinifera het volgende:
waarom gaat Van Hanegem aan de telefoon hangen bij Evers? is dat een schnabbel voor hem, of is hij gewoon aandachtsgeil? over voetbal gaat het niet namelijk.
Radioquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:37 schreef DrDentz het volgende:
Die gooien je zo live in de uitzending hoor, daar was Derksen destijds ook pissig over.
United leek slecht te spelen omdat Barcelona zo goed aan de bal was dat ze het niet bij konden benen. Het was dan ook volkomen logisch dat ze Barcelona toen maar lieten komen en dan hoopten op een lange bal op Rooney. Dat had v. Hanegem goed gezien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Man Utd speelde gewoon slecht en met een waardeloze tactiek. Ze reikten Barça de zege op een presenteerblaadje aan. Dan had Real toch een betere tactiek bedacht. Helaas waren ze niet opgewassen tegen de arbiter.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:34 schreef pberends het volgende:
[..]
De christus zeg, de heren van VI beginnen echt naast hun schoenen te lopen. Wat voegt een uitzending op zondag in Godsnaam toe als je op maandag alweer te zien bent? Het beginnen echt een stel arrogante kwijleballen te worden.
In plaats van dat ze zich focussen op de twee normale VI-uitzendingen en daar al hun moeite insteken (wat vaak ook al ingewikkeld is zonder in cliché's te vervallen), willen ze graag allemaal een burnout krijgen met een extra uitzending, Tour de Jour-onzin, VI Radio en al die andere hoerenzooi. Het is te hopen voor Johan Derksen dat hij geen hersenbloeding krijgt van al die crap.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:07 schreef DrDentz het volgende:
watn ou kom hier dan drie keir vi in 4 dage niks mis me
Eens, onnodig van Genee om het verleden op te rakelen, vooral omdat het gewoon uitgesproken is tussen Johan en Willem. Dan is het gewoon een keer klaar. En ook nog zo'n verontwaardigde kop trekken als Johan zegt dat 'ie niet moet gaan zitten zuigen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:22 schreef Symer het volgende:
[..]
En wiens schuld is dat? Juist, Wilfred GeneeDe man die zich niet realiseert dat hij een gastheer is en daar de naam van VI zit te vertegenwoordigen, maar die denkt dat de hele show om hem draait. De man die liever met voorbedachte rade in het verleden duikt om een gast voor lul te zetten dan dat ie het over de actualiteit heeft.
Ondanks dat Johan hem afgelopen vrijdag nog gezegd heeft dat hij bang is dat Genee de sfeer gaat verzieken, doet Genee het gewoon toch en krijgt hij het voor elkaar dat een gast boos de studio verlaat en nooit meer terugkomt.
Ik ben het volledig met Derksen eens, die op VIradio vertelde dat Genee hier kwaadaardig bezig was.
Genee, de man die zich groter waant dan alles en iedereen.
Dan kunnen de mensen die net uit het stadion komen het vaak niet zien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:56 schreef Evertjan het volgende:
of gewoon de maandag na de zondag verplaatsen
Een wedstrijd is op zondag op z'n laatst om 18:20 afgelopen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef j95 het volgende:
[..]
Dan kunnen de mensen die net uit het stadion komen het vaak niet zien.
Zondag van 20:30 - 22:00 VI. 22:15 SV. No problem.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:06 schreef BechirPSV het volgende:
Zondag zou zonde zijn, waarom concureren met studio voetbal als het niet hoeft. Hoop gewoon dat ze dan kijkers verleizen. Deze hoogmoed :S
Zoals er al eerder gezegd werd ze zaten vroeger gewoon op zondag dat is niks nieuws.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:06 schreef BechirPSV het volgende:
Zondag zou zonde zijn, waarom concureren met studio voetbal als het niet hoeft. Hoop gewoon dat ze dan kijkers verleizen. Deze hoogmoed :S
+quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:06 schreef BechirPSV het volgende:
Haha, geniaal moment was datquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:17 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
+
[ afbeelding ]
Lekker Psv! Lekker Psv! Altijd lekker dat Psv!!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Een wedstrijd is op zondag op z'n laatst om 18:20 afgelopen.
Eens, ben het vaak eens met Genee in discussies, maar hier had Johan gewoon gelijk. Had niks met Foeke Booy of Erwin Koeman te maken. Totaal niet rullevant.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
Ik vond Genee juist stront vervelend telkens meer dat gelul over wat er is gezegd. Johan had gewoon gelijk toen hij zei: "Het gaat toch over de actualiteit?".
Daarom wel ik het ook zien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
Ik vond Genee juist stront vervelend telkens meer dat gelul over wat er is gezegd. Johan had gewoon gelijk toen hij zei: "Het gaat toch over de actualiteit?".
www.rtl.nl/gemist wat let je?quote:
Die gasten daar komen altijd met obscure vooroorlogse films. Bij Johan krijgen we gewoon romantische komedies met Hugh Grant.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:03 schreef honda1990 het volgende:
Ik kijk echt enorm uit naar zomergasten met Derksen. Bazenmuziek met bazenuitspraken is epic. Hopelijk is hij in een slechte bui
Ene Brandt Corstiusquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie presenteert deze zomer Zomergasten?
Kokkelmeijer?
Oh nou nee hoor, ik kies gewoon voor de Blues Bruthersquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die gasten daar komen altijd met obscure vooroorlogse films. Bij Johan krijgen we gewoon romantische komedies met Hugh Grant.
Nooit van gehoord. Hopelijk is het niet zo'n gast die z'n haar verft. Aan dat soort interviewers heeft Johan een broertje dood.quote:
Die Rusland reporter volgens mij wel een aardige gast. Geen idee of hij ook goed kan interviewen alleen.quote:
Jelle Brandt Corstius is kalend, verder heeft hij een voorliefde voor Rusland.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Hopelijk is het niet zo'n gast die z'n haar verft. Aan dat soort interviewers heeft Johan een broertje dood.
Ten eerste zijn de wedstrijden bijna altijd al om 16:20 afgelopen en ik mis vrijwel altijd Studio Sport, ondanks dat ik 10 min. van De Galgenwaard afwoon, maar het is ridicuul om te denken dat de meeste stadionbezoekers (en VI-kijkers) na een wedstrijd nog uren en uren lopen te zuipen. Veel ajacieden moeten na een wedstrijd wel nog terugreizen naar de provincie en ook zij zullen in bijna alle gevallen om 20:30 weer thuis zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:25 schreef j95 het volgende:
[..]Je bent dan ook zo snel thuis en gaat nooit een biertje doen of zo
Ik ben ook Ajax supporter vandaarquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ten eerste zijn de wedstrijden bijna altijd al om 16:20 afgelopen en ik mis vrijwel altijd Studio Sport, ondanks dat ik 10 min. van De Galgenwaard afwoon, maar het is ridicuul om te denken dat de meeste stadionbezoekers (en VI-kijkers) na een wedstrijd nog uren en uren lopen te zuipen. Veel ajacieden moeten na een wedstrijd wel nog terugreizen naar de provincie, dus die kunnen 20:30 goed mogelijk wel eens niet halen.
Dan weet je ook wel dat het maar zelden voorkomt dat je een wedstrijd op zondag om 16:30 speelt.quote:
Nee klopt. Modern voetbal begint 12:30quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dan weet je ook wel dat het maar zelden voorkomt dat je een wedstrijd op zondag om 16:30 speelt.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik vond Ivo Niehe de beste gast ooit, net zoals hij dat bij De Wereld Draait Door ook was (al ging hij daar lichtelijk over de schreef tegen Jan Mulder).quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:18 schreef Evertjan het volgende:
vind het nog altijd jammer dat Ivo Niehe na het WK niet een paar is langs geweest die man heeft echt verstand van voetbal
Jammer ik vind hem beter in docu's maken over Rusland. Niet dit programma.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:32 schreef Perico het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik vond Ivo Niehe de beste gast ooit, net zoals hij dat bij De Wereld Draait Door ook was (al ging hij daar lichtelijk over de schreef tegen Jan Mulder).
Hij heeft veel verstand, weet het boeiend en ook met wat drama te brengen, heeft humor, een snoeiharde mening, en kan incasseren en uitdelen.
Ben je weer aan't trollen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:32 schreef Perico het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik vond Ivo Niehe de beste gast ooit, net zoals hij dat bij De Wereld Draait Door ook was (al ging hij daar lichtelijk over de schreef tegen Jan Mulder).
Hij heeft veel verstand, weet het boeiend en ook met wat drama te brengen, heeft humor, een snoeiharde mening, en kan incasseren en uitdelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:17 schreef Specularium het volgende:
Sommige mensen menen echt dat de zelfbenoemde deeltijdgod de beste tv-personality
is en een interviewer van formaat.
Andre heeft een mening over die mensen:Toen ik mij 1e blik op jouw post wierp, dacht ik dat er een Adriaantje onder de spoiler zat. Maar dit is echt stukken beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:24 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht aan boegen en iets anders.
Ik zoek het plaatje van Wilbeer dat ie uit die tent is met zijn polo.
Hij was daar in Brazilie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:31 schreef Specularium het volgende:
Yes, thanx.
Heb steeds het idee dat ie daar Knoop in je Zakdoek heeft gewonnen.
maar hij komt ermee weg.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:03 schreef DrDentz het volgende:
Meer balans en evenwicht, een ware boeddhist.
Ja iddquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:31 schreef Specularium het volgende:
Yes, thanx.
Heb steeds het idee dat ie daar Knoop in je Zakdoek heeft gewonnen.
maar hij komt ermee weg.
Applequote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:36 schreef no1uknow het volgende:
Dit stond laatst in de Metro, een 'Apple special'
[ afbeelding ]
Opzouten Apple-fanboy. Ga maar lekker met iPad spelen waar nog niet eens fucking flash en usb op zitquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:18 schreef rubje het volgende:
gast dat jij je graag met een duplicaat OS bezighoudt genaamd Windhoosis jou zaak maar het is niet verkeerd als je de omslag van Windows naar OSX weet te maken en door hebt dat computeren echt niet ingewikkeld hoeft te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:52 schreef Specularium het volgende:
Ik zit er weer helemaal klaar voor!Nog +/- 5 uurtjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat die op het toilet ook nog online? Dat Derksen gebeld wordt en ophangt met "daaag joeee" oid. En Genee op het eind: "Zijn we klaar? Nou dan ga ik even pissen."quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen wonder dat Eredivisie Live zoveel problemen heeft als ze hun enige hit Doordekken schrappen.
Leker doordeweeks Doordekken terugkijken op EredivisieLive gemist, is toch heerlijk man.
Vooral toen ze vroeger elke dag er waren op toiletten van wegrestaurants, zoals ze dat zelf zeggen, en in alle hoeken van Nederland.
Nog even een hoogtepuntje
Met z'n ongeschoren bakkes nog wel... tja geen Gillette sponsor hé!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:29 schreef Symer het volgende:
Ik had een Derksen-loze vrijdag verwacht (), blijkt ie gewoon weer bij FC Rijnmond te zitten
![]()
![]()
![]()
Had ik toch zomaar een fijne avond ineens
Nu alweer de herhaling?quote:
Christenhond en rattenface trek ik niet, echt een slecht alternatief op Pauw & Witteman als je het mij vraagt.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nu alweer de herhaling?
Sowieso staat mijn tv-avond in het teken van de heren Knevel & Van den Brink.
Ik kwam Tijs eens tegen in Utrecht en hij bleek een erg relaxe vent te zijn. Dat vond ik erg teleurstellend.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Christenhond en rattenface trek ik niet, echt een slecht alternatief op Pauw & Witteman als je het mij vraagt.
Aldus Maximquote:'Mijn complimenten voor Johan Derksen. Hij is een van de eerlijkste mensen op televisie. Wat hebben die lui van Voetbal International zich enorm ontwikkeld. Wilfred Genee is een geweldige presentator met een topkapsel. Hij geeft op een bijna geniale manier leiding, gaat in discussie, zet de onderwerpen op scherp, weet wanneer hij zijn mond moet houden en is daarmee een van de beste presentatoren van Nederland.'
Remboquote:
"dit emailadres gaat naar WOE DEM"quote:
Lol.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:00 schreef Absurditeit het volgende:
Dames en heren, we staan in de finaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]
Waarom nodigen ze Hartman niet 's uit in VI?quote:
Waarschijnlijk wilt Maxim dat, en zegt daarom het bovenstaande.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom nodigen ze Hartman niet 's uit in VI?
Wanneer?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:31 schreef Droopie het volgende:
Het is bevestigd, Johan Derksen in zomergasten
Geweldigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:31 schreef Droopie het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:31 schreef Droopie het volgende:
Een week later begint VI weer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:15 schreef Absurditeit het volgende:
Voorlopig in ieder geval nog niet. De eerste aflevering van Zomergasten is pas 24 juli.
??quote:
En radio rijnmond, die het artikel nu opeens weggehaald hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:16 schreef Absurditeit het volgende:
Overigens wordt door (belangrijke) mensen binnen de VPRO gewoon ontekend dat hij 1 van de zomergasten is. Het zou een gerucht zijn dat door allerlei riooljournalisten is overgenomen.
http://www.volkskrant.nl/(...)in-Zomergasten.dhtmlquote:Johan Derksen zou deze zomer één van de gasten van het VPRO-programma Zomergasten zijn, meldde Radio Rijnmond vandaag. Bij de zender presenteert de voetbaljournalist elke week het programma Muziek voor Volwassenen.
Eerder bracht roddeljournalist Evert Santegoeds naar buiten dat Derksen te zien zou zijn in de uitzending.
Beiden zaten ernaast. Derksen zal deze zomer niet te zien zijn als zomergast. Wel schuiven achtereenvolgens Marc-Marie Huijbregts, Dick Swaab, Step Vaessen, Lilian Gonçalves - Ho Kang You, Erik van Lieshout en Guy Verhofstadt aan, zo meldde de VPRO vanmiddag.
Zomergasten is vanaf zondag 24 juli zes weken lang te zien op Nederland 2. Presentator is dit jaar, net als vorig jaar, Jelle Brandt Corstius.
Hele avond over Hugh Grant pratenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Echt klote dit...Johan had 100% zeker de 7 delen Police Academy als keuzefilm gekozen...
Episch. Doe wel de deuren op slot anders spring je van het balkon met al die zwaarmoedige bluesliederen en verhalen over een moeilijke jeugd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:27 schreef Gramulanion het volgende:
http://twitter.com/#!/SigaarSnor/status/80701881478938625
http://casaluna.ncrv.nl/p(...)sen-26-augustus-2011
Daar dacht ik ook meteen aan!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef julian6 het volgende:
[Upd] Gullit ontslagen bij Terek Grozny
Jammer dat er geen VI is. Johan had hier vast wel iets over te zeggen
Tom zal altijd underground blijven. Hij is geen mediageile dorpsidioot.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:35 schreef DrDentz het volgende:
Tom Knipping gewoon met zijn analyses in EénVandaag. Deze man is hard op weg om zijn baas achterna te gaan en BN'er te worden.
quote:Derksen: "We zijn allebei ongeschoren types en hebben dezelfde humor en cynisme. Helaas heb ik geen vrije avonden over. Het is nog niet van de baan. Misschien als ik met pensioen ga. Wilfred Genee is mislukt als cabaretier, dus dat is de ultieme motivatie om wel te slagen."
Dat wordt een bazenshowquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:56 schreef Veerboot het volgende:
Ha!
Mogelijk theatershow Johan Derksen en Maarten van Rossem
"Wilfred Genee is mislukt als cabaretier, dus dat is de ultieme motivatie om wel te slagen"quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:56 schreef Veerboot het volgende:
Ha!
Mogelijk theatershow Johan Derksen en Maarten van Rossem
Heerlijk was dat ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef heiden6 het volgende:
Kijktip voor de fan: laatste aflevering van Dit Was Het Nieuws bij de TROS, met Maarten van Rossem. Echt in tranen gezeten van het lachen.
[mierenneukmodus]Het was de 1-na-laatste aflevering[/mierenneukmodus]quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef heiden6 het volgende:
Kijktip voor de fan: laatste aflevering van Dit Was Het Nieuws bij de TROS, met Maarten van Rossem. Echt in tranen gezeten van het lachen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:01 schreef pberends het volgende:
Kijkrecords voor DWHN en Tijl Beckand
Weer zo'n grandioos filmpje van onze Tijl.
nou ik heb even gekeken voor DWHN begon, maar komisch wonderkind heb ik niet kunnen ontdekkenquote:komisch wonderkind Tijl Beckand
vi tour toch eerstquote:Op maandag 20 juni 2011 08:37 schreef Waaghals het volgende:
ergens eind juli denk ik, vlak voor seizoensstart
goed zo! je kan het wel!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:57 schreef lijpie het volgende:
weet het al waneer het begint zelf even opgezocht,hier staat alleen trolantwoorden
VI kijk je toch niet om het voetbal.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:20 schreef pberends het volgende:
Waarom zou je VI willen als er helemaal geen voetbal is... serieus
Snappen, pberends doet het niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:20 schreef pberends het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:20 schreef pberends het volgende:
Je kunt met gemak een uitzending vullen met transfer geruchten en Co adriaanse.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:20 schreef pberends het volgende:
Ik neem aan dat VI al iets voor het seizoen begint, dus genoeg ruimte om te lullen over transfers tegen die tijd.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je kunt met gemak een uitzending vullen met transfer geruchten en Co adriaanse.
Maar op zich is het wel goed, dat de heren eventjes pauze hebben.
Gullit alleen is alweer een halfuur waarvan 15 minuten over landen waar ook mensen voor geld heen vertrekken.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je kunt met gemak een uitzending vullen met transfer geruchten en Co adriaanse.
Maar op zich is het wel goed, dat de heren eventjes pauze hebben.
Idd. Men zou beter moeten weten. Fucking amateurs.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:27 schreef Absurditeit het volgende:
Als ik voor het voetbal tv kijk en diepgaande analyses en feiten wil horen kijk ik wel naar Jack en Waterreus.
Transfergeruchten e.d. Doe het dan een keer per week 'n uurtje.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:20 schreef pberends het volgende:
Precies. Genoeg losers op zoek naar nieuwe schnabbels die pittige uitspraken willen doen tijdens de zomerstop.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:51 schreef Piles het volgende:
En nodig Willem nog een keertje uit: http://www.nu.nl/sport/25(...)rd-trainer-been.html
Diepgaande analyses??? Vier man die door elkaar zitten te schreeuwenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:27 schreef Absurditeit het volgende:
Als ik voor het voetbal tv kijk en diepgaande analyses en feiten wil horen kijk ik wel naar Jack en Waterreus.
At Willem nou die uitsmijter of een broodje kroket?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:51 schreef Piles het volgende:
En nodig Willem nog een keertje uit: http://www.nu.nl/sport/25(...)rd-trainer-been.html
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:26 schreef Absurditeit het volgende:
Dames en heren, we hebben een etappe gewonneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
[ afbeelding ]
Toch nog een beetje goed nieuws.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:25 schreef The_Avatar het volgende:
Ach in iedergeval hebben we toch nog een beetje VI (Wilfred Genee) http://www.mediacourant.nl/?p=106061"“En in een periode dat de voetbaltransfers in volle gang zijn, geeft Johan Derksen updates hierover“, aldus RTL."
Voornamelijk renners van Surinaamse afkomst net als voetbal eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Is er bij de Tour de France dan ook een Nederlandse ploeg waarin bijvoorbeeld Michael Boogerd voor ons land rijdt en we van de Duitsers en Portugezen kunnen winnen? Misschien ga ik de Tour dit jaar voor het eerst volgen door Tour du Jour.
Verdomme ik zit hier gewoon hardop te lachenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Klassieker.
Na 45 keer kijken word hij nog niet vervelend.
Topshow!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:18 schreef marcodej het volgende:
Wilbert vanavond bij de Jongens tegen de Meisjes (met Tijl).
Daar waag ik me geen eens aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:18 schreef marcodej het volgende:
Wilbert vanavond bij de Jongens tegen de Meisjes (met Tijl).
Weet ik, komisch wonderkind, zo omschreef pberends hem.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee man...Tijl is fucking grappig
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Specularium het volgende:
Tijl kan een augurk nog grappig laten lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Specularium het volgende:
Tijl kan een augurk nog grappig laten lijken.Tijl vist wel vaak achter het net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarten van Rossem.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Wie willen jullie volgend jaar als gast zien, naast Tijl natuurlijk?
Zelf ga ik voor Theo Maassen, Frank Evenblij, en Sjaak Polak lijkt me ook wel lachen.
Dat zou echt episch zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |