Gister? Heb jij een pilsje teveel op?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:04 schreef Seam het volgende:
Ik vond hem gister wel echt debiel doen. Toch wel jammer dat hij daarin te ver doorschiet omdat zijn trots dan gekrenkt is. Vind hem verder namelijk een uitstekende presentator die de gesprekken perfect weet te leiden.
Hahaquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Gister? Heb jij een pilsje teveel op?
Ik wilde eerst huisheld Peebee in de titel verwerken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
" Voetbal International #189: met de enige OP waar je uren van geniet"
Nouja, ik moet toch zeggen dat ik ook soms niet precies weet wanneer wat is geweest.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Gister? Heb jij een pilsje teveel op?
Dirk-Jan was een dekselse spits.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen maakt onverwachte move!
Derksen toegevoegd aan technische staf Willem II
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)e-staf-Willem-II.htm
Iemand had dat 4 topics terug of zo ergens gepost. Dus ga zoekenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand waar ik 'Yolanthe op 3' kan terugkijken?
Yolanthe-gescoord.nlquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Thanks!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
http://www.eredivisie.nl/video/autoplay/36842/dd_29-05:_en#039;de_laatste_doordekken_ooiten#039;.html
Het lijkt wel een speech van Jan Marijnissen. Knippingquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Grote graaien in de Eredivisie gaat gewoon door
Ongelofelijk dat dit kan.![]()
Goed dat Knipping hier aandacht aan besteedt.
'Houdt u zich vast'
Wilfred populairquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:23 schreef pberends het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd:
Poll: Wie heeft er in het nieuwe conflict gelijk?
• Willem van Hanegem
• Johan Derksen
• Wilfred Genee
Tussenstand:
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een slechte journalistiek. "Het is te gek voor woorden", "beschamend", blabla. Geef liever aan welke clubs te hoge salarisseren geven en welke clubs zich het niet kunnen veroorloven i.p.v. dit soort random kreten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Grote graaien in de Eredivisie gaat gewoon door
Ongelofelijk dat dit kan.![]()
Goed dat Knipping hier aandacht aan besteedt.
'Houdt u zich vast'
Geen scanner hier, maar de kop is "Een laffe vertegenwoordiger in gebakken lucht", dus dan weet je het wel zo ongeveerquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik lees iets over de nieuwe VI en Hans van Breukelen. Daarin zou Derksen, Van Breukelen helemaal afslachten. Heeft iemand dat artikel, of kan in grote lijnen vertellen wat er in die column staat?
Typen vriend, typen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Geen scanner hier, maar de kop is "Een laffe vertegenwoordiger in gebakken lucht", dus dan weet je het wel zo ongeveer
Niet slecht dus.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Best slecht dat die columns niet meer op het internet worden gezet door VI. Nu dwingen ze me bijna om een abonnement op dat blad te nemen.
Ah joh, is heerlijk toch, zo'n abonnementje!? Lekker VI-tje lezen. Uitsmijtertje d'r bij. Niks mis mee!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Best slecht dat die columns niet meer op het internet worden gezet door VI. Nu dwingen ze me bijna om een abonnement op dat blad te nemen.
En die vent vraagt zich niet af waarom je in godsnaam iedere week 1 minuut op de stoel zit om een paar haartjes weg te knippenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:47 schreef Absurditeit het volgende:
Ik ga altijd bewust iedere week een half uur eerder naar de haararchitect en lees dan even daar de interessantste stukjes in de VI.
Dit. Staan alleen maar dezelfde verhalen in, komt ook door die kut mediatraining van die speler waardoor ze allemaal hetzelfde zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef DrDentz het volgende:
Maar die voorgekauwde diepte-interviews met de linksbuiten van een provincieclub gaan me dan tegenstaan, daar begin ik niet aan.
Het gaat om de enige echte haararchitect. Hij heeft er juist alle begrip voor. Ik heb tenminste niet zo'n gedateerd kapsel als veel niewsankers.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:49 schreef RemcoW23 het volgende:
En die vent vraagt zich niet af waarom je in godsnaam iedere week 1 minuut op de stoel zit om een paar haartjes weg te knippen?
jammer had dat wel leuk gevonden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen maakt onverwachte move!
Derksen toegevoegd aan technische staf Willem II
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)e-staf-Willem-II.htm
Johan maakt zich op zijn 62e niet meer afhankelijk van de grillen van een paar plaatselijke notabelen.quote:
Zij komt uit het Noorden des lands.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:06 schreef Specularium het volgende:
Die haararchitect van Joho is waarschijnlijk gewoon dat mokkel van de makeup.
Fietsen heeft me nooit kunnen boeien maar ben wel benieuwd met die gastenquote:
Gijp moet af en toe zijn muil ook ff houden als anderen sprekenquote:Op donderdag 2 juni 2011 05:27 schreef j0rdiiii het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-een-beetje-een.html
Wat een mongooltjeGijp had gewoon gelijk, niet normaal hoe vrij ze stonden.
In dat telefoon gesprekje van 5 minuten heeft ie ook nog meer gezegd dan wat ie in de uitzending van anderhalf uur heeft gezegd.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |