quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Nee jij trekt volle zalen, zielig ventje.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:49 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Behalve haar ouders zal ze geen fans hebben, denk je wel?
Rustig aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen, zielig ventje.
2 games waarschijnlijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rustig aan.
Gaan ze nog verder bij Murray-Troicki?
Deel 24 komt na 25, da's toch logisch.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
Waar is deel 24?
En klopt het dat er mar 1 kwartinale van de heren is morgen? Ik had er twee verwacht.
Djokovic heeft een WO.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
Waar is deel 24?
En klopt het dat er mar 1 kwartinale van de heren is morgen? Ik had er twee verwacht.
Laat dát maar aan mij over.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:16 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Nober heeft dat samen met de TT hopeloos verknoeid
Oh ja, 'tuurlijk.quote:
Opschepper.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:22 schreef PierreBetfair het volgende:
Troicki best een gevaarlijke kandidaat voor de titel als hij zn dwingende dropshots kan blijven spelen.
quote:
WTF?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:22 schreef PierreBetfair het volgende:
Troicki best een gevaarlijke kandidaat voor de titel als hij zn dwingende dropshots kan blijven spelen.
Troicki op de rand van de afgrondquote:Op maandag 30 mei 2011 21:22 schreef PierreBetfair het volgende:
Gastquote:Op maandag 30 mei 2011 21:22 schreef PierreBetfair het volgende:
Benieuwd hoe zijn enkel reageert morgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
En gestaakt, jammer voor Murray, al wint 'ie morgen ook wel.
Monfils zal half court al pressie moeten zetten. Full court is hij sowieso kansloos tegen Federer.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef senswal het volgende:
Laten we de komende 4 topics Nadal af gaan zeiken in de TT.
Hij wint met dit 'slechte' tennis gewoon in straight sets dus blijkbaar doet hij toch iets goed...
Wat moet dit betekenen?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Monfils zal half court al pressie moeten zetten. Full court is hij sowieso kansloos tegen Federer.
Djoko en Fed spelen verreweg het beste tennis tot nu toe, jammer dat dat de finale niet kan zijn.
waarbij die laatste wel echt bedroevend slecht speelde.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij speelt tegen Isner, Andujar, Veic en Ljubicic.
Misschien doet Pierre ook wel commentaarquote:
Volgens mij zegt ie dat ze mini-tennis moeten spelen!quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
http://www.rolandgarros.c(...)1a65208000001e8.html
Ik wist dat hij niet heel snugger was, maar dit is toch wel heel erg.
"He is Swedish and has a very good volley" en dan er nog 10 seconden over na hoeven denken.
de bassline ja?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:26 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
dichter op de bassline spelen gok ik zo
Another swede, but older.quote:
hahaha die is leukquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:40 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
ja duh, dit gaat immers niet werken voor monfils
Nee. Hij moet alleen de linkerhelft van de baan bezetten. Hij kan beter daar alle ballen opvangen, dan verbruikt hij minder energie met steeds naar de rechterhelft rennen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
hahaha die is leuk
"We'll do"
Over dat half court en full court blabla.
Hij moet half court gaan spelen dus tussen de servicelijn en de baseline in ofzo? Krijgt hij alle ballen lekker op de voetjes of moet hij ze vanuit het achterveld gelijk volleren ofzo?
Kun jij niet gewoon weg blijven?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:13 schreef PierreBetfair het volgende:
Als ik coach was van Monfils zou ik hem een tros bananen extra meegeven om verzuring tegen te gaan. Dit wordt zn derde dag op rij dat ie vol aan de bak moet. En als hij tijdens de gamewissel liever in een boom zit als op een stoel, zou ik dat ook voor hem regelen.
[ afbeelding ]
Maar als je gelijk banaan gaat happen gezien het risico op een lange partij dat er altijd is om een slam, is het niet onverstandigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:23 schreef tja77 het volgende:
Ik dat trouwens dat dat banaantje eten tijdens de gamewissels, dat zo populair werd door Michael Chang, pas zijn uitwerking heeft na meer dan 3 uur, dus als je in set 4 ofzo banaan gaat happen, heeft het vaak geen eens nut meer.
Of je moet een wedstrijd van 11 uur ofzo spelen.
Ik begreep dat ze het spel versnellen, kan best komen door de stuit inderdaad. Duidelijk was dat de nieuwe ballen niet in het voordeel van Nadal zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoorde trouwens dat die Babolat-ballen minder spin pakken en dat ze minder hoog opstuiten. Klopt dat? Lijkt me in elk geval en nadeel voor Nadal en een voordeel voor zijn tegenstander(s).
Het is natuurlijk niet alsof ze op alle andere toernooien ballen gebruikten waar Nadal het beste mee overweg kan inderdaad. Nadal zou dit ook moeten kunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:19 schreef tja77 het volgende:
Dat is iets wat ik al een week roep, tuurlijk speelde Nadal tegen Isner niet goed, maar de ballen waren in het voordeel van Isner (of het nadeel van Nadal) Maar ook al zijn de ballen in het nadeel van Nadal, dan vind ik nig steeds dat hij ondermaats staat te tennissen.
Mwoah, ik snap niet dat alle baansoorten aangepast worden naar het midden toe. Dat wil zeggen; Wimbledon wordt trager gemaakt en Roland Garros sneller om de belangrijkste voorbeelden maar te geven. Laat die Grand Slams hun eigen identiteit behouden! Ander zien we straks het hele jaar door dezelfde spelers ver komen op de toernooien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet alsof ze op alle andere toernooien ballen gebruikten waar Nadal het beste mee overweg kan inderdaad. Nadal zou dit ook moeten kunnen.
Maar het is wel goed voor de sport als het spel sneller gaat.
Ik weet wel dat de oude ballen zwaar en relatief groot waren. Iets wat erg in het voordeel is van zwaar spinspel.
Dit inderdaad. Erger me hier al jaren aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah, ik snap niet dat alle baansoorten aangepast worden naar het midden toe. Dat wil zeggen; Wimbledon wordt trager gemaakt en Roland Garros sneller om de belangrijkste voorbeelden maar te geven. Laat die Grand Slams hun eigen identiteit behouden! Ander zien we straks het hele jaar door dezelfde spelers ver komen op de toernooien.
Het valt me ook op dat de spinballen van Nadal (en everyone else) veel minder doorkomen dan voorgaande jaren...dat kan liggen aan het feit dat Rafa slechter speelt, maar dus ook wel aan de ballen hoor. Ik kan er inkomen....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoorde trouwens dat die Babolat-ballen minder spin pakken en dat ze minder hoog opstuiten. Klopt dat? Lijkt me in elk geval en nadeel voor Nadal en een voordeel voor zijn tegenstander(s).
Goeie opmerking! Interessant punt ook. Vroeger waren drie van de vier slams op gras. Nu zijn het allemaal verschillende ondergronden, maar juist als die slams hun eigen identiteit behouden en RG traag is en Wimbledon supersnel wordt het een grote uitdaging voor de toppers om zich aan al die omstandigheden aan te passen. Straks wordt het nog zo dat de balbanen (hoogte van de stuit enzo) op alle slams gelijk is en inderdaad gaat dat wel ten koste van hun identiteit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah, ik snap niet dat alle baansoorten aangepast worden naar het midden toe. Dat wil zeggen; Wimbledon wordt trager gemaakt en Roland Garros sneller om de belangrijkste voorbeelden maar te geven. Laat die Grand Slams hun eigen identiteit behouden! Ander zien we straks het hele jaar door dezelfde spelers ver komen op de toernooien.
is toch grappigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon weg blijven?
ze waren toch door Rafa ontworpenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat de spinballen van Nadal (en everyone else) veel minder doorkomen dan voorgaande jaren...dat kan liggen aan het feit dat Rafa slechter speelt, maar dus ook wel aan de ballen hoor. Ik kan er inkomen....
Nee. Het is irritant, dom, en borderline racistisch.quote:
Natuurlijk niet. Hij was een van de tennissers die de ballen getest hebben.quote:
Eens!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:46 schreef franklop het volgende:
waarom pas om 14:00.. laat ze lekker om 13:00 beginnen ofzo
ze moeten uitslapenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:46 schreef franklop het volgende:
Ik wil je feestje niet verstoren, maar je zal tot morgen geduld moeten hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:46 schreef franklop het volgende:
Je praat poep, er zijn op dit moment gewoon wedstrijden aan de gang op de bijbanen. Het weer is niet super, maar op dit moment is er gewoon tennis.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:54 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik wil je feestje niet verstoren, maar je zal tot morgen geduld moeten hebben.
Parijs vandaag:![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ach, ooit waren er maar twee ondergronden: gras en gravel en telde de carreer slam eigenlijk nauwelijks (weer iets dat Amerikanen verzonnen toen Agassi hem won). Nog niet heel lang geleden was de AO ook op gras.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:14 schreef tja77 het volgende:
Niks ten nadele van mannen als Federer en Nadal, maar op deze manier word het wel makkelijker om zowel roland garros, als wimbledon, als 1 van de hard courts GS te winnen.
Het verschil tussen de GS word op deze manier kleiner en kleiner.
Doet overgens niks af van de prestaties van de heren.
Maar Wimbledon en de hardcourt toernooien worden trager, en RG word sneller.
De echte gravelrukkers krijgen het moeilijk op hun favoriete ondergrond, en de typische gras- en hardcourtspelers krijgen ineens meer tegenstand van de gravelrukkers.
Het echte serve and volley, en chip en charge zie je steeds minder.
ze wachten tot ik thuis benquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:46 schreef franklop het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:19 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik vind de balans zoals ie pakweg 10 jaar geleden was wel mooi. RG kan gewonnen door een gravel rukker met talent (Costa), of een wereldtopper als ie zijn best doet (Agassi). Wimbledon kan gewonnen worden een servicekanon met talent (Ivanisevic) of een wereldtopper als ie zijn best doet (Hewitt)
Tegelijk zijn er gigantische grootheden voor wie de career grand slam een tantalus kwelling is (Lendl, Sampras)
Denk je dat Nadal in zijn huidige vorm Söderling kan verslaan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:58 schreef jojomen4 het volgende:
Jeetje wat is Rafa zwak aan het tennissen. Zo zal hij het toernooi natuurlijk nooit winnen. Helemaal niet tegen een Djoko die mega-goed is.
Mijn hoop is gevestigd op Fed, die moet Djoko kunnen verslaan in de halve finale.
Een slechte Rafa kan een goede Fed wel verslaan op gravel.
VAMOS!
Als het even meezit dan verslaat Troicki Murray straks.
Op zijn sloffenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk je dat Nadal in zijn huidige vorm Söderling kan verslaan?
Weet je wat het is, als Nadal wint, zal iedereen roepen dat hij beter heeft gespeeld dan alle voorgaande wedstrijden bij elkaar. Misschien is dat ook wel zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Natuurlijk, die kakt in z'n broek als die terug denkt aan de finale van vorig jaar. Rafa's z'n probleem met Djoko is volgens mij mentaal, hij weet dat DJoko hem nu erg makkelijk kan verslaan. Daarom geloof ik ook dat hij van Djoko verliest en van Fed (al vaak verslagen) kan winnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan zou Nadal ook moeten weten dat Soderling hem kan verslaan wanneer Nadal niet in goede doen is. Zoals 2 jaar geleden....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Natuurlijk, die kakt in z'n broek als die terug denkt aan de finale van vorig jaar. Rafa's z'n probleem met Djoko is volgens mij mentaal, hij weet dat DJoko hem nu erg makkelijk kan verslaan. Daarom geloof ik ook dat hij van Djoko verliest en van Fed (al vaak verslagen) kan winnen.
jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar schijt Rafa niet in zijn broek van de 4e ronde he jaar daarvoor?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Natuurlijk, die kakt in z'n broek als die terug denkt aan de finale van vorig jaar. Rafa's z'n probleem met Djoko is volgens mij mentaal, hij weet dat DJoko hem nu erg makkelijk kan verslaan. Daarom geloof ik ook dat hij van Djoko verliest en van Fed (al vaak verslagen) kan winnen.
Maar ze is wel leukquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:05 schreef franklop het volgende:
die nieuwe presentatrice van Studio Sport moet er nog een beetje inkomen
Nee, hij zei 'dan is Federer of Monfils al naar huis toe', implicerend dat hun partij dan al gespeeld is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:10 schreef BobW het volgende:
Commentator zegt dat niet elke rally zo lang moeten duren want dan kunnen Federer en Monfils naar huis toe. Alleen spelen die op een andere baan
Omroep Maxquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:10 schreef xCore het volgende:
Wat kijken jullie eigenlijk? NOS of Eurosport?
ben nu begonnen op NOS, daar daar krijgen we straks weer een andere commentator, dus dan zal het wel Sport 1 wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:10 schreef xCore het volgende:
Wat kijken jullie eigenlijk? NOS of Eurosport?
Jij bent een vrouw... dus dat telt niet...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het verfrissend, dat truttige wit met blauw altijd
Verfrissend wel, maar het staat voor geen meterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het verfrissend, dat truttige wit met blauw altijd
Ja valt mij ook op (Al is dat niet echt moeilijk op te zien)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:17 schreef franklop het volgende:
murray loopt als een jonge veulen op de baan, maar zodra hij iets te laat is gaat ie lopen trekken met zn been
Ik zal er is op lettenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:17 schreef franklop het volgende:
murray loopt als een jonge veulen op de baan, maar zodra hij iets te laat is gaat ie lopen trekken met zn been
Beter dan de voorgaande setsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef tja77 het volgende:
Tot op heden best een nette pot tennis (deze set)
Zoals ook gister gezegd: het gaat er bij de GS'en nou in het algemeen niet om hoe sterk je tegenstand in het begin is. Het gaat meestal om de SF's en de finales. Als je bij de gemiddelde GS-overwinning kijkt naar het pad van de winnaar dan is dat meestal niet erg indrukwekkend.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:26 schreef Norrage het volgende:
Feit is dat Nadal in ieder geval noemenswaardige tegenstand krijgt nu, en dat vind ik het belangrijkst. Dan vind ik het niet erg als ie RG wint. Wel als hij de finale haalt met alleen maar sissies tegenover hem.
Ja maar je begrijpt me niet, want de halve finale is hier een regelrechte walkover voor rafa. Dus gelukkig heeft ie lastige kwart.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zoals ook gister gezegd: het gaat er bij de GS'en nou in het algemeen niet om hoe sterk je tegenstand in het begin is. Het gaat meestal om de SF's en de finales. Als je bij de gemiddelde GS-overwinning kijkt naar het pad van de winnaar dan is dat meestal niet erg indrukwekkend.
Is die niet al afgeschreven?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:31 schreef TheGeneral het volgende:
Waar is Paul Henri Mathieu trouwens dit toernooi? Geblesseerd?
Murray is een walkover? Ik weet dat M?urray niet sterk speelt, maar hij heeft wel de klasse om over vijf sets van Nadal te winnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar je begrijpt me niet, want de halve finale is hier een regelrechte walkover voor rafa. Dus gelukkig heeft ie lastige kwart.
[...]
PHMquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:31 schreef TheGeneral het volgende:
Waar is Paul Henri Mathieu trouwens dit toernooi? Geblesseerd?
Murray verliest van troicki...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Murray is een walkover? Ik weet dat M?urray niet sterk speelt, maar hij heeft wel de klasse om over vijf sets van Nadal te winnen.
jochie kan de bal niet zien en verwacht dat smash succesvol is, gruwelijk lullig, maar foutjes komen voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:35 schreef Szura het volgende:
Die ballenjongen wat een flapdrol
Kom op man umpire
Zijn gewoon de regels lijkt mij. Terechte beslissing.quote:
op het moment dat troicki een bal smashte kwam een ballenjongen de baan op, dacht dat het punt al klaar was. Werd een let gegeven, waarna Murray alsnog het punt wonquote:
Troicki smasht, Murray heeft hem nog net, maar ballenjongen rent al het veld in naar de overkant. Die bal komt echter toch terug bij Troicki en maakt hem af. Maar umpire geeft let.quote:
Troicki smasht, Murray heeft de bal nog maar slaat hem heel hoog terug, ballenjongen wil alvast naar de overkant rennen, bal komt nog terug en Troicki smasht terwijl ballenjongen in het veld staat.quote:
Troicki sloeg een smah, Murray bracht hem hoog de lucht in. De ballenjongen rende langes het net de baan op en vervolgens sloeg Troicki een smash. De ballenjongen dacht dat die bal van Murray uit zou gaan (of hij wilde Troicki pownen). Toen kwam er een let.quote:
Ah oke. Dat is lullig ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef franklop het volgende:
[..]
op het moment dat troicki een bal smashte kwam een ballenjongen de baan op, dacht dat het punt al klaar was. Werd een let gegeven, waarna Murray alsnog het punt won
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef Morthill het volgende:
Wel jammer dat Murray dan niet zo sportief is dat hij het punt aan Troicki geeft
Kijg je gewoon even vier versies van wat er is gebeurd.quote:
Dit dus. Beetje onsportief.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef Morthill het volgende:
Wel jammer dat Murray dan niet zo sportief is dat hij het punt aan Troicki geeft
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Troicki sloeg een smah, Murray bracht hem hoog de lucht in. De ballenjongen rende langes het net de baan op en vervolgens sloeg Troicki een smash. De ballenjongen dacht dat die bal van Murray uit zou gaan (of hij wilde Troicki pownen). Toen kwam er een let.
Zeker niet, maar de USO vorig jaar wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:37 schreef Federer-fan het volgende:
Er wordt hier trouwens weleens beweerd dat Nadal bij al zijn GS-overwinningen makkelijke draws heeft gehad. Maar er is toch niemand die vindt dat Nadal gewoon met geluk 9 slams heeft gewonnen?
Inderdaad ja. Allen dankquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kijg je gewoon even vier versies van wat er is gebeurd.
Eigenlijk had Murray gewoon een hele zachte service moeten slaan en dan Troicki de gelegenheid geven een winner te slaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef Morthill het volgende:
Hij is helemaal niet onsportief, hij geeft nu toch zijn game wegquote:
Ik zal de mijne even ninja-edittenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:41 schreef BobW het volgende:
Gelukkig zijn alle vier de versies nagenoeg gelijk
Natuurlijk niet. Hij heeft acht keer in grand slams van de beste speler ooit gewonnen, op zijn top, en hij is meerdere keren zowel Murray als Djokovic tegen gekomen. Gooi daar een paar keer Soderling en Verdasco bij, die beiden top 10 stonden. Degene die zei dat Nadal makkelijke draws heeft gehad, heeft blijkbaar niet zoveel verstand van tennis.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:37 schreef Federer-fan het volgende:
Er wordt hier trouwens weleens beweerd dat Nadal bij al zijn GS-overwinningen makkelijke draws heeft gehad. Maar er is toch niemand die vindt dat Nadal gewoon met geluk 9 slams heeft gewonnen?
Nee want dat ligt natuurlijk aan z'n blessure ;-)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:41 schreef bynnad het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet onsportief, hij geeft nu toch zijn game weg
YW.quote:
Ik zit nu in de trein maar gister speelde murray erg aanvallendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:42 schreef BobW het volgende:
*4-2 Troicki
Murray speelt matig zeg. Ik heb gister de wedstrijd niet kunnen zien, maar Murray slaat alleen maar pisballen
Mjah, aan de andere kant, ik heb wel eens een finale gewonnen, omdat de scheidsrechter een telfout maakte op matchpoint. Was ik onsportief toen ik het punt niet alsof aan mijn tegenstander gaf?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:40 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Eigenlijk had Murray gewoon een hele zachte service moeten slaan en dan Troicki de gelegenheid geven een winner te slaan.
Dan heb je het over half FOK! ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Hij heeft acht keer in grand slams van de beste speler ooit gewonnen, op zijn top, en hij is meerdere keren zowel Murray als Djokovic tegen gekomen. Gooi daar een paar keer Soderling en Verdasco bij, die beiden top 10 stonden. Degene die zei dat Nadal makkelijke draws heeft gehad, heeft blijkbaar niet zoveel verstand van tennis.
eens... maar manwijf zal er wel weer een 2,5 uur partij van maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:44 schreef BobW het volgende:
Anastasia Pavlyuchenkova 6-1
Hopelijk wint ze snel, kunnen we Fedje zien
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:44 schreef BobW het volgende:
Anastasia Pavlyuchenkova 6-1
Hopelijk wint ze snel, kunnen we Fedje zien
Hmm. Raar. Want dit is echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein maar gister speelde murray erg aanvallend
Toen stond ie ook kansloos achter.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hmm. Raar. Want dit is echt verschrikkelijk.
Wel mooi achteraf het punt voor de ballenjongen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:43 schreef San_Andreas het volgende:
oh oh die ballenjongen . . . als murray sportiever was geweest had hij Troicki dat punt cadeau gegeven door een DF te slaan of de return niet terug te slaan. Gemiste kans
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:47 schreef tja77 het volgende:
Wat laat Murray zich toch keer op keer weer kennen door dat gemekker.
Zware pech, maar had ie maar niet zo moeten falen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:48 schreef Salamando het volgende:
Murray is het momentum van gisteren kwijt, dus verliest hij.
Dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zware pech, maar had ie maar niet zo moeten falen.
Livestream?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:55 schreef kingmob het volgende:
Zo kut dat ik niet kan kijken, live scores is het toch niet echt
Moet je nagaan als je met hem in bed ligtquote:
Best wel eigenlijk, jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef kingmob het volgende:
[..]
Doen het niet op het werk
Ergens wel logisch
Wie werkt er nou op een dinsdagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef kingmob het volgende:
[..]
Doen het niet op het werk
Ergens wel logisch
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Salamando het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je met hem in bed ligt.
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Troicki geeft geen enkele diepte op het moment.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Salamando het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je met hem in bed ligt.
Nee hoor, Murray z'n zenuwen spelen dadelijk op, en Troicki geeft alles of nietsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:01 schreef kingmob het volgende:
Mentaal zwaar dit, lijkt me kat in het bakkie voor Murray?
Ken je Murray een beetje?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:01 schreef kingmob het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:01 schreef kingmob het volgende:
Huh?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Troicki, misselijke choker die je bent, je had nu overwinningen op Murray, Nadal en misschien eentje op Djokovic kunnen hebben, maar je choket alles weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |