Ik zal er is op lettenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:17 schreef franklop het volgende:
murray loopt als een jonge veulen op de baan, maar zodra hij iets te laat is gaat ie lopen trekken met zn been
Beter dan de voorgaande setsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef tja77 het volgende:
Tot op heden best een nette pot tennis (deze set)
Zoals ook gister gezegd: het gaat er bij de GS'en nou in het algemeen niet om hoe sterk je tegenstand in het begin is. Het gaat meestal om de SF's en de finales. Als je bij de gemiddelde GS-overwinning kijkt naar het pad van de winnaar dan is dat meestal niet erg indrukwekkend.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:26 schreef Norrage het volgende:
Feit is dat Nadal in ieder geval noemenswaardige tegenstand krijgt nu, en dat vind ik het belangrijkst. Dan vind ik het niet erg als ie RG wint. Wel als hij de finale haalt met alleen maar sissies tegenover hem.
Ja maar je begrijpt me niet, want de halve finale is hier een regelrechte walkover voor rafa. Dus gelukkig heeft ie lastige kwart.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zoals ook gister gezegd: het gaat er bij de GS'en nou in het algemeen niet om hoe sterk je tegenstand in het begin is. Het gaat meestal om de SF's en de finales. Als je bij de gemiddelde GS-overwinning kijkt naar het pad van de winnaar dan is dat meestal niet erg indrukwekkend.
Is die niet al afgeschreven?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:31 schreef TheGeneral het volgende:
Waar is Paul Henri Mathieu trouwens dit toernooi? Geblesseerd?
Murray is een walkover? Ik weet dat M?urray niet sterk speelt, maar hij heeft wel de klasse om over vijf sets van Nadal te winnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar je begrijpt me niet, want de halve finale is hier een regelrechte walkover voor rafa. Dus gelukkig heeft ie lastige kwart.
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |