is toch grappigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon weg blijven?
ze waren toch door Rafa ontworpenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat de spinballen van Nadal (en everyone else) veel minder doorkomen dan voorgaande jaren...dat kan liggen aan het feit dat Rafa slechter speelt, maar dus ook wel aan de ballen hoor. Ik kan er inkomen....
Nee. Het is irritant, dom, en borderline racistisch.quote:
Natuurlijk niet. Hij was een van de tennissers die de ballen getest hebben.quote:
Eens!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:46 schreef franklop het volgende:
waarom pas om 14:00.. laat ze lekker om 13:00 beginnen ofzo
ze moeten uitslapenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:46 schreef franklop het volgende:
Ik wil je feestje niet verstoren, maar je zal tot morgen geduld moeten hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:46 schreef franklop het volgende:
Je praat poep, er zijn op dit moment gewoon wedstrijden aan de gang op de bijbanen. Het weer is niet super, maar op dit moment is er gewoon tennis.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:54 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik wil je feestje niet verstoren, maar je zal tot morgen geduld moeten hebben.
Parijs vandaag:![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ach, ooit waren er maar twee ondergronden: gras en gravel en telde de carreer slam eigenlijk nauwelijks (weer iets dat Amerikanen verzonnen toen Agassi hem won). Nog niet heel lang geleden was de AO ook op gras.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:14 schreef tja77 het volgende:
Niks ten nadele van mannen als Federer en Nadal, maar op deze manier word het wel makkelijker om zowel roland garros, als wimbledon, als 1 van de hard courts GS te winnen.
Het verschil tussen de GS word op deze manier kleiner en kleiner.
Doet overgens niks af van de prestaties van de heren.
Maar Wimbledon en de hardcourt toernooien worden trager, en RG word sneller.
De echte gravelrukkers krijgen het moeilijk op hun favoriete ondergrond, en de typische gras- en hardcourtspelers krijgen ineens meer tegenstand van de gravelrukkers.
Het echte serve and volley, en chip en charge zie je steeds minder.
ze wachten tot ik thuis benquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:46 schreef franklop het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:19 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik vind de balans zoals ie pakweg 10 jaar geleden was wel mooi. RG kan gewonnen door een gravel rukker met talent (Costa), of een wereldtopper als ie zijn best doet (Agassi). Wimbledon kan gewonnen worden een servicekanon met talent (Ivanisevic) of een wereldtopper als ie zijn best doet (Hewitt)
Tegelijk zijn er gigantische grootheden voor wie de career grand slam een tantalus kwelling is (Lendl, Sampras)
Denk je dat Nadal in zijn huidige vorm Söderling kan verslaan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:58 schreef jojomen4 het volgende:
Jeetje wat is Rafa zwak aan het tennissen. Zo zal hij het toernooi natuurlijk nooit winnen. Helemaal niet tegen een Djoko die mega-goed is.
Mijn hoop is gevestigd op Fed, die moet Djoko kunnen verslaan in de halve finale.
Een slechte Rafa kan een goede Fed wel verslaan op gravel.
VAMOS!
Als het even meezit dan verslaat Troicki Murray straks.
Op zijn sloffenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk je dat Nadal in zijn huidige vorm Söderling kan verslaan?
Weet je wat het is, als Nadal wint, zal iedereen roepen dat hij beter heeft gespeeld dan alle voorgaande wedstrijden bij elkaar. Misschien is dat ook wel zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Natuurlijk, die kakt in z'n broek als die terug denkt aan de finale van vorig jaar. Rafa's z'n probleem met Djoko is volgens mij mentaal, hij weet dat DJoko hem nu erg makkelijk kan verslaan. Daarom geloof ik ook dat hij van Djoko verliest en van Fed (al vaak verslagen) kan winnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan zou Nadal ook moeten weten dat Soderling hem kan verslaan wanneer Nadal niet in goede doen is. Zoals 2 jaar geleden....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Natuurlijk, die kakt in z'n broek als die terug denkt aan de finale van vorig jaar. Rafa's z'n probleem met Djoko is volgens mij mentaal, hij weet dat DJoko hem nu erg makkelijk kan verslaan. Daarom geloof ik ook dat hij van Djoko verliest en van Fed (al vaak verslagen) kan winnen.
jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar schijt Rafa niet in zijn broek van de 4e ronde he jaar daarvoor?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Natuurlijk, die kakt in z'n broek als die terug denkt aan de finale van vorig jaar. Rafa's z'n probleem met Djoko is volgens mij mentaal, hij weet dat DJoko hem nu erg makkelijk kan verslaan. Daarom geloof ik ook dat hij van Djoko verliest en van Fed (al vaak verslagen) kan winnen.
Maar ze is wel leukquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:05 schreef franklop het volgende:
die nieuwe presentatrice van Studio Sport moet er nog een beetje inkomen
Nee, hij zei 'dan is Federer of Monfils al naar huis toe', implicerend dat hun partij dan al gespeeld is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:10 schreef BobW het volgende:
Commentator zegt dat niet elke rally zo lang moeten duren want dan kunnen Federer en Monfils naar huis toe. Alleen spelen die op een andere baan
Omroep Maxquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:10 schreef xCore het volgende:
Wat kijken jullie eigenlijk? NOS of Eurosport?
ben nu begonnen op NOS, daar daar krijgen we straks weer een andere commentator, dus dan zal het wel Sport 1 wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:10 schreef xCore het volgende:
Wat kijken jullie eigenlijk? NOS of Eurosport?
Jij bent een vrouw... dus dat telt niet...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het verfrissend, dat truttige wit met blauw altijd
Verfrissend wel, maar het staat voor geen meterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het verfrissend, dat truttige wit met blauw altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |