Mjah, aan de andere kant, ik heb wel eens een finale gewonnen, omdat de scheidsrechter een telfout maakte op matchpoint. Was ik onsportief toen ik het punt niet alsof aan mijn tegenstander gaf?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:40 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Eigenlijk had Murray gewoon een hele zachte service moeten slaan en dan Troicki de gelegenheid geven een winner te slaan.
Dan heb je het over half FOK! ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Hij heeft acht keer in grand slams van de beste speler ooit gewonnen, op zijn top, en hij is meerdere keren zowel Murray als Djokovic tegen gekomen. Gooi daar een paar keer Soderling en Verdasco bij, die beiden top 10 stonden. Degene die zei dat Nadal makkelijke draws heeft gehad, heeft blijkbaar niet zoveel verstand van tennis.
eens... maar manwijf zal er wel weer een 2,5 uur partij van maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:44 schreef BobW het volgende:
Anastasia Pavlyuchenkova 6-1
Hopelijk wint ze snel, kunnen we Fedje zien
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:44 schreef BobW het volgende:
Anastasia Pavlyuchenkova 6-1
Hopelijk wint ze snel, kunnen we Fedje zien
Hmm. Raar. Want dit is echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein maar gister speelde murray erg aanvallend
Toen stond ie ook kansloos achter.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hmm. Raar. Want dit is echt verschrikkelijk.
Wel mooi achteraf het punt voor de ballenjongen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:43 schreef San_Andreas het volgende:
oh oh die ballenjongen . . . als murray sportiever was geweest had hij Troicki dat punt cadeau gegeven door een DF te slaan of de return niet terug te slaan. Gemiste kans
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:47 schreef tja77 het volgende:
Wat laat Murray zich toch keer op keer weer kennen door dat gemekker.
Zware pech, maar had ie maar niet zo moeten falen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:48 schreef Salamando het volgende:
Murray is het momentum van gisteren kwijt, dus verliest hij.
Dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zware pech, maar had ie maar niet zo moeten falen.
Livestream?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:55 schreef kingmob het volgende:
Zo kut dat ik niet kan kijken, live scores is het toch niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |