JIj was toch zo anti post met nutteloze info?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:44 schreef Godtje het volgende:
Wat eten en drinken jullie nou zo op een dag?
Ik heb vandaag op:
. Twee pistolets, eentje met rosbief en eentje met pate.
. Grote beker melk
. Grote kop thee met een mini klontje suiker en beetje honing
. Een stuk of 6 doppinda's omdat ze er lagen en ik stond te wachten
. halve fles Marie- Henriette
. Twee pistolets, eentje met pate en eentje met gebraden gehakt.
. beker met melk
De laatste twee ga ik nu aan beginnen
Vanmorgen een blikje golden powerquote:Op maandag 30 mei 2011 13:44 schreef Godtje het volgende:
Ik heb vandaag op:
. Grote beker melk
. beker met melk
We hadden het over dikkerds en aankomen slimpie.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JIj was toch zo anti post met nutteloze info?
Ontbijt overgeslagen of was dat ontbijt?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:46 schreef Spijker83 het volgende:
Glas Dubbel-drank..
Twee koppen koffie
Tosti en broodje frikandel met mayo en uitjes.
koffie
koffie
koffie..
Damn wat slecht eigenlijk...
Koffie, verder nog niksquote:Op maandag 30 mei 2011 13:44 schreef Godtje het volgende:
Ik heb vandaag op:
. Grote beker melk
. beker met melk
Ik was oprecht geinteresseerd naar de aanleiding omdat je meestal niet zo bent en vanochtend ook al klaagde dat je geen zin had om te lerenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hadden het over dikkerds en aankomen slimpie.
Dus ik ben inderdaad tegen dit soort nutteloze geblaat van je.
Euh... Voor vandaag:quote:Op maandag 30 mei 2011 13:44 schreef Godtje het volgende:
Ik heb vandaag op:
. Grote beker melk
. beker met melk
Hier bot afreageren is ook mijn menselijke kant. Kom ik hier beter de dag door.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik was oprecht geinteresseerd naar de aanleiding omdat je meestal niet zo bent en vanochtend ook al klaagde dat je geen zin had om te lerenDie menselijke kant van jou... die bent ik niet gewend
Heb vanochtend geen ontbijt gedaan... (enkel de dubbel drank)quote:Op maandag 30 mei 2011 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ontbijt overgeslagen of was dat ontbijt?
Genoeg toch ook. Die twee kiwi's zijn goed als ontbijt.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Voor vandaag:
- 2 kiwi's
- Opkikker bouillon
- 2 boterhammen met pindakaas
- 1 liter water
Meer nog niet.
Onmensquote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier bot afreageren is ook mijn menselijke kant. Kom ik hier beter de dag door.
Geen drank?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef missbehavin het volgende:
Voor vandaag eigenlijk nog niksMaar dat ga ik straks met de picknick helemaal goed maken met stokbrood, salade, gerookte kip, cherry tomaten, gehaktspiesjes en meloen enzo.
Dat was het ontbijt iddquote:Op maandag 30 mei 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Genoeg toch ook. Die twee kiwi's zijn goed als ontbijt.
Tot nu toe nog niet nee. Ja, een kop thee en 2 energy drinks.quote:
kewlquote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef STING het volgende:
Oeh, oeh, opsommen
3x Knäckebröd met kaas
Koffie
Water
Koffie
Bruine bol kipfilet gezond zonder kaas
Koffie
Water
Water
Water
Bedoelde ook met de picknick.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet nee. Ja, een kop thee en 2 energy drinks.
Ja er gaat wel iets mee iddquote:Op maandag 30 mei 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bedoelde ook met de picknick.
Daar hoort toch een drankje bij met dit lekkere weer
Same herequote:
'Net' 15 kilo afgevallen, wil er nog zo'n 8 af.quote:
Aanmaaklimonadequote:Op maandag 30 mei 2011 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
Stuk of 8 boterhammen. Met kaas, ham en tomaat. Heb nog geen boodschappen gedaan dus had niks anders in huis.
En een paar glazen aanmaaklimonade. Aardbeiensmaak
Afvallen heb ik overigens niet nodig, kom eerder nog gewicht te kort
En maar pissen als een paardquote:Op maandag 30 mei 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
- croissantje
- halve liter yoghurtdrank
- dubbele (witte) boterham met pindakaas
- ham/kaas tosti met mayo en curry
- halve liter multivruchtendrank
- 1,5 liter kraanwater
Oehquote:Op maandag 30 mei 2011 13:54 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Aanmaaklimonade![]()
Doe mij maar tropical smaakje
Niets mis met een stevige manquote:Op maandag 30 mei 2011 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet bij mij iets meer af dan bij jou gok ik zo
Zo nou!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En maar pissen als een paard
Ik tenminste
Ga eens naar dat dieettopic zeg!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
En wie drinken er suiker in thee en koffie en wat staat er vanavond op de menukaart?
Ik ben sterk aan het afbouwen op suikers. Omdat.... omdat ik het wil. Ben niet te dik wil ook niet afvallen maar wil wel gezond eten en dit is 1 van de laatste slechte eigenschappen.
Vanavond tennis dus makkelijk eten.
. Roerbak groente mix
. tartaar
. ovenfrietjes
Als ik terug kom van tennis vast nog een bak magere yoghurt met cruesli
Maar ik wil niet op dieet.quote:
het is bij mij eigenlijk alleen nog maar de buik waar iets af moet.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Niets mis met een stevige man
Ik drink nooit koffie en/of thee.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
En wie drinken er suiker in thee en koffie en wat staat er vanavond op de menukaart?
Ik ben sterk aan het afbouwen op suikers. Omdat.... omdat ik het wil. Ben niet te dik wil ook niet afvallen maar wil wel gezond eten en dit is 1 van de laatste slechte eigenschappen.
. Roerbak groente mix
. tartaar
. ovenfrietjes
dat kan je daar ook heel goed kwijtquote:Op maandag 30 mei 2011 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik wil niet op dieet.Ik wil alleen verantwoord eten.
Zoveel mogelijk biologisch en verantwoord. Vers in elk geval.
Zo min mogelijk pakjes, nooit kant en klaar maaltijden.
Ik voeg eigenlijk nergens suiker of zout toe. Heel af en toe een klein beetje suiker in een marinade, maar dat is het wel. Ik drink nauwelijks meer frisdrank en snoep weinig (wel regelmatig nootjes). Dus qua suiker zit ik wel goed.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
. Roerbak groente mix
. tartaar
. ovenfrietjes
Als ik geen vlees heb gehad dan is voor mijn gevoel de maaltijd niet compleet.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie en/of thee.
Vanavond draai ik denk ik een salade in elkaar. Misschien een stukje vlees erbij, dat eet ik bijna nooit en heb er wel weer in zin. Wellicht ook nog wat aardappels bakken.
Hier ook. Staat in dezelfde Database en er zijn aardig wat mensen die mee praten.quote:
Das waar.. Geen maaltijd zonder een lekker stuk vleesquote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik geen vlees heb gehad dan is voor mijn gevoel de maaltijd niet compleet.
+1.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind vlees heel lekker maar vind het zonde dat we van het diervoeder wat we gebruiken om onze varkens vet te mesten. Dat hadden we ook kunnen gebruiken om Afrika te voeden. Daarom eet ik zo min mogelijk vlees. Beetje een principedingetje.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is heel gek. Als puber echt een cola monster. ook vrij laat afgeleerd en opeens helemaal geen trek meer in. Van de ene op de andere dag u al weer enkele jaren nauwelijks cola drinken. Soms met heet weer of in een mix als ik op stap ben maar dan ook meestal iets anders.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik voeg eigenlijk nergens suiker of zout toe. Heel af en toe een klein beetje suiker in een marinade, maar dat is het wel. Ik drink nauwelijks meer frisdrank en snoep weinig (wel regelmatig nootjes). Dus qua suiker zit ik wel goed.
Vanavond weet ik nog niet. Maar het zal zeer waarschijnlijk iets makkelijks/ongezonds zijn.
Ik drink geen thee en koffie. Ik wil wel beginnen met groene thee, als ik het weg krijg. Dit ivm mijn darmen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
. Roerbak groente mix
. tartaar
. ovenfrietjes
Ik vind het vooral heel duur. Ben zelf geen bierdrinker dus drink voornamelijk mixjes bij het uitgaan maar voor thuis betaal ik me scheel als ik de hele dag frisdrank of fruitsappen uit een pak zou drinken.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is heel gek. Als puber echt een cola monster. ook vrij laat afgeleerd en opeens helemaal geen trek meer in. Van de ene op de andere dag u al weer enkele jaren nauwelijks cola drinken. Soms met heet weer of in een mix als ik op stap ben maar dan ook meestal iets anders.
Nog wel lang vruchten frisdranken zoals spa en fruit of 7up gedronken.
Daarnaast gemiddeld, normaal koffie en thee.
De laatste tijd ook dat bijna niet meer. Melk bij ontbijt en lunch voor de rest water en thee
De flessen frisdrank staan nu al 2/3 weken niet aangeraakt.
Kan toch gek gaan met smaak
Het was bij meer een gewoonte doorbreken, zat tot maart dit jaar makkelijk tegen de 10 liter fris met per week. Nu alleen nog af en toe in het weekend en bij het stappen (Sonnema-Cola). Ik vind een glas cola nog steeds erg lekker. Maar dat is denk ik ook gedeeltelijk omdat ik het nog maar zo weinig drinkquote:Op maandag 30 mei 2011 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is heel gek. Als puber echt een cola monster. ook vrij laat afgeleerd en opeens helemaal geen trek meer in. Van de ene op de andere dag u al weer enkele jaren nauwelijks cola drinken. Soms met heet weer of in een mix als ik op stap ben maar dan ook meestal iets anders.
Nog wel lang vruchten frisdranken zoals spa en fruit of 7up gedronken.
Daarnaast gemiddeld, normaal koffie en thee.
De laatste tijd ook dat bijna niet meer. Melk bij ontbijt en lunch voor de rest water en thee
De flessen frisdrank staan nu al 2/3 weken niet aangeraakt.
Kan toch gek gaan met smaak
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind vlees heel lekker maar vind het zonde dat we van het diervoeder wat we gebruiken om onze varkens vet te mesten. Dat hadden we ook kunnen gebruiken om Afrika te voeden. Daarom eet ik zo min mogelijk vlees. Beetje een principedingetje.
Bij de H&M hebben ze nu leukequote:Op maandag 30 mei 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
Woei, ik wil nog een strohoed voor de zomer, zo eentje met achterlijk brede rand
Frisdrank is toch niet zo duur?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel duur. Ben zelf geen bierdrinker dus drink voornamelijk mixjes bij het uitgaan maar voor thuis betaal ik me scheel als ik de hele dag frisdrank of fruitsappen uit een pak zou drinken.
Ik had op internet al gekeken, maar ik zie alleen gekleurden. Ik wil graag een naturelkleurige zeg maar.quote:
Pfff 10 liter daar zat ik never aan. Ben ook een kleine drinker.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was bij meer een gewoonte doorbreken, zat tot maart dit jaar makkelijk tegen de 10 liter fris met per week. Nu alleen nog af en toe in het weekend en bij het stappen (Sonnema-Cola). Ik vind een glas cola nog steeds erg lekker. Maar dat is denk ik ook gedeeltelijk omdat ik het nog maar zo weinig drink
Veel appels... Teveel fruit is ook niet gezond he, door de fruitzuren en suikers.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Frisdrank is toch niet zo duur?
Ik moet ook niks zeggen ik koop marie henriette en drink niet uit de kraan.![]()
Ben er niet op tegen maar drink eigenlijk altijd uit fles met lichte bubbels dus.
Verse vruchtensap![]()
Ik probeer per week toch zeker twee netten pers sinasappelen weg te werken en een stuk of 8 tot 10 appels per week. In deze periode (de hele zomer) ook bijna elke avond aardbeien.
Ik zou wel een fles per dag op kunnen maken. En de goedkoopste frisdranken vind ik niet altijd lekker. Daarom drink ik water of aanmaaklimonade, voor de prijs van 2 flessen frisdrank doe ik daar een week mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Frisdrank is toch niet zo duur?
Ik moet ook niks zeggen ik koop marie henriette en drink niet uit de kraan.![]()
Ben er niet op tegen maar drink eigenlijk altijd uit fles met lichte bubbels dus.
Verse vruchtensap![]()
Ik probeer per week toch zeker twee netten pers sinasappelen weg te werken en een stuk of 8 tot 10 appels per week. In deze periode (de hele zomer) ook bijna elke avond aardbeien.
quote:
Bij die in amsterdam hebben ze iig naturelkleurige. Ik heb er zelf nu een rieten fedoraatje van H&M.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had op internet al gekeken, maar ik zie alleen gekleurden. Ik wil graag een naturelkleurige zeg maar.
Same!! Ik drink echt veel te weinig. Ik heb nu misschien 1 glas water op, max. Echt niet goed eigenlijk, maar je vergeet het gewoon als je geen dorst hebt.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff 10 liter daar zat ik never aan. Ben ook een kleine drinker.
Ik kan zo thuis zitten tussen 19.00 en 24.00 en niks drinken. Ook geen dorst anders zou ik wel pakken.
Dan moet ik toch eens in de winkel zelf kijken, bedankt voor de tipquote:Op maandag 30 mei 2011 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij die in amsterdam hebben ze iig naturelkleurige. Ik heb er zelf nu een rieten fedoraatje van H&M.
Ja i knowquote:Op maandag 30 mei 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel appels... Teveel fruit is ook niet gezond he, door de fruitzuren en suikers.
Dit ben ik met je eens.. Frisdrank drink ik net zo snel weg als aanmaaklimonade..quote:Op maandag 30 mei 2011 14:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou wel een fles per dag op kunnen maken. En de goedkoopste frisdranken vind ik niet altijd lekker. Daarom drink ik water of aanmaaklimonade, voor de prijs van 2 flessen frisdrank doe ik daar een week mee.
Niet dat ik heel erg op de centen let hoor
Eierkoeken, rijstwafels, crackersquote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja i know
Maar als ik trek heb dan heb ik trek. Beter een appel.
Welke opties zijn er anders. Appels zijn nu even een tik en over twee maanden is het weer wat anders. Typisch zo een ding wat even er is.
Die vind ik sud allemaal niet lekker. Een cracker met smeerkaas nog wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eierkoeken, rijstwafels, crackersBijvoorbeeld...
Te veel appels heeft een heel nare uitwerking op je darmen
Oh ja druiven! Twee bakken per week.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:12 schreef Mystikvm het volgende:
Met fruit trouwens voornamelijk bananen en mandarijnen. Soms druiven. Fruit wat snel op te eten is, eigenlijk
Daarom was het voor mij ook zo'n goed idee om over te stappen op waterquote:Op maandag 30 mei 2011 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff 10 liter daar zat ik never aan. Ben ook een kleine drinker.
Ik kan zo thuis zitten tussen 19.00 en 24.00 en niks drinken. Ook geen dorst anders zou ik wel pakken.
Oh, dat kan jaquote:Op maandag 30 mei 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die vind ik sud allemaal niet lekker. Een cracker met smeerkaas nog wel.
Droog niet te rammen.
Mijn avond trek want dat is meestal het tijdstip is of een appel of Yoghurt met muesli.
Tegenwoordig wel biologische magere yoghurt,![]()
Ik vind het zelf erg als ik het zeg!
Druiven ook i.p.v. chips als ik een film ga kijken thuis. Voel ik me toch nog goed als ik een avondje de couch potato uit ga hangenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja druiven! Twee bakken per week.![]()
In de loop hup weer een handje mee.
Popcornquote:Op maandag 30 mei 2011 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Druiven ook i.p.v. chips als ik een film ga kijken thuis. Voel ik me toch nog goed als ik een avondje de couch potato uit ga hangen
Zo te horen, ben jij gewoon enorm goed bezigquote:Op maandag 30 mei 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja druiven! Twee bakken per week.![]()
In de loop hup weer een handje mee.
Nou ja, we krijgen gemiddeld ladingen teveel zout binnen. Iig vele meer dan dat nodig is.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Popcorn![]()
Niet gezond maar ook niet ongezond. Vrij mager. Alleen zout maar dat mag ook wel beetje.
Ja, datquote:Op maandag 30 mei 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo te horen, ben jij gewoon enorm goed bezig
Die verdomde caloriemeters op de sportschool zijn de schuld.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo te horen, ben jij gewoon enorm goed bezig
Rijstwafels met pindakaasquote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef Ripley het volgende:
Rijstwafels vind ik net kartonHier op het werk hebben bakjes met kleine worteltjes en kleine tomaatjes staan asl snackjes
Het is 1 van de dingen die ik echt vrij erg vind op scholen tegenwoordig. Als je toch een grote toename ziet van dikke kinderen. Daar in de kantines ligt alles tegen lage prijzen.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef Ripley het volgende:
Rijstwafels vind ik net kartonHier op het werk hebben bakjes met kleine worteltjes en kleine tomaatjes staan asl snackjes
Dieetcaloriënquote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die verdomde caloriemeters op de sportschool zijn de schuld.![]()
En ik ben heul niet dik maar zit nu wel op alles te letten.
Flesje wijn 600 calorie. Ik weet nu hoe lang je daar voor moet fietsen.![]()
Biertje van 25cl iets van 100cal dacht ik zo uit mijn hoofd.
Waarom weet ik het allemaal.![]()
En ik zit echt wel bij de snackbar of eet een keer een pizza.
Vreet ook wel eens een pak koek of een zak chips leeg. Het moet alleen in balans zijn.
je hebt je ballen achtergelaten in thailand?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die verdomde caloriemeters op de sportschool zijn de schuld.![]()
En ik ben heul niet dik maar zit nu wel op alles te letten.
Flesje wijn 600 calorie. Ik weet nu hoe lang je daar voor moet fietsen.![]()
Biertje van 25cl iets van 100cal dacht ik zo uit mijn hoofd.
Waarom weet ik het allemaal.![]()
En ik zit echt wel bij de snackbar of eet een keer een pizza.
Vreet ook wel eens een pak koek of een zak chips leeg. Het moet alleen in balans zijn.
Dat is onzin trouwens...quote:Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dieetcaloriën
Daarmee kan ik 'bewijzen' dat je van het drinken van bier afvalt
Of uit elkaar gaan, werkt ook goedquote:Op maandag 30 mei 2011 14:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Keertje goed verliefd worden, lukt eten ook niet meer en ben je zo een kilo of 5 lichter![]()
Nou ja, niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
En hoe is dat anders dan gisteren, eergisteren en alle voorgaande dagen?
Daarom staat 'bewijzen' ook tussen aanhalingstekensquote:
Ja, want alcohol en een of ander bestanddeel in bier maken dikquote:Op maandag 30 mei 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom staat 'bewijzen' ook tussen aanhalingstekens
Zijn biertje van 100 calorieën moet van ~6 naar 36 graden in je lichaam. Dat kost 7500 calorieën. Ergo, 650 calorieën winst.
Maar dat is wel ontzettend flauw.
Mager bier?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want alcohol en een of ander bestanddeel in bier maken dikIets met een M... Weet 't niet meer
http://en.wikipedia.org/wiki/Beer_belly#Slang_termsquote:Op maandag 30 mei 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want alcohol en een of ander bestanddeel in bier maken dikIets met een M... Weet 't niet meer
Nee, dat is het niet. Er zit een verschil tussen Cal en cal. Dieetcalorieën dus. 100 kilocalorieën in een flesje bier. Dus 100.000. Je krijgt dan alsnog 92.500 calorieën aan energie erbij in je lichaam. Daar wordt je dik vanquote:Op maandag 30 mei 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat bestanddeel heeft daar ook een aandeel in, ik weet alleen de naam niet meer.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Er zit een verschil tussen Cal en cal. Dieetcalorieën dus. 100 kilocalorieën in een flesje bier. Dus 100.000. Je krijgt dan alsnog 92.500 calorieën aan energie erbij in je lichaam. Daar wordt je dik van
Water, waar overigens geen calorieën inzitten, van 6 graden, een halve liter, val je wel van af. Maar het is miniem
ééntjequote:Op maandag 30 mei 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat bestanddeel heeft daar ook een aandeel in, ik weet alleen de naam niet meer.
En inderdaad, veel calorieën. Maar een biertje op zijn tijd kan best
Ja, nee, ja, nee, ja, nee, ja, oftewel tjaquote:Op maandag 30 mei 2011 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of uit elkaar gaan, werkt ook goed
Maarre, ben je verliefd? Kennen wij hem?
Ach, Huppel heeft tenminste nog vertrouwen in de mensheid.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
nog meer babypraat op FB, waar gaat het heen met de wereld
van hier?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, nee, ja, nee, ja, oftewel tja
Dat zeg ik toch nietquote:
Op mijn armory staat nu brakke pvp gear, mn pve is beter hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben het niet
Dat terwijl ik Mera's armor best wel naast mijn bed zou willen zien.
*facepalmquote:Op maandag 30 mei 2011 14:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op mijn armory staat nu brakke pvp gear, mn pve is beter hoor
You'll do. Let's go.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*facepalm
Orc-Female-Sexy emote: That armor looks good on you, it would look even beter beside my bed
Ik denk als je het nog enkele minuten geeft dat je vraag dan is beantwoord.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
God, nerdversierhumor, kan het triester?.
Ja, daar over zeurenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Wat naief.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, Huppel heeft tenminste nog vertrouwen in de mensheid.
Snelle reactie, helaas geen bestequote:
Als dat ervoor zorgt dat ik in haar PvP-area komquote:Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
My. God.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als dat ervoor zorgt dat ik in haar PvP-area kom
1 keer iemand gedate die WoW speelde, trust me, daar genees je HEEL snel van....quote:Op maandag 30 mei 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als dat ervoor zorgt dat ik in haar PvP-area kom
Want? Kunnen ze dan nergens anders meer over praten?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 keer iemand gedate die WoW speelde, trust me, daar genees je HEEL snel van....
Geen blijvende schade? Valt me mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 keer iemand gedate die WoW speelde, trust me, daar genees je HEEL snel van....
Ik ken een stel die elkaar via WoW hebben leren kennen, ook getrouwd zijn en nu met trots WoW-shirts dragenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je reinste onzin hequote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Psychische schade misschien.quote:
Jij speelt het niet omdat je tetters op de F1 t/m F12 toetsen leunen!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
WoW... Ik ken niemand die dat obsessief speelt. Ik ken sowieso niemand die het überhaupt speelt
Oeh beter, dat scheeltquote:Op maandag 30 mei 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
Oooh, ik zie net dat nieuw glas in 't horloge zo'n 15 euro kost. Ik dacht dat het veul duurder was
Gaat het nou weer over Q?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Psychische schade misschien.
Ik had ook een keer een date met iemand die WoW had gespeeld. Maar toen hij hoorde dat ik op Fok zat liep het gesprek pas dood
Ja, ja, herinner me er maar weer aan, why don't youquote:Op maandag 30 mei 2011 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij speelt het niet omdat je tetters op de F1 t/m F12 toetsen leunen!Tetters
nee maar, jij bent homo geworden.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je reinste onzin he
Ik speel(de) het ook. Hoor je mij al van die fan-taal uitslaan?
Ik loop nog steeds in WoW gerelateerde kleding rond van tijd tot tijd. Ik speel het al jaren niet meer, maar ik vind hoe ze het hebben gemaakt gewoon cool. En de denigrerende opmerkingen van lui als Heatwave en Godtje boeien me geen fuckquote:Op maandag 30 mei 2011 15:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken een stel die elkaar via WoW hebben leren kennen, ook getrouwd zijn en nu met trots WoW-shirts dragenMeer dan matig.
Heb zelf ook gespeeld hoor, dus ik ben niet vrij van schuld hier. Maar eigenlijk sinds ik weer single ben niet meer, heb veel te veel te doen en helemaal geen zin om er weer tijd in te steken.
Sowieso is gamen alleen maar leuk voor af en toe een uurtje, en dan heeft het geen zin om WoW te spelen. Mijn aandachtsspanne is nogal kort.
Ik speel het nu twee jaar en nog nooit last gehad van zgn. 'negatieve aspecten'.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds in WoW gerelateerde kleding rond van tijd tot tijd. Ik speel het al jaren niet meer, maar ik vind hoe ze het hebben gemaakt gewoon cool. En de denigrerende opmerkingen van lui als Heatwave en Godtje boeien me geen fuck
Ik ken de negatieve aspecten (heel veel tijd kwijt, ten koste van een heleboel), maar ook de positieve aspecten. En aangezien ik niet meer speel, heb ik zelf geen last meer van de negatieve aspecten
Deze moet even gepost wordenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Psychische schade misschien.
Ik had ook een keer een date met iemand die WoW had gespeeld. Maar toen hij hoorde dat ik op Fok zat liep het gesprek pas dood
Mehehequote:Op maandag 30 mei 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze moet even gepost worden
[ afbeelding ]
Ik was officer, later GM van een mid-level raiding guild, daarna raider in een top-level raiding guild. Tegen de 60 uur per week spelen. Ja, dat is dan wel een negatief aspectquote:Op maandag 30 mei 2011 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik speel het nu twee jaar en nog nooit last gehad van zgn. 'negatieve aspecten'.
Het is dan ook een typische slecht-weer-op-zondag-hobby
Ahja. Simpel en casual omdat het gewoon een leuk spel is, hier.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was officer, later GM van een mid-level raiding guild, daarna raider in een top-level raiding guild. Tegen de 60 uur per week spelen. Ja, dat is dan wel een negatief aspect
Ik heb me kostelijk vermaakt, de enige game die ook echt blijft boeien na langere tijd. Ik mag dat stel wat ik ken heel graag (anders kende ik ze nietquote:Op maandag 30 mei 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds in WoW gerelateerde kleding rond van tijd tot tijd. Ik speel het al jaren niet meer, maar ik vind hoe ze het hebben gemaakt gewoon cool. En de denigrerende opmerkingen van lui als Heatwave en Godtje boeien me geen fuck
Ik ken de negatieve aspecten (heel veel tijd kwijt, ten koste van een heleboel), maar ook de positieve aspecten. En aangezien ik niet meer speel, heb ik zelf geen last meer van de negatieve aspecten
Ik hou sowieso niet van fan-shirts.... of het nou WoW, Metallica, Spice Girls of Justin Bieber is.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een ontzettend gaaf Rolling Stones shirt gezienquote:Op maandag 30 mei 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van fan-shirts.... of het nou WoW, Metallica, Spice Girls of Justin Bieber is.
Dat heb ik gedaan toen cata uit kwam. Casual solo gelevelled en daarna een paar dungeons gedaan met de finder en toen weer abo opgezegdquote:Op maandag 30 mei 2011 15:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ahja. Simpel en casual omdat het gewoon een leuk spel is, hier.
Ben heel benieuwd welk verhaal dan boeiender is voor een man; een geanimeerde tale over hoe je laatst een brute boss hebt omgelegd door geniaal samenspel of ge-emmer over hoe besluiteloos je bent over welke kleur nagellak bij deze tijd van het jaar past.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:20 schreef Mystikvm het volgende:
En misschien zijn het de kringen waar ik mij in begeef, maar ik kom nog regelmatig vrouwen tegen die WoW spelen. Die kunnen het ook gewoon over nagellak hebben hoor
Dat kanquote:Op maandag 30 mei 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van fan-shirts.... of het nou WoW, Metallica, Spice Girls of Justin Bieber is.
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd welk verhaal dan boeiender is voor een man; een geanimeerde tale over hoe je laatst een brute boss hebt omgelegd door geniaal samenspel of ge-emmer over hoe besluiteloos je bent over welke kleur nagellak bij deze tijd van het jaar past.
just shoot mequote:Op maandag 30 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd welk verhaal dan boeiender is voor een man; een geanimeerde tale over hoe je laatst een brute boss hebt omgelegd door geniaal samenspel of ge-emmer over hoe besluiteloos je bent over welke kleur nagellak bij deze tijd van het jaar past.
Ik heb het geprobeerd, maar dat was toen ik WoW al redelijk zat was. En het was meer van hetzelfde. Ik ga in principe geen MMORPG's meer spelen. Op 1 na... Die wil ik nog wel even proberen.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben van WoW naar Aion gegaan, want vleugels en vliegen
Ik zou denk ik over auto's praten...quote:Op maandag 30 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja da's gewoon puur persoonlijkquote:
Ligt aan de vertellerquote:Op maandag 30 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb stapels shirts en een aantal truien. Ik vind het wel tof. En vaak zijn ze wel vormloos ja. Maar ik heb ook erg mooie shirts. Vooral mijn fade-when-washed shirt van Drive Like Maria wordt steeds gaverquote:Op maandag 30 mei 2011 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's gewoon puur persoonlijkIk ben niet zo van de fan-base-boys.
Heb trouwens zelf wel 1 fan-shirt, van Tori Amos.
"I don't mind a dirty girl" en dan zwart met cumstains erop.
Achterop: You only shoot blanks at your cocksure best.
Heb het alleen aan met trainen of slapen. Vaak zijn dat soort shirts toch redelijk vormloos wijd lelijk.
Dat is het enige 'fanshirt' wat ik heb en nog wel eens draag. Niet fade-when-washed overigens.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral mijn fade-when-washed shirt van Drive Like Maria wordt steeds gaver
Duurde niet eens even. 100% zeker.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef rival het volgende:
het duurde even maar ik kies voor de nagellak
Als jij dat graag wilt, wil ik ook wel over nagellak praten hoorquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn fan-shirt, al zie je de zaadvlekken hier niet zo goed op
Ja ik vind ze vaak zo.... wijd. En dan met huge ass tot je elleboog mouwen. Maar goed, zijn ook meestal van die hardrock lui die met dat soort shirts rondlopen.... zwart en wijd en sloeberig... die vinden dat misschien niet zo erg.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb stapels shirts en een aantal truien. Ik vind het wel tof. En vaak zijn ze wel vormloos ja. Maar ik heb ook erg mooie shirts. Vooral mijn fade-when-washed shirt van Drive Like Maria wordt steeds gaver
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is het enige 'fanshirt' wat ik heb en nog wel eens draag. Niet fade-when-washed overigens.
Drive Like Maria
oh gelukkig, zeg gebruik jij al van die Magnetische nagellak?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt, wil ik ook wel over nagellak praten hoor
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef rival het volgende:
het duurde even maar ik kies voor de nagellak
Want WoW bashen is het hoogste goedquote:
Nee, al is dat wel tof, dan kan ik figuurtjes op m'n nagels doenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
oh gelukkig, zeg gebruik jij al van die Magnetische nagellak?
Heeft geen hol met WoW te maken in dit geval. Al is dat wel het toppunt van treurigheid.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Want WoW bashen is het hoogste goed
nee dat is het niet zozeer hoor echt niet.quote:
kommop zeg.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
een geanimeerde tale over hoe je laatst een brute boss hebt omgelegd door geniaal samenspel
Er zit vaak geen vorm in. Dat vind ik bij vrouwen shirts zo lelijk. Ze zijn zo hoog gesloten en er zit geen taille inquote:Op maandag 30 mei 2011 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind ze vaak zo.... wijd. En dan met huge ass tot je elleboog mouwen. Maar goed, zijn ook meestal van die hardrock lui die met dat soort shirts rondlopen.... zwart en wijd en sloeberig... die vinden dat misschien niet zo erg.
Ga op Lowlands toch aotijd wel ff kijken of er iets leuks hangt.
Als je zelf ook MW2 speelt, zie ik niet in waarom je dan alsnog liever over iets wil praten waar je helemaal geen fuck mee hebt. Of moet je ons nog wat vertellen?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft geen hol met WoW te maken in dit geval. Al is dat wel het toppunt van treurigheid.
Als ik moet kiezen tussen de nagellak en hoe een chick iemand heeft zitten snippen in MW2 dan ga ik ook voor de nagellak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tori Amos - Teenage Hustlingquote:
hangt er een beetje vanaf.... welke sniper gebruikte ze?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft geen hol met WoW te maken in dit geval. Al is dat wel het toppunt van treurigheid.
Als ik moet kiezen tussen de nagellak en hoe een chick iemand heeft zitten snippen in MW2 dan ga ik ook voor de nagellak.
Dat laatste is zo niet waarquote:Op maandag 30 mei 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat is het niet zozeer hoor echt niet.
maar
[..]
kommop zeg.
degene met de meeste vrije tijd en grootste clan kan winnen. 1+1=2
Ja ken 'm welquote:
Ik kan eigenlijk over ieder onderwerp wel praten.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
Ik snap nooit zo die aandrang om te praten over raids en guilds en dat soort meuk. Als ik wil kan ik ook een onbegrijpelijk gesprek met een leek houden over televisie, maar volgens mij zit niemand er op te wachten
Dat praten over die dingen doe je neem ik aan wel met mensen die ook in de televisie zitten. Nou, zo zit dat dus ook met praten over raids en guilds. Dat heb ik alleen maar gedaan met mensen die ook spelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
Ik snap nooit zo die aandrang om te praten over raids en guilds en dat soort meuk. Als ik wil kan ik ook een onbegrijpelijk gesprek met een leek houden over televisie, maar volgens mij zit niemand er op te wachten
Sowieso het laatste.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt om het onderwerp, maar om de manier waarop. Bijna opschepperig nerdyquote:Op maandag 30 mei 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk over ieder onderwerp wel praten.Dat gebeurt dus eigenlijk ook altijd. Maar op games is het nog nooit gekomen, daar heb ik geen verstand van
Dit idd. Een onderwerp is alleen leuk om uitgebreid over te kleppen als beide er interesse in hebben.. Simple as that.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat praten over die dingen doe je neem ik aan wel met mensen die ook in de televisie zitten. Nou, zo zit dat dus ook met praten over raids en guilds. Dat heb ik alleen maar gedaan met mensen die ook spelen.
Als je in zo'n spel een moeilijke baas neer haalt en je praat daarover met mensen die weten waar je het over hebt, IS het ook opscheppen. Of iig vol trots vertellen hoe goed je bent met je groep.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt om het onderwerp, maar om de manier waarop. Bijna opschepperig nerdy
Ya man!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit idd. Een onderwerp is alleen leuk om uitgebreid over te kleppen als beide er interesse in hebben.. Simple as that.
-edit- of om erover te trollen op Fok omdat je weet dat het discussie oplevert.
Ik heb 't nooit meegemaakt maar ik heb dus nu zo'n Sheldon type in gedachtenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt om het onderwerp, maar om de manier waarop. Bijna opschepperig nerdy
maw, degene met de meeste vrije tijd dus. net als zo'n mafiagebeuren op het internet....quote:Op maandag 30 mei 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste is zo niet waarSamenwerking en kunnen leren van je fouten is iets wat lang niet iedereen kan.
Ja, dat. Lekker superior doen over een spelletjequote:Op maandag 30 mei 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't nooit meegemaakt maar ik heb dus nu zo'n Sheldon type in gedachten
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jamaar hoooo! Dat is niet MIJN zaadvlek he!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ken 'm wel![]()
Maar moest lachen om je zaadvlek opmerking. Heerlijk, die eerlijkheid.
Daar heb ik ook niks mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat. Lekker superior doen over een spelletjeMaar een beetje gamen is natuurlijk best leuk, er is een onderscheid tussen mensen die gewoon wel eens gamen en die er een soort van identiteit van maken
Geloofwaardig hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hoooo! Dat is niet MIJN zaadvlek he!Dat zit in het shirt geprint!
too easy!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hoooo! Dat is niet MIJN zaadvlek he!![]()
Wil je nou zeggen dat ik geen aeon op kan roepen als ik wil? En geen firaga?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat. Lekker superior doen over een spelletjeMaar een beetje gamen is natuurlijk best leuk, er is een onderscheid tussen mensen die gewoon wel eens gamen en die er een soort van identiteit van maken
Yeah rightquote:Op maandag 30 mei 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hoooo! Dat is niet MIJN zaadvlek he!Dat zit in het shirt geprint!
Ook niet die van heteroquote:
Het plaatje komt rechstreeks uit de online shop.quote:
Die van een willekeurige andere heer dan.. /carequote:Op maandag 30 mei 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hoooo! Dat is niet MIJN zaadvlek he!![]()
In principe niks anders als iemand in een tennis-finale verslaan en daar vol trots over vertellenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je in zo'n spel een moeilijke baas neer haalt en je praat daarover met mensen die weten waar je het over hebt, IS het ook opscheppen. Of iig vol trots vertellen hoe goed je bent met je groep.
Haal dat zaad uit je oren dan!quote:
Lustert nou: voor de top-level bazen moeten 25 mensen 5 tot 10 minuten alles precies goed doen. Als je daar mensen tussen hebt zitten die dat niet kunnen, gaat het mis. En dat heeft niks met tijd te maken, of met oefening. Ik ken genoeg lui die na een jaar een gevecht nog niet doorhadden.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
maw, degene met de meeste vrije tijd dus. net als zo'n mafiagebeuren op het internet....
iemand die toevallig een keertje een uurtje bezig gaat, al is die nog zo goed, kan geen potten breken.. want je moet echt tijd erin steken om iets te kunnen beginnen....
in de games die mij wel trekken (fps dus in dit geval) maakt het niet uit hoe vaak je speelt (minder iig) maar maakt het gewoon uit hoe scherp je zelf bent....
Ik ken heel veel mensen die gamen, en dan ook hardcore en herken je opmerking gewoon totaal niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In principe niks anders als iemand in een tennis-finale verslaan en daar vol trots over vertellen
Ik was altijd meer van het solo spelen, dus ik heb al die instants of raid of PvP areas of dungeons of weet ik hoe het allemaal heet nooit echt gedaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lustert nou: voor de top-level bazen moeten 25 mensen 5 tot 10 minuten alles precies goed doen. Als je daar mensen tussen hebt zitten die dat niet kunnen, gaat het mis. En dat heeft niks met tijd te maken, of met oefening. Ik ken genoeg lui die na een jaar een gevecht nog niet doorhadden.
Ik speel ook wel eens hardcorequote:Op maandag 30 mei 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen die gamen, en dan ook hardcore en herken je opmerking gewoon totaal niet.
Ja, en dat is dus wel gewoon: tijd == betere gear. (tenzij je solo dungeons/raids ging doenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was altijd meer van het solo spelen, dus ik heb al die instants of raid of PvP areas of dungeons of weet ik hoe het allemaal heet nooit echt gedaan.
Gast, hou nou gewoon opquote:Op maandag 30 mei 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lustert nou: voor de top-level bazen moeten 25 mensen 5 tot 10 minuten alles precies goed doen.
Ik las heel wat anders, zal wel aan mij liggen hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 15:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je kan tóch bruin worden? Of heb je lopen vingerverven?
nu komt het zonnetje door maar verder niet gezien vandaag... maar hoor wel veel mensen erover...?quote:
Ik ook, maar zoals ik vanochtend zei:quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
bla bla bla, seks-dingen van van het weekend bla bla bla ranzigheid, bla bla bla
Zo, hebben we dat ook weer gehad
Ik ben er daar een van.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, hou nou gewoon op
ik snap dat op de 100 mensen er 3 zijn die dat niet kunnen....
Wie is er hier nou de snackbar, gij, of ik!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, hou nou gewoon op
ik snap dat op de 100 mensen er 3 zijn die dat niet kunnen....
Da's een collega van m'n beste vriendinquote:Op maandag 30 mei 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie is er hier nou de snackbar, gij, of ik!
Eigenlijk is het dus een soort met barbies spelenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er daar een van.
Ik was meer van "Oeh, dit stukje harnas past kei goed bij de nieuwe leren legging!"
Verrekte kutquote:Op maandag 30 mei 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie is er hier nou de snackbar, gij, of ik!
Kijk, je snapt het!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus een soort met barbies spelen
Nou ja, barbies meets GI Joe of zo. Want ik deed naast huppelen ook soms toverenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus een soort met barbies spelen
programma's bedenken en her en der redactie of eindredactiewerk en castenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:56 schreef Watertornado het volgende:
Ripley: wat doe je eigenlijk allemaal met televisie als ik het zo mag vragen?
Ik ben ook altijd Night elf of Blood elf of zo.quote:
Orc females zijn lekker!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd Night elf of Blood elf of zo.
Geen orkjes, want dan was ik lelijk
Nog ergens een blondje voor nodig?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
programma's bedenken en her en der redactie of eindredactiewerk en casten
*Ziet Lord of the Rings orks voor zich en rilt...quote:
Daar zaten geen vrouwelijke orcs inquote:Op maandag 30 mei 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Ziet Lord of the Rings orks voor zich en rilt...
Da's toch best interessant om over te vertellen of zie ik dat nu weer verkeerd?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
programma's bedenken en her en der redactie of eindredactiewerk en casten
Neejohquote:Op maandag 30 mei 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Ziet Lord of the Rings orks voor zich en rilt...
No shitquote:
Dat zijn net lesbiennes!quote:
Heeft de televisie wereld daar nog niet genoeg van dan? Als je zo naar het gemiddelde Nederlandse programma kijkt, zou je denken van wel.quote:
Misschien, maar niet als je allemaal vaktermen gaat gebruiken waar een leek niks mee heeft. Dat was meer het puntquote:Op maandag 30 mei 2011 15:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's toch best interessant om over te vertellen of zie ik dat nu weer verkeerd?
Zoals excuus neger, knuffelhomo, etcquote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien, maar niet als je allemaal vaktermen gaat gebruiken waar een leek niks mee heeft. Dat was meer het punt
Daarom kijk ik niet naar de gemiddelde NL TVquote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft de televisie wereld daar nog niet genoeg van dan? Als je zo naar het gemiddelde Nederlandse programma kijkt, zou je denken van wel.
Wie heeft jou zo zuur gemaakt, wie heeft jou uren lang lastig gevallen bij een 1 op 1 gesprek met dingen als Agility, droprate en Kel-Thuzad? Want dat is eigenlijk best een kutstreekquote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien, maar niet als je allemaal vaktermen gaat gebruiken waar een leek niks mee heeft. Dat was meer het punt
Nu reeds 2,5 jaar Coax vrijquote:Op maandag 30 mei 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom kijk ik niet naar de gemiddelde NL TV
Rare man. Hoezo? Is dat een soort sport om te zien of je ze kan overtuigen toch iets met je te doen?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd al geroepen dat ik op lesbo's valOf iig tomboys
Mehquote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft de televisie wereld daar nog niet genoeg van dan? Als je zo naar het gemiddelde Nederlandse programma kijkt, zou je denken van wel.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rare man. Hoezo? Is dat een soort sport om te zien of je ze kan overtuigen toch iets met je te doen?
Ik ga toch ook niet op heter................. laatmaar.
He joh, blijf je toch lekker in je eigen wereldje steken. Jij weet het toch altijd het beste, wel zo veiligquote:
Ik kijk Wie is de Mol en dansprogramma's (SYTYCD en TUDB), maar that's it.quote:
Tuinbroek, dik, varkensnek en bijpassend stekelhaar?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet op echte lesbo's, maar op vrouwen die zouden worden omschreven worden door lesbo's door sommige bekrompen lui
Waarom voel je zo de behoefte aan een reactie van mij?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He joh, blijf je toch lekker in je eigen wereldje steken. Jij weet het toch altijd het beste, wel zo veilig
Nee, dat zijn getrouwde vrouwen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuinbroek, dik, varkensnek en bijpassend stekelhaar?
Waarom blijf je over het weer lullen en denk je dat ik dat niet door hebquote:Op maandag 30 mei 2011 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom voel je zo de behoefte aan een reactie van mij?
Heb je nog steeds ADSL dan? N00b.quote:
ja!!! Precies!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuinbroek, dik, varkensnek en bijpassend stekelhaar?
coax tot aan de deur, vanaf daar alleen utp.120 mbit/s biatchquote:Op maandag 30 mei 2011 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb je nog steeds ADSL dan? N00b.
Hoezo wil je 94 km fietsen dan? ;Dquote:Op maandag 30 mei 2011 16:12 schreef Nouk84 het volgende:
Die fietsrouteplanner weet ook niet wat 'leuk' fietsen is, alleen maar routes langs saaie provinciale wegen.. Dan ga ik die 94 km niet redden hoor
Ojquote:Op maandag 30 mei 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ja!!! Precies!
Kort haar, kleinere tieten, slank, hippie kleren
Ik heb een hotel geboekt in Apeldoorn en wil daar op de fiets heen, of iig een groot gedeelte. En hoezo, hmm ja, omdat ik dat leuk vindquote:
Ik vind dat tof en ik ben niet bang om dat toe te gevenquote:
Ik heb eigenlijk nooit een vrouw gezien die ik mooi vind met kort haar. Ik zal dan ook echt nooit van m'n leven mijn haar kort knippenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat tof en ik ben niet bang om dat toe te geven
*wachtopdetypischetekeltevenfoto'senpittigekapselopmerkingen
Hier raak jij dus opgewonden van?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat tof en ik ben niet bang om dat toe te geven
*wachtopdetypischetekeltevenfoto'senpittigekapselopmerkingen
Van het meisje zeker welquote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Hier raak jij dus opgewonden van?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit een vrouw gezien die ik mooi vind met kort haar. Ik zal dan ook echt nooit van m'n leven mijn haar kort knippen
Ik heel veel, maar ja, ik vind het dan ook mooiquote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit een vrouw gezien die ik mooi vind met kort haar. Ik zal dan ook echt nooit van m'n leven mijn haar kort knippen
Ik heb ze wel gezien, zou ze dus ook kunnen doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo is ze net een jongetjequote:Op maandag 30 mei 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heel veel, maar ja, ik vind het dan ook mooi
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kast homoquote:Op maandag 30 mei 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo zijn we weer terug op mijn originele opmerking: ik val op jongetjes
Kom eens uit die kast danquote:Op maandag 30 mei 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo zijn we weer terug op mijn originele opmerking: ik val op jongetjes
Nooo...quote:Op maandag 30 mei 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heel veel, maar ja, ik vind het dan ook mooi
[ afbeelding ]
quote:
Dit woord vond ik een aantal jaren geleden in een game, ik wilde weten wat het betekende...quote:
Tranny chaser?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
jongetjes als in vrouwen (met borsten!! en een vagina!!) die iets weg hebben van jongetjes. Oftewel tomboys
Omdat je het keer op keer bevestigd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |