Ja, en dat is dus wel gewoon: tijd == betere gear. (tenzij je solo dungeons/raids ging doenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was altijd meer van het solo spelen, dus ik heb al die instants of raid of PvP areas of dungeons of weet ik hoe het allemaal heet nooit echt gedaan.
Gast, hou nou gewoon opquote:Op maandag 30 mei 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lustert nou: voor de top-level bazen moeten 25 mensen 5 tot 10 minuten alles precies goed doen.
Ik las heel wat anders, zal wel aan mij liggen hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 15:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je kan tóch bruin worden? Of heb je lopen vingerverven?
nu komt het zonnetje door maar verder niet gezien vandaag... maar hoor wel veel mensen erover...?quote:
Ik ook, maar zoals ik vanochtend zei:quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
bla bla bla, seks-dingen van van het weekend bla bla bla ranzigheid, bla bla bla
Zo, hebben we dat ook weer gehad
Ik ben er daar een van.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, hou nou gewoon op
ik snap dat op de 100 mensen er 3 zijn die dat niet kunnen....
Wie is er hier nou de snackbar, gij, of ik!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, hou nou gewoon op
ik snap dat op de 100 mensen er 3 zijn die dat niet kunnen....
Da's een collega van m'n beste vriendinquote:Op maandag 30 mei 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie is er hier nou de snackbar, gij, of ik!
Eigenlijk is het dus een soort met barbies spelenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er daar een van.
Ik was meer van "Oeh, dit stukje harnas past kei goed bij de nieuwe leren legging!"
Verrekte kutquote:Op maandag 30 mei 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie is er hier nou de snackbar, gij, of ik!
Kijk, je snapt het!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus een soort met barbies spelen
Nou ja, barbies meets GI Joe of zo. Want ik deed naast huppelen ook soms toverenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus een soort met barbies spelen
programma's bedenken en her en der redactie of eindredactiewerk en castenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:56 schreef Watertornado het volgende:
Ripley: wat doe je eigenlijk allemaal met televisie als ik het zo mag vragen?
Ik ben ook altijd Night elf of Blood elf of zo.quote:
Orc females zijn lekker!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd Night elf of Blood elf of zo.
Geen orkjes, want dan was ik lelijk
Nog ergens een blondje voor nodig?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
programma's bedenken en her en der redactie of eindredactiewerk en casten
*Ziet Lord of the Rings orks voor zich en rilt...quote:
Daar zaten geen vrouwelijke orcs inquote:Op maandag 30 mei 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Ziet Lord of the Rings orks voor zich en rilt...
Da's toch best interessant om over te vertellen of zie ik dat nu weer verkeerd?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
programma's bedenken en her en der redactie of eindredactiewerk en casten
Neejohquote:Op maandag 30 mei 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Ziet Lord of the Rings orks voor zich en rilt...
No shitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |