Ik heb 't nooit meegemaakt maar ik heb dus nu zo'n Sheldon type in gedachtenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt om het onderwerp, maar om de manier waarop. Bijna opschepperig nerdy
maw, degene met de meeste vrije tijd dus. net als zo'n mafiagebeuren op het internet....quote:Op maandag 30 mei 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste is zo niet waarSamenwerking en kunnen leren van je fouten is iets wat lang niet iedereen kan.
Ja, dat. Lekker superior doen over een spelletjequote:Op maandag 30 mei 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't nooit meegemaakt maar ik heb dus nu zo'n Sheldon type in gedachten
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt om het onderwerp, maar om de manier waarop. Bijna opschepperig nerdy
Jamaar hoooo! Dat is niet MIJN zaadvlek he!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ken 'm wel![]()
Maar moest lachen om je zaadvlek opmerking. Heerlijk, die eerlijkheid.
Daar heb ik ook niks mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat. Lekker superior doen over een spelletjeMaar een beetje gamen is natuurlijk best leuk, er is een onderscheid tussen mensen die gewoon wel eens gamen en die er een soort van identiteit van maken
Geloofwaardig hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hoooo! Dat is niet MIJN zaadvlek he!Dat zit in het shirt geprint!
too easy!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hoooo! Dat is niet MIJN zaadvlek he!![]()
Wil je nou zeggen dat ik geen aeon op kan roepen als ik wil? En geen firaga?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat. Lekker superior doen over een spelletjeMaar een beetje gamen is natuurlijk best leuk, er is een onderscheid tussen mensen die gewoon wel eens gamen en die er een soort van identiteit van maken
Yeah rightquote:Op maandag 30 mei 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hoooo! Dat is niet MIJN zaadvlek he!Dat zit in het shirt geprint!
Ook niet die van heteroquote:
Het plaatje komt rechstreeks uit de online shop.quote:
Die van een willekeurige andere heer dan.. /carequote:Op maandag 30 mei 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hoooo! Dat is niet MIJN zaadvlek he!![]()
In principe niks anders als iemand in een tennis-finale verslaan en daar vol trots over vertellenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je in zo'n spel een moeilijke baas neer haalt en je praat daarover met mensen die weten waar je het over hebt, IS het ook opscheppen. Of iig vol trots vertellen hoe goed je bent met je groep.
Haal dat zaad uit je oren dan!quote:
Lustert nou: voor de top-level bazen moeten 25 mensen 5 tot 10 minuten alles precies goed doen. Als je daar mensen tussen hebt zitten die dat niet kunnen, gaat het mis. En dat heeft niks met tijd te maken, of met oefening. Ik ken genoeg lui die na een jaar een gevecht nog niet doorhadden.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
maw, degene met de meeste vrije tijd dus. net als zo'n mafiagebeuren op het internet....
iemand die toevallig een keertje een uurtje bezig gaat, al is die nog zo goed, kan geen potten breken.. want je moet echt tijd erin steken om iets te kunnen beginnen....
in de games die mij wel trekken (fps dus in dit geval) maakt het niet uit hoe vaak je speelt (minder iig) maar maakt het gewoon uit hoe scherp je zelf bent....
Ik ken heel veel mensen die gamen, en dan ook hardcore en herken je opmerking gewoon totaal niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In principe niks anders als iemand in een tennis-finale verslaan en daar vol trots over vertellen
Ik was altijd meer van het solo spelen, dus ik heb al die instants of raid of PvP areas of dungeons of weet ik hoe het allemaal heet nooit echt gedaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lustert nou: voor de top-level bazen moeten 25 mensen 5 tot 10 minuten alles precies goed doen. Als je daar mensen tussen hebt zitten die dat niet kunnen, gaat het mis. En dat heeft niks met tijd te maken, of met oefening. Ik ken genoeg lui die na een jaar een gevecht nog niet doorhadden.
Ik speel ook wel eens hardcorequote:Op maandag 30 mei 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen die gamen, en dan ook hardcore en herken je opmerking gewoon totaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |