Als jij dat graag wilt, wil ik ook wel over nagellak praten hoorquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn fan-shirt, al zie je de zaadvlekken hier niet zo goed op
Ja ik vind ze vaak zo.... wijd. En dan met huge ass tot je elleboog mouwen. Maar goed, zijn ook meestal van die hardrock lui die met dat soort shirts rondlopen.... zwart en wijd en sloeberig... die vinden dat misschien niet zo erg.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb stapels shirts en een aantal truien. Ik vind het wel tof. En vaak zijn ze wel vormloos ja. Maar ik heb ook erg mooie shirts. Vooral mijn fade-when-washed shirt van Drive Like Maria wordt steeds gaver
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is het enige 'fanshirt' wat ik heb en nog wel eens draag. Niet fade-when-washed overigens.
Drive Like Maria
oh gelukkig, zeg gebruik jij al van die Magnetische nagellak?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt, wil ik ook wel over nagellak praten hoor
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef rival het volgende:
het duurde even maar ik kies voor de nagellak
Want WoW bashen is het hoogste goedquote:
Nee, al is dat wel tof, dan kan ik figuurtjes op m'n nagels doenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
oh gelukkig, zeg gebruik jij al van die Magnetische nagellak?
Heeft geen hol met WoW te maken in dit geval. Al is dat wel het toppunt van treurigheid.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Want WoW bashen is het hoogste goed
nee dat is het niet zozeer hoor echt niet.quote:
kommop zeg.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
een geanimeerde tale over hoe je laatst een brute boss hebt omgelegd door geniaal samenspel
Er zit vaak geen vorm in. Dat vind ik bij vrouwen shirts zo lelijk. Ze zijn zo hoog gesloten en er zit geen taille inquote:Op maandag 30 mei 2011 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind ze vaak zo.... wijd. En dan met huge ass tot je elleboog mouwen. Maar goed, zijn ook meestal van die hardrock lui die met dat soort shirts rondlopen.... zwart en wijd en sloeberig... die vinden dat misschien niet zo erg.
Ga op Lowlands toch aotijd wel ff kijken of er iets leuks hangt.
Als je zelf ook MW2 speelt, zie ik niet in waarom je dan alsnog liever over iets wil praten waar je helemaal geen fuck mee hebt. Of moet je ons nog wat vertellen?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft geen hol met WoW te maken in dit geval. Al is dat wel het toppunt van treurigheid.
Als ik moet kiezen tussen de nagellak en hoe een chick iemand heeft zitten snippen in MW2 dan ga ik ook voor de nagellak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tori Amos - Teenage Hustlingquote:
hangt er een beetje vanaf.... welke sniper gebruikte ze?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft geen hol met WoW te maken in dit geval. Al is dat wel het toppunt van treurigheid.
Als ik moet kiezen tussen de nagellak en hoe een chick iemand heeft zitten snippen in MW2 dan ga ik ook voor de nagellak.
Dat laatste is zo niet waarquote:Op maandag 30 mei 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat is het niet zozeer hoor echt niet.
maar
[..]
kommop zeg.
degene met de meeste vrije tijd en grootste clan kan winnen. 1+1=2
Ja ken 'm welquote:
Ik kan eigenlijk over ieder onderwerp wel praten.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
Ik snap nooit zo die aandrang om te praten over raids en guilds en dat soort meuk. Als ik wil kan ik ook een onbegrijpelijk gesprek met een leek houden over televisie, maar volgens mij zit niemand er op te wachten
Dat praten over die dingen doe je neem ik aan wel met mensen die ook in de televisie zitten. Nou, zo zit dat dus ook met praten over raids en guilds. Dat heb ik alleen maar gedaan met mensen die ook spelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
Ik snap nooit zo die aandrang om te praten over raids en guilds en dat soort meuk. Als ik wil kan ik ook een onbegrijpelijk gesprek met een leek houden over televisie, maar volgens mij zit niemand er op te wachten
Sowieso het laatste.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd welk verhaal dan boeiender is voor een man; een geanimeerde tale over hoe je laatst een brute boss hebt omgelegd door geniaal samenspel of ge-emmer over hoe besluiteloos je bent over welke kleur nagellak bij deze tijd van het jaar past.
Het gaat ook niet echt om het onderwerp, maar om de manier waarop. Bijna opschepperig nerdyquote:Op maandag 30 mei 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk over ieder onderwerp wel praten.Dat gebeurt dus eigenlijk ook altijd. Maar op games is het nog nooit gekomen, daar heb ik geen verstand van
Dit idd. Een onderwerp is alleen leuk om uitgebreid over te kleppen als beide er interesse in hebben.. Simple as that.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat praten over die dingen doe je neem ik aan wel met mensen die ook in de televisie zitten. Nou, zo zit dat dus ook met praten over raids en guilds. Dat heb ik alleen maar gedaan met mensen die ook spelen.
Als je in zo'n spel een moeilijke baas neer haalt en je praat daarover met mensen die weten waar je het over hebt, IS het ook opscheppen. Of iig vol trots vertellen hoe goed je bent met je groep.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt om het onderwerp, maar om de manier waarop. Bijna opschepperig nerdy
Ya man!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit idd. Een onderwerp is alleen leuk om uitgebreid over te kleppen als beide er interesse in hebben.. Simple as that.
-edit- of om erover te trollen op Fok omdat je weet dat het discussie oplevert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |