Ik speel het nu twee jaar en nog nooit last gehad van zgn. 'negatieve aspecten'.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds in WoW gerelateerde kleding rond van tijd tot tijd. Ik speel het al jaren niet meer, maar ik vind hoe ze het hebben gemaakt gewoon cool. En de denigrerende opmerkingen van lui als Heatwave en Godtje boeien me geen fuck
Ik ken de negatieve aspecten (heel veel tijd kwijt, ten koste van een heleboel), maar ook de positieve aspecten. En aangezien ik niet meer speel, heb ik zelf geen last meer van de negatieve aspecten
Deze moet even gepost wordenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Psychische schade misschien.
Ik had ook een keer een date met iemand die WoW had gespeeld. Maar toen hij hoorde dat ik op Fok zat liep het gesprek pas dood
Mehehequote:Op maandag 30 mei 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze moet even gepost worden
[ afbeelding ]
Ik was officer, later GM van een mid-level raiding guild, daarna raider in een top-level raiding guild. Tegen de 60 uur per week spelen. Ja, dat is dan wel een negatief aspectquote:Op maandag 30 mei 2011 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik speel het nu twee jaar en nog nooit last gehad van zgn. 'negatieve aspecten'.
Het is dan ook een typische slecht-weer-op-zondag-hobby
Ahja. Simpel en casual omdat het gewoon een leuk spel is, hier.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was officer, later GM van een mid-level raiding guild, daarna raider in een top-level raiding guild. Tegen de 60 uur per week spelen. Ja, dat is dan wel een negatief aspect
Ik heb me kostelijk vermaakt, de enige game die ook echt blijft boeien na langere tijd. Ik mag dat stel wat ik ken heel graag (anders kende ik ze nietquote:Op maandag 30 mei 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]