Ik speel het nu twee jaar en nog nooit last gehad van zgn. 'negatieve aspecten'.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds in WoW gerelateerde kleding rond van tijd tot tijd. Ik speel het al jaren niet meer, maar ik vind hoe ze het hebben gemaakt gewoon cool. En de denigrerende opmerkingen van lui als Heatwave en Godtje boeien me geen fuck
Ik ken de negatieve aspecten (heel veel tijd kwijt, ten koste van een heleboel), maar ook de positieve aspecten. En aangezien ik niet meer speel, heb ik zelf geen last meer van de negatieve aspecten
Deze moet even gepost wordenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Psychische schade misschien.
Ik had ook een keer een date met iemand die WoW had gespeeld. Maar toen hij hoorde dat ik op Fok zat liep het gesprek pas dood
Mehehequote:Op maandag 30 mei 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze moet even gepost worden
[ afbeelding ]
Ik was officer, later GM van een mid-level raiding guild, daarna raider in een top-level raiding guild. Tegen de 60 uur per week spelen. Ja, dat is dan wel een negatief aspectquote:Op maandag 30 mei 2011 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik speel het nu twee jaar en nog nooit last gehad van zgn. 'negatieve aspecten'.
Het is dan ook een typische slecht-weer-op-zondag-hobby
Ahja. Simpel en casual omdat het gewoon een leuk spel is, hier.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was officer, later GM van een mid-level raiding guild, daarna raider in een top-level raiding guild. Tegen de 60 uur per week spelen. Ja, dat is dan wel een negatief aspect
Ik heb me kostelijk vermaakt, de enige game die ook echt blijft boeien na langere tijd. Ik mag dat stel wat ik ken heel graag (anders kende ik ze nietquote:Op maandag 30 mei 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds in WoW gerelateerde kleding rond van tijd tot tijd. Ik speel het al jaren niet meer, maar ik vind hoe ze het hebben gemaakt gewoon cool. En de denigrerende opmerkingen van lui als Heatwave en Godtje boeien me geen fuck
Ik ken de negatieve aspecten (heel veel tijd kwijt, ten koste van een heleboel), maar ook de positieve aspecten. En aangezien ik niet meer speel, heb ik zelf geen last meer van de negatieve aspecten
Ik hou sowieso niet van fan-shirts.... of het nou WoW, Metallica, Spice Girls of Justin Bieber is.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een ontzettend gaaf Rolling Stones shirt gezienquote:Op maandag 30 mei 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van fan-shirts.... of het nou WoW, Metallica, Spice Girls of Justin Bieber is.
Dat heb ik gedaan toen cata uit kwam. Casual solo gelevelled en daarna een paar dungeons gedaan met de finder en toen weer abo opgezegdquote:Op maandag 30 mei 2011 15:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ahja. Simpel en casual omdat het gewoon een leuk spel is, hier.
Ben heel benieuwd welk verhaal dan boeiender is voor een man; een geanimeerde tale over hoe je laatst een brute boss hebt omgelegd door geniaal samenspel of ge-emmer over hoe besluiteloos je bent over welke kleur nagellak bij deze tijd van het jaar past.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:20 schreef Mystikvm het volgende:
En misschien zijn het de kringen waar ik mij in begeef, maar ik kom nog regelmatig vrouwen tegen die WoW spelen. Die kunnen het ook gewoon over nagellak hebben hoor
Dat kanquote:Op maandag 30 mei 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van fan-shirts.... of het nou WoW, Metallica, Spice Girls of Justin Bieber is.
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd welk verhaal dan boeiender is voor een man; een geanimeerde tale over hoe je laatst een brute boss hebt omgelegd door geniaal samenspel of ge-emmer over hoe besluiteloos je bent over welke kleur nagellak bij deze tijd van het jaar past.
just shoot mequote:Op maandag 30 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd welk verhaal dan boeiender is voor een man; een geanimeerde tale over hoe je laatst een brute boss hebt omgelegd door geniaal samenspel of ge-emmer over hoe besluiteloos je bent over welke kleur nagellak bij deze tijd van het jaar past.
Ik heb het geprobeerd, maar dat was toen ik WoW al redelijk zat was. En het was meer van hetzelfde. Ik ga in principe geen MMORPG's meer spelen. Op 1 na... Die wil ik nog wel even proberen.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben van WoW naar Aion gegaan, want vleugels en vliegen
Ik zou denk ik over auto's praten...quote:Op maandag 30 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja da's gewoon puur persoonlijkquote:
Ligt aan de vertellerquote:Op maandag 30 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb stapels shirts en een aantal truien. Ik vind het wel tof. En vaak zijn ze wel vormloos ja. Maar ik heb ook erg mooie shirts. Vooral mijn fade-when-washed shirt van Drive Like Maria wordt steeds gaverquote:Op maandag 30 mei 2011 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's gewoon puur persoonlijkIk ben niet zo van de fan-base-boys.
Heb trouwens zelf wel 1 fan-shirt, van Tori Amos.
"I don't mind a dirty girl" en dan zwart met cumstains erop.
Achterop: You only shoot blanks at your cocksure best.
Heb het alleen aan met trainen of slapen. Vaak zijn dat soort shirts toch redelijk vormloos wijd lelijk.
Dat is het enige 'fanshirt' wat ik heb en nog wel eens draag. Niet fade-when-washed overigens.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral mijn fade-when-washed shirt van Drive Like Maria wordt steeds gaver
Duurde niet eens even. 100% zeker.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef rival het volgende:
het duurde even maar ik kies voor de nagellak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |