Wat naief.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, Huppel heeft tenminste nog vertrouwen in de mensheid.
Snelle reactie, helaas geen bestequote:
Als dat ervoor zorgt dat ik in haar PvP-area komquote:Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
God, nerdversierhumor, kan het triester?.
My. God.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als dat ervoor zorgt dat ik in haar PvP-area kom
1 keer iemand gedate die WoW speelde, trust me, daar genees je HEEL snel van....quote:Op maandag 30 mei 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als dat ervoor zorgt dat ik in haar PvP-area kom
Want? Kunnen ze dan nergens anders meer over praten?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 keer iemand gedate die WoW speelde, trust me, daar genees je HEEL snel van....
Geen blijvende schade? Valt me mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 keer iemand gedate die WoW speelde, trust me, daar genees je HEEL snel van....
Ik ken een stel die elkaar via WoW hebben leren kennen, ook getrouwd zijn en nu met trots WoW-shirts dragenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je reinste onzin hequote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Psychische schade misschien.quote:
Jij speelt het niet omdat je tetters op de F1 t/m F12 toetsen leunen!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
WoW... Ik ken niemand die dat obsessief speelt. Ik ken sowieso niemand die het überhaupt speelt
Oeh beter, dat scheeltquote:Op maandag 30 mei 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
Oooh, ik zie net dat nieuw glas in 't horloge zo'n 15 euro kost. Ik dacht dat het veul duurder was
Gaat het nou weer over Q?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Psychische schade misschien.
Ik had ook een keer een date met iemand die WoW had gespeeld. Maar toen hij hoorde dat ik op Fok zat liep het gesprek pas dood
Ja, ja, herinner me er maar weer aan, why don't youquote:Op maandag 30 mei 2011 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij speelt het niet omdat je tetters op de F1 t/m F12 toetsen leunen!Tetters
nee maar, jij bent homo geworden.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je reinste onzin he
Ik speel(de) het ook. Hoor je mij al van die fan-taal uitslaan?
Ik loop nog steeds in WoW gerelateerde kleding rond van tijd tot tijd. Ik speel het al jaren niet meer, maar ik vind hoe ze het hebben gemaakt gewoon cool. En de denigrerende opmerkingen van lui als Heatwave en Godtje boeien me geen fuckquote:Op maandag 30 mei 2011 15:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken een stel die elkaar via WoW hebben leren kennen, ook getrouwd zijn en nu met trots WoW-shirts dragenMeer dan matig.
Heb zelf ook gespeeld hoor, dus ik ben niet vrij van schuld hier. Maar eigenlijk sinds ik weer single ben niet meer, heb veel te veel te doen en helemaal geen zin om er weer tijd in te steken.
Sowieso is gamen alleen maar leuk voor af en toe een uurtje, en dan heeft het geen zin om WoW te spelen. Mijn aandachtsspanne is nogal kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |