JIj was toch zo anti post met nutteloze info?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:44 schreef Godtje het volgende:
Wat eten en drinken jullie nou zo op een dag?
Ik heb vandaag op:
. Twee pistolets, eentje met rosbief en eentje met pate.
. Grote beker melk
. Grote kop thee met een mini klontje suiker en beetje honing
. Een stuk of 6 doppinda's omdat ze er lagen en ik stond te wachten
. halve fles Marie- Henriette
. Twee pistolets, eentje met pate en eentje met gebraden gehakt.
. beker met melk
De laatste twee ga ik nu aan beginnen
Vanmorgen een blikje golden powerquote:Op maandag 30 mei 2011 13:44 schreef Godtje het volgende:
Ik heb vandaag op:
. Grote beker melk
. beker met melk
We hadden het over dikkerds en aankomen slimpie.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JIj was toch zo anti post met nutteloze info?
Ontbijt overgeslagen of was dat ontbijt?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:46 schreef Spijker83 het volgende:
Glas Dubbel-drank..
Twee koppen koffie
Tosti en broodje frikandel met mayo en uitjes.
koffie
koffie
koffie..
Damn wat slecht eigenlijk...
Koffie, verder nog niksquote:Op maandag 30 mei 2011 13:44 schreef Godtje het volgende:
Ik heb vandaag op:
. Grote beker melk
. beker met melk
Ik was oprecht geinteresseerd naar de aanleiding omdat je meestal niet zo bent en vanochtend ook al klaagde dat je geen zin had om te lerenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hadden het over dikkerds en aankomen slimpie.
Dus ik ben inderdaad tegen dit soort nutteloze geblaat van je.
Euh... Voor vandaag:quote:Op maandag 30 mei 2011 13:44 schreef Godtje het volgende:
Ik heb vandaag op:
. Grote beker melk
. beker met melk
Hier bot afreageren is ook mijn menselijke kant. Kom ik hier beter de dag door.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik was oprecht geinteresseerd naar de aanleiding omdat je meestal niet zo bent en vanochtend ook al klaagde dat je geen zin had om te lerenDie menselijke kant van jou... die bent ik niet gewend
Heb vanochtend geen ontbijt gedaan... (enkel de dubbel drank)quote:Op maandag 30 mei 2011 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ontbijt overgeslagen of was dat ontbijt?
Genoeg toch ook. Die twee kiwi's zijn goed als ontbijt.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Voor vandaag:
- 2 kiwi's
- Opkikker bouillon
- 2 boterhammen met pindakaas
- 1 liter water
Meer nog niet.
Onmensquote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier bot afreageren is ook mijn menselijke kant. Kom ik hier beter de dag door.
Geen drank?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef missbehavin het volgende:
Voor vandaag eigenlijk nog niksMaar dat ga ik straks met de picknick helemaal goed maken met stokbrood, salade, gerookte kip, cherry tomaten, gehaktspiesjes en meloen enzo.
Dat was het ontbijt iddquote:Op maandag 30 mei 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Genoeg toch ook. Die twee kiwi's zijn goed als ontbijt.
Tot nu toe nog niet nee. Ja, een kop thee en 2 energy drinks.quote:
kewlquote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef STING het volgende:
Oeh, oeh, opsommen
3x Knäckebröd met kaas
Koffie
Water
Koffie
Bruine bol kipfilet gezond zonder kaas
Koffie
Water
Water
Water
Bedoelde ook met de picknick.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet nee. Ja, een kop thee en 2 energy drinks.
Ja er gaat wel iets mee iddquote:Op maandag 30 mei 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bedoelde ook met de picknick.
Daar hoort toch een drankje bij met dit lekkere weer
Same herequote:
'Net' 15 kilo afgevallen, wil er nog zo'n 8 af.quote:
Aanmaaklimonadequote:Op maandag 30 mei 2011 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
Stuk of 8 boterhammen. Met kaas, ham en tomaat. Heb nog geen boodschappen gedaan dus had niks anders in huis.
En een paar glazen aanmaaklimonade. Aardbeiensmaak
Afvallen heb ik overigens niet nodig, kom eerder nog gewicht te kort
En maar pissen als een paardquote:Op maandag 30 mei 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
- croissantje
- halve liter yoghurtdrank
- dubbele (witte) boterham met pindakaas
- ham/kaas tosti met mayo en curry
- halve liter multivruchtendrank
- 1,5 liter kraanwater
Oehquote:Op maandag 30 mei 2011 13:54 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Aanmaaklimonade![]()
Doe mij maar tropical smaakje
Niets mis met een stevige manquote:Op maandag 30 mei 2011 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet bij mij iets meer af dan bij jou gok ik zo
Zo nou!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En maar pissen als een paard
Ik tenminste
Ga eens naar dat dieettopic zeg!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
En wie drinken er suiker in thee en koffie en wat staat er vanavond op de menukaart?
Ik ben sterk aan het afbouwen op suikers. Omdat.... omdat ik het wil. Ben niet te dik wil ook niet afvallen maar wil wel gezond eten en dit is 1 van de laatste slechte eigenschappen.
Vanavond tennis dus makkelijk eten.
. Roerbak groente mix
. tartaar
. ovenfrietjes
Als ik terug kom van tennis vast nog een bak magere yoghurt met cruesli
Maar ik wil niet op dieet.quote:
het is bij mij eigenlijk alleen nog maar de buik waar iets af moet.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Niets mis met een stevige man
Ik drink nooit koffie en/of thee.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
En wie drinken er suiker in thee en koffie en wat staat er vanavond op de menukaart?
Ik ben sterk aan het afbouwen op suikers. Omdat.... omdat ik het wil. Ben niet te dik wil ook niet afvallen maar wil wel gezond eten en dit is 1 van de laatste slechte eigenschappen.
. Roerbak groente mix
. tartaar
. ovenfrietjes
dat kan je daar ook heel goed kwijtquote:Op maandag 30 mei 2011 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik wil niet op dieet.Ik wil alleen verantwoord eten.
Zoveel mogelijk biologisch en verantwoord. Vers in elk geval.
Zo min mogelijk pakjes, nooit kant en klaar maaltijden.
Ik voeg eigenlijk nergens suiker of zout toe. Heel af en toe een klein beetje suiker in een marinade, maar dat is het wel. Ik drink nauwelijks meer frisdrank en snoep weinig (wel regelmatig nootjes). Dus qua suiker zit ik wel goed.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
. Roerbak groente mix
. tartaar
. ovenfrietjes
Als ik geen vlees heb gehad dan is voor mijn gevoel de maaltijd niet compleet.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie en/of thee.
Vanavond draai ik denk ik een salade in elkaar. Misschien een stukje vlees erbij, dat eet ik bijna nooit en heb er wel weer in zin. Wellicht ook nog wat aardappels bakken.
Hier ook. Staat in dezelfde Database en er zijn aardig wat mensen die mee praten.quote:
Das waar.. Geen maaltijd zonder een lekker stuk vleesquote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik geen vlees heb gehad dan is voor mijn gevoel de maaltijd niet compleet.
+1.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind vlees heel lekker maar vind het zonde dat we van het diervoeder wat we gebruiken om onze varkens vet te mesten. Dat hadden we ook kunnen gebruiken om Afrika te voeden. Daarom eet ik zo min mogelijk vlees. Beetje een principedingetje.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is heel gek. Als puber echt een cola monster. ook vrij laat afgeleerd en opeens helemaal geen trek meer in. Van de ene op de andere dag u al weer enkele jaren nauwelijks cola drinken. Soms met heet weer of in een mix als ik op stap ben maar dan ook meestal iets anders.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik voeg eigenlijk nergens suiker of zout toe. Heel af en toe een klein beetje suiker in een marinade, maar dat is het wel. Ik drink nauwelijks meer frisdrank en snoep weinig (wel regelmatig nootjes). Dus qua suiker zit ik wel goed.
Vanavond weet ik nog niet. Maar het zal zeer waarschijnlijk iets makkelijks/ongezonds zijn.
Ik drink geen thee en koffie. Ik wil wel beginnen met groene thee, als ik het weg krijg. Dit ivm mijn darmen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
. Roerbak groente mix
. tartaar
. ovenfrietjes
Ik vind het vooral heel duur. Ben zelf geen bierdrinker dus drink voornamelijk mixjes bij het uitgaan maar voor thuis betaal ik me scheel als ik de hele dag frisdrank of fruitsappen uit een pak zou drinken.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is heel gek. Als puber echt een cola monster. ook vrij laat afgeleerd en opeens helemaal geen trek meer in. Van de ene op de andere dag u al weer enkele jaren nauwelijks cola drinken. Soms met heet weer of in een mix als ik op stap ben maar dan ook meestal iets anders.
Nog wel lang vruchten frisdranken zoals spa en fruit of 7up gedronken.
Daarnaast gemiddeld, normaal koffie en thee.
De laatste tijd ook dat bijna niet meer. Melk bij ontbijt en lunch voor de rest water en thee
De flessen frisdrank staan nu al 2/3 weken niet aangeraakt.
Kan toch gek gaan met smaak
Het was bij meer een gewoonte doorbreken, zat tot maart dit jaar makkelijk tegen de 10 liter fris met per week. Nu alleen nog af en toe in het weekend en bij het stappen (Sonnema-Cola). Ik vind een glas cola nog steeds erg lekker. Maar dat is denk ik ook gedeeltelijk omdat ik het nog maar zo weinig drinkquote:Op maandag 30 mei 2011 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is heel gek. Als puber echt een cola monster. ook vrij laat afgeleerd en opeens helemaal geen trek meer in. Van de ene op de andere dag u al weer enkele jaren nauwelijks cola drinken. Soms met heet weer of in een mix als ik op stap ben maar dan ook meestal iets anders.
Nog wel lang vruchten frisdranken zoals spa en fruit of 7up gedronken.
Daarnaast gemiddeld, normaal koffie en thee.
De laatste tijd ook dat bijna niet meer. Melk bij ontbijt en lunch voor de rest water en thee
De flessen frisdrank staan nu al 2/3 weken niet aangeraakt.
Kan toch gek gaan met smaak
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind vlees heel lekker maar vind het zonde dat we van het diervoeder wat we gebruiken om onze varkens vet te mesten. Dat hadden we ook kunnen gebruiken om Afrika te voeden. Daarom eet ik zo min mogelijk vlees. Beetje een principedingetje.
Bij de H&M hebben ze nu leukequote:Op maandag 30 mei 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
Woei, ik wil nog een strohoed voor de zomer, zo eentje met achterlijk brede rand
Frisdrank is toch niet zo duur?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel duur. Ben zelf geen bierdrinker dus drink voornamelijk mixjes bij het uitgaan maar voor thuis betaal ik me scheel als ik de hele dag frisdrank of fruitsappen uit een pak zou drinken.
Ik had op internet al gekeken, maar ik zie alleen gekleurden. Ik wil graag een naturelkleurige zeg maar.quote:
Pfff 10 liter daar zat ik never aan. Ben ook een kleine drinker.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was bij meer een gewoonte doorbreken, zat tot maart dit jaar makkelijk tegen de 10 liter fris met per week. Nu alleen nog af en toe in het weekend en bij het stappen (Sonnema-Cola). Ik vind een glas cola nog steeds erg lekker. Maar dat is denk ik ook gedeeltelijk omdat ik het nog maar zo weinig drink
Veel appels... Teveel fruit is ook niet gezond he, door de fruitzuren en suikers.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Frisdrank is toch niet zo duur?
Ik moet ook niks zeggen ik koop marie henriette en drink niet uit de kraan.![]()
Ben er niet op tegen maar drink eigenlijk altijd uit fles met lichte bubbels dus.
Verse vruchtensap![]()
Ik probeer per week toch zeker twee netten pers sinasappelen weg te werken en een stuk of 8 tot 10 appels per week. In deze periode (de hele zomer) ook bijna elke avond aardbeien.
Ik zou wel een fles per dag op kunnen maken. En de goedkoopste frisdranken vind ik niet altijd lekker. Daarom drink ik water of aanmaaklimonade, voor de prijs van 2 flessen frisdrank doe ik daar een week mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Frisdrank is toch niet zo duur?
Ik moet ook niks zeggen ik koop marie henriette en drink niet uit de kraan.![]()
Ben er niet op tegen maar drink eigenlijk altijd uit fles met lichte bubbels dus.
Verse vruchtensap![]()
Ik probeer per week toch zeker twee netten pers sinasappelen weg te werken en een stuk of 8 tot 10 appels per week. In deze periode (de hele zomer) ook bijna elke avond aardbeien.
quote:
Bij die in amsterdam hebben ze iig naturelkleurige. Ik heb er zelf nu een rieten fedoraatje van H&M.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had op internet al gekeken, maar ik zie alleen gekleurden. Ik wil graag een naturelkleurige zeg maar.
Same!! Ik drink echt veel te weinig. Ik heb nu misschien 1 glas water op, max. Echt niet goed eigenlijk, maar je vergeet het gewoon als je geen dorst hebt.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff 10 liter daar zat ik never aan. Ben ook een kleine drinker.
Ik kan zo thuis zitten tussen 19.00 en 24.00 en niks drinken. Ook geen dorst anders zou ik wel pakken.
Dan moet ik toch eens in de winkel zelf kijken, bedankt voor de tipquote:Op maandag 30 mei 2011 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij die in amsterdam hebben ze iig naturelkleurige. Ik heb er zelf nu een rieten fedoraatje van H&M.
Ja i knowquote:Op maandag 30 mei 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel appels... Teveel fruit is ook niet gezond he, door de fruitzuren en suikers.
Dit ben ik met je eens.. Frisdrank drink ik net zo snel weg als aanmaaklimonade..quote:Op maandag 30 mei 2011 14:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou wel een fles per dag op kunnen maken. En de goedkoopste frisdranken vind ik niet altijd lekker. Daarom drink ik water of aanmaaklimonade, voor de prijs van 2 flessen frisdrank doe ik daar een week mee.
Niet dat ik heel erg op de centen let hoor
Eierkoeken, rijstwafels, crackersquote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja i know
Maar als ik trek heb dan heb ik trek. Beter een appel.
Welke opties zijn er anders. Appels zijn nu even een tik en over twee maanden is het weer wat anders. Typisch zo een ding wat even er is.
Die vind ik sud allemaal niet lekker. Een cracker met smeerkaas nog wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eierkoeken, rijstwafels, crackersBijvoorbeeld...
Te veel appels heeft een heel nare uitwerking op je darmen
Oh ja druiven! Twee bakken per week.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:12 schreef Mystikvm het volgende:
Met fruit trouwens voornamelijk bananen en mandarijnen. Soms druiven. Fruit wat snel op te eten is, eigenlijk
Daarom was het voor mij ook zo'n goed idee om over te stappen op waterquote:Op maandag 30 mei 2011 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff 10 liter daar zat ik never aan. Ben ook een kleine drinker.
Ik kan zo thuis zitten tussen 19.00 en 24.00 en niks drinken. Ook geen dorst anders zou ik wel pakken.
Oh, dat kan jaquote:Op maandag 30 mei 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die vind ik sud allemaal niet lekker. Een cracker met smeerkaas nog wel.
Droog niet te rammen.
Mijn avond trek want dat is meestal het tijdstip is of een appel of Yoghurt met muesli.
Tegenwoordig wel biologische magere yoghurt,![]()
Ik vind het zelf erg als ik het zeg!
Druiven ook i.p.v. chips als ik een film ga kijken thuis. Voel ik me toch nog goed als ik een avondje de couch potato uit ga hangenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja druiven! Twee bakken per week.![]()
In de loop hup weer een handje mee.
Popcornquote:Op maandag 30 mei 2011 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Druiven ook i.p.v. chips als ik een film ga kijken thuis. Voel ik me toch nog goed als ik een avondje de couch potato uit ga hangen
Zo te horen, ben jij gewoon enorm goed bezigquote:Op maandag 30 mei 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja druiven! Twee bakken per week.![]()
In de loop hup weer een handje mee.
Nou ja, we krijgen gemiddeld ladingen teveel zout binnen. Iig vele meer dan dat nodig is.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Popcorn![]()
Niet gezond maar ook niet ongezond. Vrij mager. Alleen zout maar dat mag ook wel beetje.
Ja, datquote:Op maandag 30 mei 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo te horen, ben jij gewoon enorm goed bezig
Die verdomde caloriemeters op de sportschool zijn de schuld.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo te horen, ben jij gewoon enorm goed bezig
Rijstwafels met pindakaasquote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef Ripley het volgende:
Rijstwafels vind ik net kartonHier op het werk hebben bakjes met kleine worteltjes en kleine tomaatjes staan asl snackjes
Het is 1 van de dingen die ik echt vrij erg vind op scholen tegenwoordig. Als je toch een grote toename ziet van dikke kinderen. Daar in de kantines ligt alles tegen lage prijzen.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef Ripley het volgende:
Rijstwafels vind ik net kartonHier op het werk hebben bakjes met kleine worteltjes en kleine tomaatjes staan asl snackjes
Dieetcaloriënquote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die verdomde caloriemeters op de sportschool zijn de schuld.![]()
En ik ben heul niet dik maar zit nu wel op alles te letten.
Flesje wijn 600 calorie. Ik weet nu hoe lang je daar voor moet fietsen.![]()
Biertje van 25cl iets van 100cal dacht ik zo uit mijn hoofd.
Waarom weet ik het allemaal.![]()
En ik zit echt wel bij de snackbar of eet een keer een pizza.
Vreet ook wel eens een pak koek of een zak chips leeg. Het moet alleen in balans zijn.
je hebt je ballen achtergelaten in thailand?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die verdomde caloriemeters op de sportschool zijn de schuld.![]()
En ik ben heul niet dik maar zit nu wel op alles te letten.
Flesje wijn 600 calorie. Ik weet nu hoe lang je daar voor moet fietsen.![]()
Biertje van 25cl iets van 100cal dacht ik zo uit mijn hoofd.
Waarom weet ik het allemaal.![]()
En ik zit echt wel bij de snackbar of eet een keer een pizza.
Vreet ook wel eens een pak koek of een zak chips leeg. Het moet alleen in balans zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |