Ja, dat. Lekker superior doen over een spelletjequote:Op maandag 30 mei 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't nooit meegemaakt maar ik heb dus nu zo'n Sheldon type in gedachten
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt om het onderwerp, maar om de manier waarop. Bijna opschepperig nerdy
Jamaar hoooo! Dat is niet MIJN zaadvlek he!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ken 'm wel![]()
Maar moest lachen om je zaadvlek opmerking. Heerlijk, die eerlijkheid.
Daar heb ik ook niks mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat. Lekker superior doen over een spelletjeMaar een beetje gamen is natuurlijk best leuk, er is een onderscheid tussen mensen die gewoon wel eens gamen en die er een soort van identiteit van maken
Geloofwaardig hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hoooo! Dat is niet MIJN zaadvlek he!Dat zit in het shirt geprint!
too easy!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hoooo! Dat is niet MIJN zaadvlek he!![]()
Wil je nou zeggen dat ik geen aeon op kan roepen als ik wil? En geen firaga?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat. Lekker superior doen over een spelletjeMaar een beetje gamen is natuurlijk best leuk, er is een onderscheid tussen mensen die gewoon wel eens gamen en die er een soort van identiteit van maken
Yeah rightquote:Op maandag 30 mei 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hoooo! Dat is niet MIJN zaadvlek he!Dat zit in het shirt geprint!
Ook niet die van heteroquote:
Het plaatje komt rechstreeks uit de online shop.quote:
Die van een willekeurige andere heer dan.. /carequote:Op maandag 30 mei 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hoooo! Dat is niet MIJN zaadvlek he!![]()
In principe niks anders als iemand in een tennis-finale verslaan en daar vol trots over vertellenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je in zo'n spel een moeilijke baas neer haalt en je praat daarover met mensen die weten waar je het over hebt, IS het ook opscheppen. Of iig vol trots vertellen hoe goed je bent met je groep.
Haal dat zaad uit je oren dan!quote:
Lustert nou: voor de top-level bazen moeten 25 mensen 5 tot 10 minuten alles precies goed doen. Als je daar mensen tussen hebt zitten die dat niet kunnen, gaat het mis. En dat heeft niks met tijd te maken, of met oefening. Ik ken genoeg lui die na een jaar een gevecht nog niet doorhadden.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
maw, degene met de meeste vrije tijd dus. net als zo'n mafiagebeuren op het internet....
iemand die toevallig een keertje een uurtje bezig gaat, al is die nog zo goed, kan geen potten breken.. want je moet echt tijd erin steken om iets te kunnen beginnen....
in de games die mij wel trekken (fps dus in dit geval) maakt het niet uit hoe vaak je speelt (minder iig) maar maakt het gewoon uit hoe scherp je zelf bent....
Ik ken heel veel mensen die gamen, en dan ook hardcore en herken je opmerking gewoon totaal niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In principe niks anders als iemand in een tennis-finale verslaan en daar vol trots over vertellen
Ik was altijd meer van het solo spelen, dus ik heb al die instants of raid of PvP areas of dungeons of weet ik hoe het allemaal heet nooit echt gedaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lustert nou: voor de top-level bazen moeten 25 mensen 5 tot 10 minuten alles precies goed doen. Als je daar mensen tussen hebt zitten die dat niet kunnen, gaat het mis. En dat heeft niks met tijd te maken, of met oefening. Ik ken genoeg lui die na een jaar een gevecht nog niet doorhadden.
Ik speel ook wel eens hardcorequote:Op maandag 30 mei 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen die gamen, en dan ook hardcore en herken je opmerking gewoon totaal niet.
Ja, en dat is dus wel gewoon: tijd == betere gear. (tenzij je solo dungeons/raids ging doenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was altijd meer van het solo spelen, dus ik heb al die instants of raid of PvP areas of dungeons of weet ik hoe het allemaal heet nooit echt gedaan.
Gast, hou nou gewoon opquote:Op maandag 30 mei 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lustert nou: voor de top-level bazen moeten 25 mensen 5 tot 10 minuten alles precies goed doen.
Ik las heel wat anders, zal wel aan mij liggen hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 15:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je kan tóch bruin worden? Of heb je lopen vingerverven?
nu komt het zonnetje door maar verder niet gezien vandaag... maar hoor wel veel mensen erover...?quote:
Ik ook, maar zoals ik vanochtend zei:quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
bla bla bla, seks-dingen van van het weekend bla bla bla ranzigheid, bla bla bla
Zo, hebben we dat ook weer gehad
Ik ben er daar een van.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, hou nou gewoon op
ik snap dat op de 100 mensen er 3 zijn die dat niet kunnen....
Wie is er hier nou de snackbar, gij, of ik!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, hou nou gewoon op
ik snap dat op de 100 mensen er 3 zijn die dat niet kunnen....
Da's een collega van m'n beste vriendinquote:Op maandag 30 mei 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie is er hier nou de snackbar, gij, of ik!
Eigenlijk is het dus een soort met barbies spelenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er daar een van.
Ik was meer van "Oeh, dit stukje harnas past kei goed bij de nieuwe leren legging!"
Verrekte kutquote:Op maandag 30 mei 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie is er hier nou de snackbar, gij, of ik!
Kijk, je snapt het!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus een soort met barbies spelen
Nou ja, barbies meets GI Joe of zo. Want ik deed naast huppelen ook soms toverenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus een soort met barbies spelen
programma's bedenken en her en der redactie of eindredactiewerk en castenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:56 schreef Watertornado het volgende:
Ripley: wat doe je eigenlijk allemaal met televisie als ik het zo mag vragen?
Ik ben ook altijd Night elf of Blood elf of zo.quote:
Orc females zijn lekker!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd Night elf of Blood elf of zo.
Geen orkjes, want dan was ik lelijk
Nog ergens een blondje voor nodig?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
programma's bedenken en her en der redactie of eindredactiewerk en casten
*Ziet Lord of the Rings orks voor zich en rilt...quote:
Daar zaten geen vrouwelijke orcs inquote:Op maandag 30 mei 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Ziet Lord of the Rings orks voor zich en rilt...
Da's toch best interessant om over te vertellen of zie ik dat nu weer verkeerd?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
programma's bedenken en her en der redactie of eindredactiewerk en casten
Neejohquote:Op maandag 30 mei 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Ziet Lord of the Rings orks voor zich en rilt...
No shitquote:
Dat zijn net lesbiennes!quote:
Heeft de televisie wereld daar nog niet genoeg van dan? Als je zo naar het gemiddelde Nederlandse programma kijkt, zou je denken van wel.quote:
Misschien, maar niet als je allemaal vaktermen gaat gebruiken waar een leek niks mee heeft. Dat was meer het puntquote:Op maandag 30 mei 2011 15:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's toch best interessant om over te vertellen of zie ik dat nu weer verkeerd?
Zoals excuus neger, knuffelhomo, etcquote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien, maar niet als je allemaal vaktermen gaat gebruiken waar een leek niks mee heeft. Dat was meer het punt
Daarom kijk ik niet naar de gemiddelde NL TVquote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft de televisie wereld daar nog niet genoeg van dan? Als je zo naar het gemiddelde Nederlandse programma kijkt, zou je denken van wel.
Wie heeft jou zo zuur gemaakt, wie heeft jou uren lang lastig gevallen bij een 1 op 1 gesprek met dingen als Agility, droprate en Kel-Thuzad? Want dat is eigenlijk best een kutstreekquote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien, maar niet als je allemaal vaktermen gaat gebruiken waar een leek niks mee heeft. Dat was meer het punt
Nu reeds 2,5 jaar Coax vrijquote:Op maandag 30 mei 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom kijk ik niet naar de gemiddelde NL TV
Rare man. Hoezo? Is dat een soort sport om te zien of je ze kan overtuigen toch iets met je te doen?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd al geroepen dat ik op lesbo's valOf iig tomboys
Mehquote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft de televisie wereld daar nog niet genoeg van dan? Als je zo naar het gemiddelde Nederlandse programma kijkt, zou je denken van wel.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rare man. Hoezo? Is dat een soort sport om te zien of je ze kan overtuigen toch iets met je te doen?
Ik ga toch ook niet op heter................. laatmaar.
He joh, blijf je toch lekker in je eigen wereldje steken. Jij weet het toch altijd het beste, wel zo veiligquote:
Ik kijk Wie is de Mol en dansprogramma's (SYTYCD en TUDB), maar that's it.quote:
Tuinbroek, dik, varkensnek en bijpassend stekelhaar?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet op echte lesbo's, maar op vrouwen die zouden worden omschreven worden door lesbo's door sommige bekrompen lui
Waarom voel je zo de behoefte aan een reactie van mij?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He joh, blijf je toch lekker in je eigen wereldje steken. Jij weet het toch altijd het beste, wel zo veilig
Nee, dat zijn getrouwde vrouwen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuinbroek, dik, varkensnek en bijpassend stekelhaar?
Waarom blijf je over het weer lullen en denk je dat ik dat niet door hebquote:Op maandag 30 mei 2011 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom voel je zo de behoefte aan een reactie van mij?
Heb je nog steeds ADSL dan? N00b.quote:
ja!!! Precies!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuinbroek, dik, varkensnek en bijpassend stekelhaar?
coax tot aan de deur, vanaf daar alleen utp.120 mbit/s biatchquote:Op maandag 30 mei 2011 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb je nog steeds ADSL dan? N00b.
Hoezo wil je 94 km fietsen dan? ;Dquote:Op maandag 30 mei 2011 16:12 schreef Nouk84 het volgende:
Die fietsrouteplanner weet ook niet wat 'leuk' fietsen is, alleen maar routes langs saaie provinciale wegen.. Dan ga ik die 94 km niet redden hoor
Ojquote:Op maandag 30 mei 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ja!!! Precies!
Kort haar, kleinere tieten, slank, hippie kleren
Ik heb een hotel geboekt in Apeldoorn en wil daar op de fiets heen, of iig een groot gedeelte. En hoezo, hmm ja, omdat ik dat leuk vindquote:
Ik vind dat tof en ik ben niet bang om dat toe te gevenquote:
Ik heb eigenlijk nooit een vrouw gezien die ik mooi vind met kort haar. Ik zal dan ook echt nooit van m'n leven mijn haar kort knippenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat tof en ik ben niet bang om dat toe te geven
*wachtopdetypischetekeltevenfoto'senpittigekapselopmerkingen
Hier raak jij dus opgewonden van?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat tof en ik ben niet bang om dat toe te geven
*wachtopdetypischetekeltevenfoto'senpittigekapselopmerkingen
Van het meisje zeker welquote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Hier raak jij dus opgewonden van?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit een vrouw gezien die ik mooi vind met kort haar. Ik zal dan ook echt nooit van m'n leven mijn haar kort knippen
Ik heel veel, maar ja, ik vind het dan ook mooiquote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit een vrouw gezien die ik mooi vind met kort haar. Ik zal dan ook echt nooit van m'n leven mijn haar kort knippen
Ik heb ze wel gezien, zou ze dus ook kunnen doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo is ze net een jongetjequote:Op maandag 30 mei 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heel veel, maar ja, ik vind het dan ook mooi
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kast homoquote:Op maandag 30 mei 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo zijn we weer terug op mijn originele opmerking: ik val op jongetjes
Kom eens uit die kast danquote:Op maandag 30 mei 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo zijn we weer terug op mijn originele opmerking: ik val op jongetjes
Nooo...quote:Op maandag 30 mei 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heel veel, maar ja, ik vind het dan ook mooi
[ afbeelding ]
quote:
Dit woord vond ik een aantal jaren geleden in een game, ik wilde weten wat het betekende...quote:
Tranny chaser?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
jongetjes als in vrouwen (met borsten!! en een vagina!!) die iets weg hebben van jongetjes. Oftewel tomboys
Omdat je het keer op keer bevestigd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |