coax tot aan de deur, vanaf daar alleen utp.120 mbit/s biatchquote:Op maandag 30 mei 2011 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb je nog steeds ADSL dan? N00b.
Hoezo wil je 94 km fietsen dan? ;Dquote:Op maandag 30 mei 2011 16:12 schreef Nouk84 het volgende:
Die fietsrouteplanner weet ook niet wat 'leuk' fietsen is, alleen maar routes langs saaie provinciale wegen.. Dan ga ik die 94 km niet redden hoor
Ojquote:Op maandag 30 mei 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ja!!! Precies!
Kort haar, kleinere tieten, slank, hippie kleren
Ik heb een hotel geboekt in Apeldoorn en wil daar op de fiets heen, of iig een groot gedeelte. En hoezo, hmm ja, omdat ik dat leuk vindquote:
Ik vind dat tof en ik ben niet bang om dat toe te gevenquote:
Ik heb eigenlijk nooit een vrouw gezien die ik mooi vind met kort haar. Ik zal dan ook echt nooit van m'n leven mijn haar kort knippenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat tof en ik ben niet bang om dat toe te geven
*wachtopdetypischetekeltevenfoto'senpittigekapselopmerkingen
Hier raak jij dus opgewonden van?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat tof en ik ben niet bang om dat toe te geven
*wachtopdetypischetekeltevenfoto'senpittigekapselopmerkingen
Van het meisje zeker welquote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Hier raak jij dus opgewonden van?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit een vrouw gezien die ik mooi vind met kort haar. Ik zal dan ook echt nooit van m'n leven mijn haar kort knippen
Ik heel veel, maar ja, ik vind het dan ook mooiquote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit een vrouw gezien die ik mooi vind met kort haar. Ik zal dan ook echt nooit van m'n leven mijn haar kort knippen
Ik heb ze wel gezien, zou ze dus ook kunnen doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo is ze net een jongetjequote:Op maandag 30 mei 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heel veel, maar ja, ik vind het dan ook mooi
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kast homoquote:Op maandag 30 mei 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo zijn we weer terug op mijn originele opmerking: ik val op jongetjes
Kom eens uit die kast danquote:Op maandag 30 mei 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo zijn we weer terug op mijn originele opmerking: ik val op jongetjes
Nooo...quote:Op maandag 30 mei 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heel veel, maar ja, ik vind het dan ook mooi
[ afbeelding ]
quote:
Dit woord vond ik een aantal jaren geleden in een game, ik wilde weten wat het betekende...quote:
Tranny chaser?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
jongetjes als in vrouwen (met borsten!! en een vagina!!) die iets weg hebben van jongetjes. Oftewel tomboys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |