Dat zijn net lesbiennes!quote:
Heeft de televisie wereld daar nog niet genoeg van dan? Als je zo naar het gemiddelde Nederlandse programma kijkt, zou je denken van wel.quote:
Misschien, maar niet als je allemaal vaktermen gaat gebruiken waar een leek niks mee heeft. Dat was meer het puntquote:Op maandag 30 mei 2011 15:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's toch best interessant om over te vertellen of zie ik dat nu weer verkeerd?
Zoals excuus neger, knuffelhomo, etcquote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien, maar niet als je allemaal vaktermen gaat gebruiken waar een leek niks mee heeft. Dat was meer het punt
Daarom kijk ik niet naar de gemiddelde NL TVquote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft de televisie wereld daar nog niet genoeg van dan? Als je zo naar het gemiddelde Nederlandse programma kijkt, zou je denken van wel.
Wie heeft jou zo zuur gemaakt, wie heeft jou uren lang lastig gevallen bij een 1 op 1 gesprek met dingen als Agility, droprate en Kel-Thuzad? Want dat is eigenlijk best een kutstreekquote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien, maar niet als je allemaal vaktermen gaat gebruiken waar een leek niks mee heeft. Dat was meer het punt
Nu reeds 2,5 jaar Coax vrijquote:Op maandag 30 mei 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom kijk ik niet naar de gemiddelde NL TV
Rare man. Hoezo? Is dat een soort sport om te zien of je ze kan overtuigen toch iets met je te doen?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd al geroepen dat ik op lesbo's valOf iig tomboys
Mehquote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft de televisie wereld daar nog niet genoeg van dan? Als je zo naar het gemiddelde Nederlandse programma kijkt, zou je denken van wel.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rare man. Hoezo? Is dat een soort sport om te zien of je ze kan overtuigen toch iets met je te doen?
Ik ga toch ook niet op heter................. laatmaar.
He joh, blijf je toch lekker in je eigen wereldje steken. Jij weet het toch altijd het beste, wel zo veiligquote:
Ik kijk Wie is de Mol en dansprogramma's (SYTYCD en TUDB), maar that's it.quote:
Tuinbroek, dik, varkensnek en bijpassend stekelhaar?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet op echte lesbo's, maar op vrouwen die zouden worden omschreven worden door lesbo's door sommige bekrompen lui
Waarom voel je zo de behoefte aan een reactie van mij?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He joh, blijf je toch lekker in je eigen wereldje steken. Jij weet het toch altijd het beste, wel zo veilig
Nee, dat zijn getrouwde vrouwen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuinbroek, dik, varkensnek en bijpassend stekelhaar?
Waarom blijf je over het weer lullen en denk je dat ik dat niet door hebquote:Op maandag 30 mei 2011 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom voel je zo de behoefte aan een reactie van mij?
Heb je nog steeds ADSL dan? N00b.quote:
ja!!! Precies!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuinbroek, dik, varkensnek en bijpassend stekelhaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |