Dat is onzin trouwens...quote:Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dieetcaloriën
Daarmee kan ik 'bewijzen' dat je van het drinken van bier afvalt
Of uit elkaar gaan, werkt ook goedquote:Op maandag 30 mei 2011 14:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Keertje goed verliefd worden, lukt eten ook niet meer en ben je zo een kilo of 5 lichter![]()
Nou ja, niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
En hoe is dat anders dan gisteren, eergisteren en alle voorgaande dagen?
Daarom staat 'bewijzen' ook tussen aanhalingstekensquote:
Ja, want alcohol en een of ander bestanddeel in bier maken dikquote:Op maandag 30 mei 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom staat 'bewijzen' ook tussen aanhalingstekens
Zijn biertje van 100 calorieën moet van ~6 naar 36 graden in je lichaam. Dat kost 7500 calorieën. Ergo, 650 calorieën winst.
Maar dat is wel ontzettend flauw.
Mager bier?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want alcohol en een of ander bestanddeel in bier maken dikIets met een M... Weet 't niet meer
http://en.wikipedia.org/wiki/Beer_belly#Slang_termsquote:Op maandag 30 mei 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want alcohol en een of ander bestanddeel in bier maken dikIets met een M... Weet 't niet meer
Nee, dat is het niet. Er zit een verschil tussen Cal en cal. Dieetcalorieën dus. 100 kilocalorieën in een flesje bier. Dus 100.000. Je krijgt dan alsnog 92.500 calorieën aan energie erbij in je lichaam. Daar wordt je dik vanquote:Op maandag 30 mei 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat bestanddeel heeft daar ook een aandeel in, ik weet alleen de naam niet meer.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Er zit een verschil tussen Cal en cal. Dieetcalorieën dus. 100 kilocalorieën in een flesje bier. Dus 100.000. Je krijgt dan alsnog 92.500 calorieën aan energie erbij in je lichaam. Daar wordt je dik van
Water, waar overigens geen calorieën inzitten, van 6 graden, een halve liter, val je wel van af. Maar het is miniem
ééntjequote:Op maandag 30 mei 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat bestanddeel heeft daar ook een aandeel in, ik weet alleen de naam niet meer.
En inderdaad, veel calorieën. Maar een biertje op zijn tijd kan best
Ja, nee, ja, nee, ja, nee, ja, oftewel tjaquote:Op maandag 30 mei 2011 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of uit elkaar gaan, werkt ook goed
Maarre, ben je verliefd? Kennen wij hem?
Ach, Huppel heeft tenminste nog vertrouwen in de mensheid.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
nog meer babypraat op FB, waar gaat het heen met de wereld
van hier?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, nee, ja, nee, ja, oftewel tja
Dat zeg ik toch nietquote:
Op mijn armory staat nu brakke pvp gear, mn pve is beter hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben het niet
Dat terwijl ik Mera's armor best wel naast mijn bed zou willen zien.
*facepalmquote:Op maandag 30 mei 2011 14:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op mijn armory staat nu brakke pvp gear, mn pve is beter hoor
You'll do. Let's go.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*facepalm
Orc-Female-Sexy emote: That armor looks good on you, it would look even beter beside my bed
Ik denk als je het nog enkele minuten geeft dat je vraag dan is beantwoord.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
God, nerdversierhumor, kan het triester?.
Ja, daar over zeurenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
God, nerdversierhumor, kan het triester?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |