Ja, okay. Ik denk D66. Don't bite my head off.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt me ook aan een concrete partij koppelen hoor.Ik vind het gewoon leuk om de schattingen van mensen te zien. Ik beloof dat als je een partij voor me gokt, ik daarna mijn lidmaatschap zal onthullen.
Niet meer in posten dan, gewoon uit protest.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef Picchia het volgende:
Partijen met meer dan twee leden.Dat is zo 2004.
Mooi zo. Dat klopt ook. De rest van de gokkers hadden dus allemaal gelijk, al wisten een paar het heus wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, okay. Ik denk D66. Don't bite my head off.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef Picchia het volgende:
Partijen met meer dan twee leden.Dat is zo 2004.
Nee helaas. Moet de voorkeur geven aan een unieke uitnodiging. Anders was ik wel van de partij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet meer in posten dan, gewoon uit protest.
Ga je morgen naar de meet?
Nee joh je bent gewoon voorspelbaarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat klopt ook. De rest van de gokkers hadden dus allemaal gelijk, al wisten een paar het heus wel.
Wat bedoel je trouwens met 'op sociaal gebied'? Het complete geheel aan sociale zekerheid?
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee joh je bent gewoon voorspelbaar
Ja, want posten in een D66 topic en aankondigen dat je naar het congres gaat zijn slechts slechte aanwijzingenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Klopt. Is hij ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Is waar. Dat ben je ook niet.quote:
Ja, ik vond het daarom ook wat vreemd dat mensen nog gaan vragen naar m'n politieke voorkeur. Die is vrij obvious als je POL leest.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, want posten in een D66 topic en aankondigen dat je naar het congres gaat zijn slechts slechte aanwijzingen![]()
Ik wist dat je dat zou doenquote:
Ach dat dacht ik over de mijne ook toen EG dat vroeg..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, ik vond het daarom ook wat vreemd dat mensen nog gaan vragen naar m'n politieke voorkeur. Die is vrij obvious als je POL leest.
Ik wist het iig niet, heb wel wat haaientanden onthouden uit R&P.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat klopt ook. De rest van de gokkers hadden dus allemaal gelijk, al wisten een paar het heus wel.
Wat bedoel je trouwens met 'op sociaal gebied'? Het complete geheel aan sociale zekerheid?
Niks hypocriets aan hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik wist het iig niet, heb wel wat haaientanden onthouden uit R&P.
Sociaal gebied daar bedoel ik meer mee dat alles nu zo'n beetje afgebroken wordt.
Allemaal leuk die angsthazerij en sentimentele gelul over Henk en Ingrid maar de laatsten voelen het nu al in hun budget. Ik zie dat serieus in mijn omgeving.
Rutte is kennelijk toch wel heel populair. Nu ja, ben benieuwd bij de volgende verkiezingen. Denk geen tweede ronde. Enfin, landelijk stem ik wrs. weer SP maar lokaal D66. Hypocriet, ja, vast.
Ga er gerust vanuit dat het gros van FOK! dit helemaal niet doet. Whiskers is ook al zo arrogant ergens.quote:
heeft ie al lang gedaan johquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga er gerust vanuit dat het gros van FOK! dit helemaal niet doet. Whiskers is ook al zo arrogant ergens.
Geef gewoon antwoord.
Dat wordt een epische matpartij als jouw stemkeuze ooit dominant zou worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik wist het iig niet, heb wel wat haaientanden onthouden uit R&P.
Sociaal gebied daar bedoel ik meer mee dat alles nu zo'n beetje afgebroken wordt.
Allemaal leuk die angsthazerij en sentimentele gelul over Henk en Ingrid maar de laatsten voelen het nu al in hun budget. Ik zie dat serieus in mijn omgeving.
Rutte is kennelijk toch wel heel populair. Nu ja, ben benieuwd bij de volgende verkiezingen. Denk geen tweede ronde. Enfin, landelijk stem ik wrs. weer SP maar lokaal D66. Hypocriet, ja, vast.
Ik was helemaal niet arrogant.. Ik kondigde gewoon een heel andere muziekstijl aan dan ik eerder gepost had qua muziek.. Mijn muzikale posts zijn gewoon dat.. Niet een commentaar op een "gewone post"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga er gerust vanuit dat het gros van FOK! dit helemaal niet doet. Whiskers is ook al zo arrogant ergens.
Geef gewoon antwoord.
Misplaatste autoriteit...quote:
Mwoah, ik heb daar vrij weinig medelijden mee. Ik ben niet zo van het SP-sentiment; dat we alle 'onrendabelen' maar gewoon geld toestoppen en denken dat vanzelf alles goedkomt. Al vind ik dat SP-campangefilmpje van een tijd geleden wel bijzonder sterk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Whiskers is een miesje.quote:
Houd je in. Ik heb vanmiddag al in mijn broek gepiest van het lachen om het Wilders proces.quote:
oompaloompa ook, ontdekte ik zojuist.quote:
Ik ben iemand die landelijk tactisch zal stemmen en lokaal toch in eigen belang.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:29 schreef Frith het volgende:
[..]
Dat wordt een epische matpartij als jouw stemkeuze ooit dominant zou worden.
"het moet socialer! dat gaan we landelijk en centraal regelen!"
"zolang je dat maar wel overlaat aan het plaatselijk bestuur"
"...."
round 1, Fight!
Staat gewoon naast de usernaam met een icoontje. Alleen zijn enkel wat zenuwachtig de waarheid te vertellen of hun profiel aan te passen. Zoals Staal, das ook een meiske.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef Frith het volgende:
[..]
oompaloompa ook, ontdekte ik zojuist.
opnieuw, waarschijnlijk, maar ik onthoud dit blijkbaar selectief. Het zal de gebruikersnaam wel zijn.
Ja, het symbooltje linksboven (Staal uitgezonderd) is echt té moeilijk om te begrijpen he??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef Frith het volgende:
[..]
opnieuw, waarschijnlijk, maar ik onthoud dit blijkbaar selectief. Het zal de gebruikersnaam wel zijn.
quote:
Je quotte Friek, leek me dat je hem bedoelde...quote:
Het ging puur om het scenario. Roemer versus pechtold, yeeeehaaaw.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben iemand die landelijk tactisch zal stemmen en lokaal toch in eigen belang.
Dat is al heel wat blijkbaar als je naar de uitslagen kijkt.
En jouw vote gaat naar?
Ik vond het eigenlijk wel schattig dat jij er prat op ging dat ik wel een kerel moest zijn enkel omdat ik dat in mijn profiel heb staan. Ik hoop niet dat je zo naief bent bij dudes die miesje in hun profiel hebben staan. Wees voorzichtig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Staat gewoon naast de usernaam met een icoontje. Alleen zijn enkel wat zenuwachtig de waarheid te vertellen of hun profiel aan te passen. Zoals Staal, das ook een meiske.
Nja ik post regelmatig in bnw waar de heersende stelling is dat ik een mannelijke cointelrpo overheidsagent ben die betaald wordt om mensen te desinformeren (of zoiets...) dus veel mensen noemen me hij, ben gestopt dat te verbeteren dus misschien komt het daardoor?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef Frith het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik last heb van selectieve amnesie?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, het symbooltje linksboven (Staal uitgezonderd) is echt té moeilijk om te begrijpen he??![]()
![]()
D66, progressief-liberaal, sociaal-liberaal, vrijzinnig, hier en daar wat libertarische trekken (o.a. legalisatie van alle drugs), atheïstisch, voor een duurzame maatschappij, tolerantie als belangrijke waarde.. is dat genoeg voor u, mevrouw?quote:
Don't worry. Ik zit hier niet om te daten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel schattig dat jij er prat op ging dat ik wel een kerel moest zijn enkel omdat ik dat in mijn profiel heb staan. Ik hoop niet dat je zo naief bent bij dudes die miesje in hun profiel hebben staan. Wees voorzichtig.
Is toch veel leuker dat schizofrene gedrag juist aan te moedigen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nja ik post regelmatig in bnw waar de heersende stelling is dat ik een mannelijke cointelrpo overheidsagent ben die betaald wordt om mensen te desinformeren (of zoiets...) dus veel mensen noemen me hij, ben gestopt dat te verbeteren dus misschien komt het daardoor?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel schattig dat jij er prat op ging dat ik wel een kerel moest zijn enkel omdat ik dat in mijn profiel heb staan. Ik hoop niet dat je zo naief bent bij dudes die miesje in hun profiel hebben staan. Wees voorzichtig.
Die libertarische trekken heb ik zelfs meegekregen uit R&P ook he.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
D66, progressief-liberaal, sociaal-liberaal, vrijzinnig, hier en daar wat libertarische trekken (o.a. legalisatie van alle drugs), atheïstisch, voor een duurzame maatschappij, tolerantie als belangrijke waarde.. is dat genoeg voor u, mevrouw?
Als een keer per maand de bloedvlekken bij iedere post in het rondvliegen dan weet je dat het een meisje is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat kost ook heel erg weinig moeite: Studie voor BNW'er?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is toch veel leuker dat schizofrene gedrag juist aan te moedigen?
Applequote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat kost ook heel erg weinig moeite: Studie voor BNW'er?
Heeft echt twee dagen geduurd voor sommigen er over op hielden en denk dat de meerderheid nog steeds niet door heeft dat het een hele slechte grap was...
Serieus ook he, er zijn tig keer meer mannetjes op internet die zich voordoen als miesje. Dat is het meest onbetrouwbare deel op internet.quote:
Nee, ineens deed ie plofquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe komt het?? In plee of afwasbak laten vallen??
Zoalshetis is een miesje?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:41 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als een keer per maand de bloedvlekken bij iedere post in het rondvliegen dan weet je dat het een meisje is.
Heb je daar serieus last van dan als je je als vrouw profileert hier op Fok?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Serieus ook he, er zijn tig keer meer mannetjes op internet die zich voordoen als miesje. Dat is het meest onbetrouwbare deel op internet.
En ik ben toevallig een miesje die man in het profiel zet want ik wil geen pukkelaars aan mijn broek.Oudere users kennen me sowieso wel.
Ja, ik ben hier nog niet eens zo lang maar ik ken iig 1 van je oude usernamesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Serieus ook he, er zijn tig keer meer mannetjes op internet die zich voordoen als miesje. Dat is het meest onbetrouwbare deel op internet.
En ik ben toevallig een miesje die man in het profiel zet want ik wil geen pukkelaars aan mijn broek.Oudere users kennen me sowieso wel.
Dat is klote. Hoe heb je dat gedaan?quote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Die libertarische trekken heb ik zelfs meegekregen uit R&P ook he.
Nee, heb je dus redelijk in de peiling toch.
heb die andere kerel ook niet meer zien posten in dat topic.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat kost ook heel erg weinig moeite: Studie voor BNW'er?
Heeft echt twee dagen geduurd voor sommigen er over op hielden en denk dat de meerderheid nog steeds niet door heeft dat het een hele slechte grap was...
Zou kunnen dat ie een ban of zo heeft gehad, pas gisteren zag ik weer een post van hem.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:46 schreef Frith het volgende:
[..]
heb die andere kerel ook niet meer zien posten in dat topic.
zal wel komen omdat de ghostbuster brandweerkazerne gesloopt gaat worden.
Who you gonna call? .. beep beep beep beep dit nummer is niet in gebruik
FFFFFFFFFUUUU
Ik denk dat als jij miesje invoert in jouw profiel dat je wel wat lollige berichtjes zal krijgen. Probeer maar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je daar serieus last van dan als je je als vrouw profileert hier op Fok?
Iemand die plezier als het grootste goed ziet. Balkenende was lid van de Libertijnse studentenvereniging.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:47 schreef GSbrder het volgende:
En dabbeljoetiehef is een freakin libertijn?
Geen zin in. In het begin wel wat rare trienen op de DM gehad...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij miesje invoert in jouw profiel dat je wel wat lollige berichtjes zal krijgen. Probeer maar..
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Iemand die plezier als het grootste goed ziet. Balkenende was lid van de Libertijnse studentenvereniging.
Ik heb wel wat denigerende pm's gekregen als een malloot zichzelf klem lulde in een discussie in de trant van "lieverd... misschien kun je je beter focussen op koken" en dat soort zaken :/quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je daar serieus last van dan als je je als vrouw profileert hier op Fok?
Libertijntje? Wat?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik vind het wel mooi dat tijdens het ChristenUnie-congres het woord 'libertijn' als scheldwoord werd gebruikt voor D66'ers.Ik voel me wel een beetje een libertijn. Wat jij Staal?
Je zou best een grappige vrouw zijn. Al die rechtse haantjes hier gaan door het stof voor jou.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen zin in. In het begin wel wat rare trienen op de DM gehad...
Ik ga raar dromen vannacht.. Speelfilm van JPB in situaties die je niet verwachtquote:
Triest. Ze denken zeker dat je anders reageert omdat ze moeite nemen je een PM te sturen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb wel wat denigerende pm's gekregen als een malloot zichzelf klem lulde in een discussie in de trant van "lieverd... misschien kun je je beter focussen op koken" en dat soort zaken :/
(niet wat je bedoelde, maar gebeurt wel)
Lag ik het verlengde van 'libertarisch'. Ik dacht dat je mij 'van God los' trekken al opgemerkt had op R&P.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Libertijntje? Wat?
Ik mis het even toch.
Ik ben me er ook eentje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Je zou best een grappige vrouw zijn. Al die rechtse haantjes hier gaan door het stof voor jou.
Ja of ze proberen toch nog even hun alpha-status te bevestigen "had ik die vrouw toch goed te pakken zeg"*schouderklopje*quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Triest. Ze denken zeker dat je anders reageert omdat ze moeite nemen je een PM te sturen.
Zeg, wees blij. Ik vind je een aardige jongen maar ik ben je stalker niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lag ik het verlengde van 'libertarisch'. Ik dacht dat je mij 'van God los' trekken al opgemerkt had op R&P.
Maar ach!
Die maai jij gelijk verbaal de kop eraf.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja of ze proberen toch nog even hun alpha-status te bevestigen "had ik die vrouw toch goed te pakken zeg"*schouderklopje*
Daar ging ik niet vanuit hoor. Volgens mij lullen we een beetje langs elkaar heen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Zeg, wees blij. Ik vind je een aardige jongen maar ik ben je stalker niet..
Daarom: Groovesharkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:00 schreef 3-voud het volgende:
Spotify is leuk maar die reclame begint ook te irriteren.
Is beter qua GUI en werking maar hun database is nogal beperkt.quote:
Eigenlijk moet ik net als jij gewoon gaan slapen maar hang net als Whisk rond op de youtubes.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar ging ik niet vanuit hoor. Volgens mij lullen we een beetje langs elkaar heen.
Maar zeg eens, wat doe jij zoal op deze late avond?
Nee meestal negeer ik ze, kansloos project om op dat soort dingen in te gaan....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die maai jij gelijk verbaal de kop eraf.
Negeren is soms de beste optie iddquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee meestal negeer ik ze, kansloos project om op dat soort dingen in te gaan....
Geldt denk ik voor alle vormen van stereotypering, hoe meer je je er tegen verdedigt hoe meer gewicht en dus misschien ook validiteit je aan dat soort wereldbeelden toekent
Klopt. Neemt niet weg dat het soms wel voldoening geeft. Kun je ze altijd nog negeren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee meestal negeer ik ze, kansloos project om op dat soort dingen in te gaan....
Geldt denk ik voor alle vormen van stereotypering, hoe meer je je er tegen verdedigt hoe meer gewicht en dus misschien ook validiteit je aan dat soort wereldbeelden toekent
Wat weet jij daar nu van, kerel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Neemt niet weg dat het soms wel voldoening geeft. Kun je ze altijd nog negeren.
Ik weet gewoon veel. Bijna alles.quote:
Oef. Heel moeilijk dit. Als ik het van de laatste tijd bekijk het volgende:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Van welke muziek hou jij eigenlijk? Top drie?
Trusten, 3-voud.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:24 schreef 3-voud het volgende:
Net even lekker liggen relaxen bij Opera Chillout. Mijn ogen vallen zowat dicht.![]()
Wens jullie alvast een wel te rusten.
Het thema is tieten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:30 schreef oompaloompa het volgende:
zodra je een thema hebt, heb ik 50 relevante plaatjes
Vertaling: het thema is gefrustreerde net niet meer tienerboysquote:
Mag je hier tieten posten of is dat niet de bedoeling?quote:
Ik zit al dichter bij de 30 dan de 20 helaas, net.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertaling: het thema is gefrustreerde net niet meer tienerboys
Ach, ik bij de 40quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:33 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zit al dichter bij de 30 dan de 20 helaas.
ken het gevoel inmiddels.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:33 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zit al dichter bij de 30 dan de 20 helaas.
Tom Waits.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oef. Heel moeilijk dit. Als ik het van de laatste tijd bekijk het volgende:
1. The National
2. Tom Waits
3. Aphex Twin
(die laatste videoclip en akoestische cover is niet van hem, maar is wel echt een hele mooie video)
Die van jou?
Laatst vroeg een meisje mijn leeftijd. Toen gaf ik antwoord. En toen zei ze: Holy shit!!quote:
Een stelletje arrogante teringlijers die allang moesten stoppen na The Black Album.quote:
Nee hoor...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:41 schreef Picchia het volgende:
[..]
Laatst vroeg een meisje mijn leeftijd. Toen gaf ik antwoord. En toen zei ze: Holy shit!!
Volgende keer liegen dus.
Niets commercielers dan datquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een stelletje arrogante teringlijers die allang moesten stoppen na The Black Album.
Ieder zo zijn liefhebberijenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:43 schreef oompaloompa het volgende:
tieten voor de liefhebber
[ afbeelding ]
Picchia vroeg er omquote:
Van binnen is het vast een hele sensuele vrouw.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:43 schreef oompaloompa het volgende:
tieten voor de liefhebber
[ afbeelding ]
Trustequote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
maar ik ga wel slapen
ik ook, trusten!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
maar ik ga wel slapen
Ik ook. Moet over een paar uurtjes weer op om dozen te sjouwen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
maar ik ga wel slapen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik ook, trusten!
nog wat bonus linkse propaganda
[ afbeelding ]
Slaap lekker, Whisk.quote:
quote:
quote:
Ik vind het wel een beetje een enorm rooskleurige schatting inderdaad, als ze het daadwerkelijk zo budgetteren zitten we volgend jaar weer met een enorm tekort m.i.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:47 schreef eriksd het volgende:
Vind dit ook wel een beetje gemakkelijk.
En dan even die laatste zin: 9.2 miljard aan lastenverzwaring. Rot even een eind op.
Hij blijft leuk.quote:Don't Shave That Hair!!!
I have recently made a mistake in my life, and I offer my story to you, that you may learn from my error. It all started, as many things do, with me having trouble shitting.
No, I was not constipated; this was not a regularity problem but a matter of technique. It seems my ass-hair had grown to such a length that tiny grogans were constantly getting tied up in the matted jungle between my asscheeks. It led to much frustration, with me KNOWING that I still had something to drop, but unable to shake the tenacious turd loose from its butthair dwelling. Eventually I would have to do two things: either reach down with some paper and try to pinch off the lingering loaf (which required careful precision to avoid smearing the creature all over my rear, especially since I had no way of seeing what I was doing) or just go for broke, start wiping, and hope that I could remove all the leftover fecal matter before the toilet paper reached its Can't-Be-Flushed threshold.
I was contemplating this problem, when I had what seemed at the time to be a bright idea. "Hey! This is my butt and my butt-hair, right? So why don't I just eliminate all the hair, and then my grogans will flow out like beer from a keg!" I said to myself. It is a statement that will go down in history with a lot of other regretted statements. "How many Indians could there be?" said by General Custer. "Looks like a good day for a drive!" by JFK. "There! America On-Line now has complete Usenet access!" by some idiot system tech. Such was my anal shaving idea.
I performed the operation that night, with a cheap disposable razor and a towel to sit on. Starting from the bottom, and shaving from the crack to the cheeks, I began the arduous process of ridding my ass of hair. Occassionally, I would have to clean the razor of accumulated hair and miscellaneous slime, which I did by wiping it on the towel. Slowly, my twin mounds and the between-ravine began to resemble the hairless cheeks of a newborn baby. Finally, I wiped the razor one last time, and surveyed my work. The towel was covered with a pile of hair. My ass was smooth as ivory. I smiled, satisfied, thinking my troubles were over.
Little did I know.
I now have a great respect for anal-hair. Like everything in this world God created, it has its mighty purpose in existence. It was only after I had removed it that I started to learn how much I had been taking it for granted. For one, it provides friction. I learned this the next day, when I walked out into the sun heading for class. After climbing two flights of stairs and starting to sweat, I started to notice something unpleasant. The sweat was accumulating in my crack, and was causing the unpleasant sensation of my two asscheeks sliding past each other with every step. I thought about going to the bathroom and wiping it off, but had to get to class. Eventually, I thought, it would dry.
Unfortunately, it did dry, but only after mingling with the microscopic shit- molecules lingering around my brown starfish. When I stood up after class, my cheeks were stuck together with a slimy sticky shit/sweat combination. As I made my way back to my dorm, it started to itch. God-DAMN, did it itch! Felt like a swarm of ants was making its way up and down my crack. Fighting to keep from jamming my hand down there and scratching away, I rushed back to the dorm.
Unfortunately again, this exertion caused me to sweat, and when I finally reached my room, my cheeks were sliding back and forth against each other like a pair of horny cane-toads. I quickly dropped my pants, and attempted to dry my ass off by sticking it in front of a fan and spreading my cheeks. As I pulled the two mounds of flesh apart, a horrible stench burst free and filled the room. Every dog within a 4 block radius started to howl. I had it worst of all, as the ripe aroma of festering shit/sweat went into the fan and blew back into my face. I fought to keep from heaving. And as I sat there, fighting vomit, my ass cheeks spread and dripping, with the concentrated aroma of my body odor mixed with the tangy smell of my own shit blowing right into my face, I had only one thought: "It will be like this until the hair grows back. Weeks."
Later on, trying to deal as best I could, wiping my ass at every opportunity, I discovered another wonderful use for ass-hair - ventilation. I attempted to launch a fart, only to have it get stuck between my asscheeks. Apparently, with no hair, the two pink twins can get vacuum sealed together, and the result was a frustrating fart that slid up and down between my cheeks like a lost gerbil.
As if that wasn't enough, I am now enduring further torture. As anyone who has ever shaved anything knows, when hair is first growing in, it comes in as stubble. Imagine your ass having the texture of a brillo pad. Well, that is what I am dealing with now. It is a hellish torture, and there are many times when I just look out the window and contemplate why I shouldn't just jump out and get it all over with in one fleshy splat, rather than endure this constant agony.
Friends, DON'T SHAVE YOUR ASS-HAIR!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:01 schreef eriksd het volgende:
http://www.craigslist.org/about/best/lax/35274458.html
[..]
Hij blijft leuk.
Alleen deze is herkenbaar.quote:before the toilet paper reached its Can't-Be-Flushed threshold.
He x2, door wie is dit geschreven, een chimpansee? Oh wacht...de Televaagquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:45 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uggaven__.html?p=1,1
He?
Bezuinigen lukt dit kabinet niet (de meeste overigens) dan ontkom je niet aan lastenverzwaringen. Niet heel opvallend dus als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:47 schreef eriksd het volgende:
Vind dit ook wel een beetje gemakkelijk.
En dan even die laatste zin: 9.2 miljard aan lastenverzwaring. Rot even een eind op.
Likt Rechts Nederland nog steeds zijn vingers af of valt dat ook al onder hoog tarief?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:58 schreef du_ke het volgende:
Bezuinigen lukt dit kabinet niet (de meeste overigens) dan ontkom je niet aan lastenverzwaringen. Niet heel opvallend dus als je het mij vraagt.
Daar hebben ze een nivellerende maatregel tegen ingevoerd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Likt Rechts Nederland nog steeds zijn vingers af of valt dat ook al onder hoog tarief?
Het enige wat rechts Nederland boeit is dat de PvdA in de oppositie zit. Dat er mogelijk voor 10 miljard lastenverzwaring komt, ach, dat is een prijs die ze maar wat graag betalen daarvoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Likt Rechts Nederland nog steeds zijn vingers af of valt dat ook al onder hoog tarief?
Tot zo schatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:33 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het enige wat rechts Nederland boeit is dat de PvdA in de oppositie zit. Dat er mogelijk voor 10 miljard lastenverzwaring komt, ach, dat is een prijs die ze maar wat graag betalen daarvoor.
quote:Vlek door lozing rioolwater Westerschelde
Uitgegeven: 28 mei 2011 10:56
Laatst gewijzigd: 28 mei 2011 11:08
BATH - Door een breuk in een persleiding stroomt nog steeds ongezuiverd rioolwater van diverse plaatsen in West-Brabant de Westerschelde in.
© ANP
Er is inmiddels een grote zwarte vlek te zien in de zeearm. Dat liet een woordvoerster van het waterschap Brabantse Delta vrijdag weten. De breuk ontstond vrijdagochtend door onbekende oorzaak.
Per uur stroomt bij het dorp Waarde drie miljoen liter rioolwater de Westerschelde in. Met Rijkswaterstaat wordt gekeken naar de gevolgen voor het milieu. In de buurt kunnen mensen last hebben van stank.
Onduidelijk is hoelang het reparatiewerk gaat duren. Als het meezit is een noodreparatie zaterdagavond klaar, maar als het tegenzit kan het ook zeker nog een week duren.
Breuk
De breuk ontstond op het terrein van de waterzuivering in een grote buis waarmee de riolen van plaatsen als Bergen op Zoom, Roosendaal, Zevenbergen en Moerdijk verbonden zijn met de waterzuiveringsinstallatie in het Zeeuwse Bath. Die installatie is stilgelegd.
Het waterschap koos ervoor het rioolwater ongezuiverd naar de Westerschelde te loodsen via de leiding waardoor normaal het schone water wordt afgevoerd.
Het alternatief was de kapotte buis af te sluiten, waardoor de riolen in de aangesloten gemeenten zouden overlopen.
Ik vrees het ook. Waarom doe jij het dan niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:40 schreef von_Preussen het volgende:
Ik denk dat er momenteel weinig mensen zijn om je te begroeten.
Hallo EchtGaaf.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Waarom doe jij het dan niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hallo EchtGaaf.
Hallo v_P.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, heeft half Fok! daar geen last van![]()
Slecht verhaal EG.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is altijd leuker om op een afstandje te gaan gluren
Zekerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Komt wel goed denk ik.
Jij blij dat je klaar bent?
Ja, een fijn gevoel is datquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zeker![]()
VakantieNu nog wachten op de uitslag.
MBO, hopelijk leer ik daar nog watquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, een fijn gevoel is dat
Heerlijk genieten van je welverdiende vakantie. Je zal vast wel geslaagd zijn
En wat ga je dan ook al weer doen? Havo? MBO?
Ow vast wel wat te leren daar....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
MBO, hopelijk leer ik daar nog wat![]()
Te veel dingen die ik interessant vind, maar laat ik maar eerst beginnen met ICT
Dat vrees ik ook inderdaad, hoop het in ieder geval wel. Zo niet dan is er veel werk voor de boegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow vast wel wat te leren daar....
Ik merkte wel dat je begaan met computers bent, dus die keuze ligt wellicht voor de hand.
Ik hoop dat je daar studievaardigheden zal opdoen. Iets wat voor het hogere onderwijs wel nodig is, want dan redt je het niet meer met alleen op letten.
Voor het HBO en uni moet je die ontwikkelen. MBO kan jij op je sloffen halen, die andere 2 kan jij wrs ook. Maar zeker bij die eerste 2 kan niemand zonder thuiswerk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook inderdaad, hoop het in ieder geval wel.
Ik ben overtuigd van je kunnen.quote:Zo niet dan is er veel werk voor de boeg
Ik ben ook geen ster in spreekwoorden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:12 schreef robin007bond het volgende:
Ik twijfel steeds aan mijn spreekwoorden, daar ben ik namelijk niet zo'n ster in
Pff, gelukkig dan maarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ster in spreekwoorden.
Je twijfelt vast over "werk aan de boeg" een samensmelting is van "werk aan de winkel" en "iets voor de boeg hebben", maar dat "iets" kan ook "werk" zijn.
Dus ik denk dat je zinnetje wel klopt hoor
quote:
Dat is mooi. Ik hoop maar dat het programma minder systeemvermogen vreet dan XP en dat het video's zonder schokken afspeelt. Daar gaat het mij om.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Die nieuwe interface is heel gebruiksvriendelijk, ook voor mensen die wat minder begaafd zijn met computers.
Dat doet het waarschijnlijk zeker goedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik hoop maar dat het programma minder systeemvermogen vreet dan XP en dat het video's zonder schokken afspeelt. Daar gaat het mij om.
Dat laatste is mijn bekend idd. Ik ga em ook eerst live proberen, door em vanaf de CD op te starten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:28 schreef robin007bond het volgende:
Wel een gedoe als je videokaart etc. niet wordt ondersteund.
Gelukkig komt dat bijna niet meer voor, doe je een usb stickje er in, wordt die ook gelijk herkent. Duurt tenminste niet zo lang als bij Windows.
Hou er wel rekening mee dat een live-cd (opstarten vanuit de cd) altijd langzamer gaat dan als het geïnstalleerd is
Mooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat doet het waarschijnlijk zeker goed
Oh, geen wonder dat filmpjes afspelen hakkelt. Tegenwoordig hebben filmpjes vaak al een processor nodig die redelijk capable is om h264 af te spelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat laatste is mijn bekend idd. Ik ga em ook eerst live proberen, door em vanaf de CD op te starten.![]()
Even kijken of de interface mij een beetje bevalt.
En dan probeer ik em te installeren op een p4 1.33 Ghz
Ik weet niet wat voor moederbord etc. je hebt, maar je zou overklokken een poging kunnen geven.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi.
Ik heb beneden een computer aan mijn TV hangen. Als ik nu YT fimpjes afspeel in groot formaat, dan gaat het mis.
De processor zit voortduren op 100% belasting. Ik hoop dat het met Ubuntu het probleem misschien te kunnen oplossen. Anders wordt het een andere computer.
Nou mijn tv ondersteunt niet eens HDquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, geen wonder dat filmpjes afspelen hakkelt. Tegenwoordig hebben filmpjes vaak al een processor nodig die redelijk capable is om h264 af te spelen.
Hopelijk werkt het een beetje, op mijn oude pc (1,4 ghz amd athlon) ging Youtube niet in HD. Voor de rest werkte het allemaal lekker
Android. Hmm, lijkt me niet lekker op een desktop.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou mijn tv ondersteunt niet eens HD![]()
Ik ben benieuwd.
Trouwens ik kan verschillende systeempjes ook via een virtual box proberen.
Ik heb ook overwogen om een lichtvoetig ding als Andoid te installeren dat zeer wrs ook full HD ondersteund.
Wellicht loopt dat nog soepeler.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor moederbord etc. je hebt, maar je zou overklokken een poging kunnen geven.
Bij mij ging het alleen grandioos fout, wegens slechte koeling. Mijn ouders roepen: "ROBIN! Je kamer ruikt naar aangebrand plastic!". Ik kom gelijk kijken en ja hoor, processor gesmolten en het beeld bevroren
Het kan wel hoor. En zijn setopboxen die gebruik maken van Android. Ff zoeken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Android. Hmm, lijkt me niet lekker op een desktop.
Ik heb het op mijn mobieltje, daar werkt het perfect
Grappig. Anders kan je misschien ook een goedkope tablet overwegen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het kan wel hoor. En zijn setopboxen die gebruik maken van Android. Ff zoeken.
Er zijn al tablets van 100¤ bij de Bart Smit. Vraag me af of dat iets kan zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grappig. Anders kan je misschien ook een goedkope tablet overwegen?
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn al tablets van 100¤ bij de Bart Smit. Vraag me af of dat iets kan zijn.
Ik zal zo dat andere ding posten. 100 dollar ding.
Ziet er leuk uit!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Deze.![]()
![]()
Waar te koop, waar te koop in N: ?? Kga even uitzoeken. Die moet ik hebben![]()
TE gek.
Nee ik ben nog thuis, ga zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas ja![]()
Ben je nu op de meet? Zo ja, hoe is het?
Het doel is niet alleen om YT af te spelen. Ik wil ook surfen en Fokken. Uitzending gemist kijken etc.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit!
Maar ben je dan niet beter uit met een AC RYAN HD? Als je doel is video's van youtube af te spelen?
Is ook niet zo duur![]()
http://tweakers.net/pricewatch/241524/ac-ryan-playon!-hd.html
Uitzendinggemist op Android is een ramp! Niet aan beginnen, is mijn adviesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het doel is niet alleen om YT af te spelen. Ik wil ook surfen en Fokken. Uitzending gemist kijken etc.
Maar eerst moet mijn tv kapot. Die ondersteunt geen HDMI
Ow.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uitzendinggemist op Android is een ramp! Niet aan beginnen, is mijn advies
Op mijn tablet werkt 't anders prima.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uitzendinggemist op Android is een ramp! Niet aan beginnen, is mijn advies
Op mijn smartphone niet. Er is geen uitzendinggemist app in de market te vinden en de mobiele uitzendinggemist is echt crapkwaliteitquote:
Via de browser moet dat ding toch uitzendinggemist ondersteunen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:53 schreef robin007bond het volgende:
Het kan ook aan mij liggen, maar die resolutie en bitrate vind ik om te janken.
Dat ligt wat gecompliceerder. De pc-versie maakt gebruik van Silverlight of Windows Media Video. Deze 2 worden niet ondersteund op Android wegens het gebrek aan een browser plugin voor laatstgenoemde. De mobiele versie wordt je automatisch naar verwezen, maar die heeft dus best slechte beeldkwaliteit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Via de browser moet dat ding toch uitzendinggemist ondersteunen.
Ah zo....Helder.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat ligt wat gecompliceerder. De pc-versie maakt gebruik van Silverlight of Windows Media Video. Deze 2 worden niet ondersteund op Android wegens het gebrek aan een browser plugin voor laatstgenoemde. De mobiele versie wordt je automatisch naar verwezen, maar die heeft dus best slechte beeldkwaliteit.
Volgens mij is die wel in ontwikkeling, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ah zo....Helder.
Nou dat Android gaat em dan niet worden.
Ga ik strakjes Ubuntu testen
Trouwens raar dat er geen app voor uitzendinggemist is voor Android
http://www.androidplanet.(...)d-pre-releaseversie/quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij is die wel in ontwikkeling, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Daar gaat mijn kans op een huwelijk met Voorschrift.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:56 schreef remlof het volgende:
http://m.trouw.nl/article(...)p-wie-hij-stemt.html
Inderdaad, maar volgens du_ke is het heel gezellig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op een nieuwsbericht uit Utrecht waarin staat dat er nav een politieke discussie een vechtpartij is uitgebroken.
PvdA?quote:
Nee. Mutant is afwezigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op een nieuwsbericht uit Utrecht waarin staat dat er nav een politieke discussie een vechtpartij is uitgebroken.
Flash kost idd veel rekenkrachtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:28 schreef robin007bond het volgende:
Wacht eens even. Je kan ook via een linkje op de mobiele site naar de normale nieuwe versie komen, die maakt gebruik van Flash. Afhankelijk van je apparaat is dus de performance, want Flash gebruikt veel rekenkracht en kan daardoor wat langzamer/haperend afspelen.
Je kan veel zeggen van Wilders, maar je weet wél waar 'ie op uit isquote:
Men stemt niet op een verbod tegen onverdoofd slachten. Onverdoofd slachten IS verboden TENZIJ het van je verzonnen godje moet.quote:
Vandaar dat je op je 40e nog immer eenzaam bent.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:56 schreef remlof het volgende:
http://m.trouw.nl/article(...)p-wie-hij-stemt.html
Zo'n beetje iedereen die de laatste tien jaar daar is geweest.quote:
Nou nee....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:24 schreef Cerbie het volgende:
Het is zaterdagavond, reis af naar Utrecht!
*zit lekker onderuitgezakt met een kop koffie*
Je hebt het over de juiste feiten?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef fokthesystem het volgende:
Amsterdam meer allochtonen (50,3 procent) dan autochtonen = eigenlijk politiek (ontstaan, voortgang e.d.)
Dus kijk eens of het wat voor je is die 'discussie' en genoemde al dan niet juiste feiten aldaar.
Meer dan 50% niet-NLers in een stad als Amsterdam, wie had dat gedacht....
(Oh ja, er waren er die dit voorzagen...) i told u so...)
Hier en daar zijn nog wel wat blanke, hoogopgeleide enclaves in de Randstad. Maar ook die worden bedreigd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef Cerbie het volgende:
Of überhaupt de Randstad de afgelopen tien jaar heeft bekeken.
erg heee ? al die blanke mensen die uitsterven in de randstad... misschien dat een fokprogramma helpt.... wie blanke kinderen maakt krijgt een bonus van vele euro's ofzo ..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:25 schreef waht het volgende:
[..]
Hier en daar zijn nog wel wat blanke, hoogopgeleide enclaves in de Randstad. Maar ook die worden bedreigd.
Ach, 1 dagje maarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik eis voortaan verbod op vereniging. Dit maakt dit topic wel erg dood zo
Whiskersquote:
Racisme is niet cool vriend.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
erg heee ? al die blanke mensen die uitsterven in de randstad... misschien dat een fokprogramma helpt.... wie blanke kinderen maakt krijgt een bonus van vele euro's ofzo ..
Tis me wat!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef fokthesystem het volgende:
Amsterdam meer allochtonen (50,3 procent) dan autochtonen = eigenlijk politiek (ontstaan, voortgang e.d.)
Dus kijk eens of het wat voor je is die 'discussie' en genoemde al dan niet juiste feiten aldaar.
Meer dan 50% niet-NLers in een stad als Amsterdam, wie had dat gedacht....
(Oh ja, er waren er die dit voorzagen...) i told u so...)
Volgens de slinkse gütmenschen is het alleen racistisch als het over mensen met een donker kleurtje gaatquote:
dat is jouw persoonlijke mening.... niet de mening van linkse mensen in het algemeen..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Volgens de slinkse gütmenschen is het alleen racistisch als het over mensen met een donker kleurtje gaat
Ik zei slinks gütmensch, niet links.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat is jouw persoonlijke mening.... niet de mening van linkse mensen in het algemeen..
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ojeeeeeeeeeeeee..... welk een slimme draaikonterij......
quote:
Ikkequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Helemaal niemand hier??![]()
Wat een meet al niet kan doen
Je schrikt wel snel he??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |