Voor het HBO en uni moet je die ontwikkelen. MBO kan jij op je sloffen halen, die andere 2 kan jij wrs ook. Maar zeker bij die eerste 2 kan niemand zonder thuiswerk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook inderdaad, hoop het in ieder geval wel.
Ik ben overtuigd van je kunnen.quote:Zo niet dan is er veel werk voor de boeg
Ik ben ook geen ster in spreekwoorden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:12 schreef robin007bond het volgende:
Ik twijfel steeds aan mijn spreekwoorden, daar ben ik namelijk niet zo'n ster in
Pff, gelukkig dan maarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ster in spreekwoorden.
Je twijfelt vast over "werk aan de boeg" een samensmelting is van "werk aan de winkel" en "iets voor de boeg hebben", maar dat "iets" kan ook "werk" zijn.
Dus ik denk dat je zinnetje wel klopt hoor
quote:
Dat is mooi. Ik hoop maar dat het programma minder systeemvermogen vreet dan XP en dat het video's zonder schokken afspeelt. Daar gaat het mij om.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Die nieuwe interface is heel gebruiksvriendelijk, ook voor mensen die wat minder begaafd zijn met computers.
Dat doet het waarschijnlijk zeker goedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik hoop maar dat het programma minder systeemvermogen vreet dan XP en dat het video's zonder schokken afspeelt. Daar gaat het mij om.
Dat laatste is mijn bekend idd. Ik ga em ook eerst live proberen, door em vanaf de CD op te starten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:28 schreef robin007bond het volgende:
Wel een gedoe als je videokaart etc. niet wordt ondersteund.
Gelukkig komt dat bijna niet meer voor, doe je een usb stickje er in, wordt die ook gelijk herkent. Duurt tenminste niet zo lang als bij Windows.
Hou er wel rekening mee dat een live-cd (opstarten vanuit de cd) altijd langzamer gaat dan als het geïnstalleerd is
Mooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat doet het waarschijnlijk zeker goed
Oh, geen wonder dat filmpjes afspelen hakkelt. Tegenwoordig hebben filmpjes vaak al een processor nodig die redelijk capable is om h264 af te spelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat laatste is mijn bekend idd. Ik ga em ook eerst live proberen, door em vanaf de CD op te starten.![]()
Even kijken of de interface mij een beetje bevalt.
En dan probeer ik em te installeren op een p4 1.33 Ghz
Ik weet niet wat voor moederbord etc. je hebt, maar je zou overklokken een poging kunnen geven.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi.
Ik heb beneden een computer aan mijn TV hangen. Als ik nu YT fimpjes afspeel in groot formaat, dan gaat het mis.
De processor zit voortduren op 100% belasting. Ik hoop dat het met Ubuntu het probleem misschien te kunnen oplossen. Anders wordt het een andere computer.
Nou mijn tv ondersteunt niet eens HDquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, geen wonder dat filmpjes afspelen hakkelt. Tegenwoordig hebben filmpjes vaak al een processor nodig die redelijk capable is om h264 af te spelen.
Hopelijk werkt het een beetje, op mijn oude pc (1,4 ghz amd athlon) ging Youtube niet in HD. Voor de rest werkte het allemaal lekker
Android. Hmm, lijkt me niet lekker op een desktop.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou mijn tv ondersteunt niet eens HD![]()
Ik ben benieuwd.
Trouwens ik kan verschillende systeempjes ook via een virtual box proberen.
Ik heb ook overwogen om een lichtvoetig ding als Andoid te installeren dat zeer wrs ook full HD ondersteund.
Wellicht loopt dat nog soepeler.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor moederbord etc. je hebt, maar je zou overklokken een poging kunnen geven.
Bij mij ging het alleen grandioos fout, wegens slechte koeling. Mijn ouders roepen: "ROBIN! Je kamer ruikt naar aangebrand plastic!". Ik kom gelijk kijken en ja hoor, processor gesmolten en het beeld bevroren
Het kan wel hoor. En zijn setopboxen die gebruik maken van Android. Ff zoeken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Android. Hmm, lijkt me niet lekker op een desktop.
Ik heb het op mijn mobieltje, daar werkt het perfect
Grappig. Anders kan je misschien ook een goedkope tablet overwegen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het kan wel hoor. En zijn setopboxen die gebruik maken van Android. Ff zoeken.
Er zijn al tablets van 100¤ bij de Bart Smit. Vraag me af of dat iets kan zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grappig. Anders kan je misschien ook een goedkope tablet overwegen?
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn al tablets van 100¤ bij de Bart Smit. Vraag me af of dat iets kan zijn.
Ik zal zo dat andere ding posten. 100 dollar ding.
Ziet er leuk uit!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Deze.![]()
![]()
Waar te koop, waar te koop in N: ?? Kga even uitzoeken. Die moet ik hebben![]()
TE gek.
Nee ik ben nog thuis, ga zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas ja![]()
Ben je nu op de meet? Zo ja, hoe is het?
Het doel is niet alleen om YT af te spelen. Ik wil ook surfen en Fokken. Uitzending gemist kijken etc.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit!
Maar ben je dan niet beter uit met een AC RYAN HD? Als je doel is video's van youtube af te spelen?
Is ook niet zo duur![]()
http://tweakers.net/pricewatch/241524/ac-ryan-playon!-hd.html
Uitzendinggemist op Android is een ramp! Niet aan beginnen, is mijn adviesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het doel is niet alleen om YT af te spelen. Ik wil ook surfen en Fokken. Uitzending gemist kijken etc.
Maar eerst moet mijn tv kapot. Die ondersteunt geen HDMI
Ow.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uitzendinggemist op Android is een ramp! Niet aan beginnen, is mijn advies
Op mijn tablet werkt 't anders prima.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uitzendinggemist op Android is een ramp! Niet aan beginnen, is mijn advies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |