Eigenlijk moet ik net als jij gewoon gaan slapen maar hang net als Whisk rond op de youtubes.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar ging ik niet vanuit hoor. Volgens mij lullen we een beetje langs elkaar heen.
Maar zeg eens, wat doe jij zoal op deze late avond?
Nee meestal negeer ik ze, kansloos project om op dat soort dingen in te gaan....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die maai jij gelijk verbaal de kop eraf.
Negeren is soms de beste optie iddquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee meestal negeer ik ze, kansloos project om op dat soort dingen in te gaan....
Geldt denk ik voor alle vormen van stereotypering, hoe meer je je er tegen verdedigt hoe meer gewicht en dus misschien ook validiteit je aan dat soort wereldbeelden toekent
Klopt. Neemt niet weg dat het soms wel voldoening geeft. Kun je ze altijd nog negeren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee meestal negeer ik ze, kansloos project om op dat soort dingen in te gaan....
Geldt denk ik voor alle vormen van stereotypering, hoe meer je je er tegen verdedigt hoe meer gewicht en dus misschien ook validiteit je aan dat soort wereldbeelden toekent
Wat weet jij daar nu van, kerel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Neemt niet weg dat het soms wel voldoening geeft. Kun je ze altijd nog negeren.
Ik weet gewoon veel. Bijna alles.quote:
Oef. Heel moeilijk dit. Als ik het van de laatste tijd bekijk het volgende:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Van welke muziek hou jij eigenlijk? Top drie?
Trusten, 3-voud.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:24 schreef 3-voud het volgende:
Net even lekker liggen relaxen bij Opera Chillout. Mijn ogen vallen zowat dicht.![]()
Wens jullie alvast een wel te rusten.
Het thema is tieten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:30 schreef oompaloompa het volgende:
zodra je een thema hebt, heb ik 50 relevante plaatjes
Vertaling: het thema is gefrustreerde net niet meer tienerboysquote:
Mag je hier tieten posten of is dat niet de bedoeling?quote:
Ik zit al dichter bij de 30 dan de 20 helaas, net.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertaling: het thema is gefrustreerde net niet meer tienerboys
Ach, ik bij de 40quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:33 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zit al dichter bij de 30 dan de 20 helaas.
ken het gevoel inmiddels.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:33 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zit al dichter bij de 30 dan de 20 helaas.
Tom Waits.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oef. Heel moeilijk dit. Als ik het van de laatste tijd bekijk het volgende:
1. The National
2. Tom Waits
3. Aphex Twin
(die laatste videoclip en akoestische cover is niet van hem, maar is wel echt een hele mooie video)
Die van jou?
Laatst vroeg een meisje mijn leeftijd. Toen gaf ik antwoord. En toen zei ze: Holy shit!!quote:
Een stelletje arrogante teringlijers die allang moesten stoppen na The Black Album.quote:
Nee hoor...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:41 schreef Picchia het volgende:
[..]
Laatst vroeg een meisje mijn leeftijd. Toen gaf ik antwoord. En toen zei ze: Holy shit!!
Volgende keer liegen dus.
Niets commercielers dan datquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een stelletje arrogante teringlijers die allang moesten stoppen na The Black Album.
Ieder zo zijn liefhebberijenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:43 schreef oompaloompa het volgende:
tieten voor de liefhebber
[ afbeelding ]
Picchia vroeg er omquote:
Van binnen is het vast een hele sensuele vrouw.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:43 schreef oompaloompa het volgende:
tieten voor de liefhebber
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |