quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Iemand die plezier als het grootste goed ziet. Balkenende was lid van de Libertijnse studentenvereniging.
Ik heb wel wat denigerende pm's gekregen als een malloot zichzelf klem lulde in een discussie in de trant van "lieverd... misschien kun je je beter focussen op koken" en dat soort zaken :/quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je daar serieus last van dan als je je als vrouw profileert hier op Fok?
Libertijntje? Wat?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik vind het wel mooi dat tijdens het ChristenUnie-congres het woord 'libertijn' als scheldwoord werd gebruikt voor D66'ers.Ik voel me wel een beetje een libertijn. Wat jij Staal?
Je zou best een grappige vrouw zijn. Al die rechtse haantjes hier gaan door het stof voor jou.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen zin in. In het begin wel wat rare trienen op de DM gehad...
Ik ga raar dromen vannacht.. Speelfilm van JPB in situaties die je niet verwachtquote:
Triest. Ze denken zeker dat je anders reageert omdat ze moeite nemen je een PM te sturen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb wel wat denigerende pm's gekregen als een malloot zichzelf klem lulde in een discussie in de trant van "lieverd... misschien kun je je beter focussen op koken" en dat soort zaken :/
(niet wat je bedoelde, maar gebeurt wel)
Lag ik het verlengde van 'libertarisch'. Ik dacht dat je mij 'van God los' trekken al opgemerkt had op R&P.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Libertijntje? Wat?
Ik mis het even toch.
Ik ben me er ook eentje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Je zou best een grappige vrouw zijn. Al die rechtse haantjes hier gaan door het stof voor jou.
Ja of ze proberen toch nog even hun alpha-status te bevestigen "had ik die vrouw toch goed te pakken zeg"*schouderklopje*quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Triest. Ze denken zeker dat je anders reageert omdat ze moeite nemen je een PM te sturen.
Zeg, wees blij. Ik vind je een aardige jongen maar ik ben je stalker niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lag ik het verlengde van 'libertarisch'. Ik dacht dat je mij 'van God los' trekken al opgemerkt had op R&P.
Maar ach!
Die maai jij gelijk verbaal de kop eraf.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja of ze proberen toch nog even hun alpha-status te bevestigen "had ik die vrouw toch goed te pakken zeg"*schouderklopje*
Daar ging ik niet vanuit hoor. Volgens mij lullen we een beetje langs elkaar heen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Zeg, wees blij. Ik vind je een aardige jongen maar ik ben je stalker niet..
Daarom: Groovesharkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:00 schreef 3-voud het volgende:
Spotify is leuk maar die reclame begint ook te irriteren.
Is beter qua GUI en werking maar hun database is nogal beperkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |