Op mijn smartphone niet. Er is geen uitzendinggemist app in de market te vinden en de mobiele uitzendinggemist is echt crapkwaliteitquote:
Via de browser moet dat ding toch uitzendinggemist ondersteunen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:53 schreef robin007bond het volgende:
Het kan ook aan mij liggen, maar die resolutie en bitrate vind ik om te janken.
Dat ligt wat gecompliceerder. De pc-versie maakt gebruik van Silverlight of Windows Media Video. Deze 2 worden niet ondersteund op Android wegens het gebrek aan een browser plugin voor laatstgenoemde. De mobiele versie wordt je automatisch naar verwezen, maar die heeft dus best slechte beeldkwaliteit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Via de browser moet dat ding toch uitzendinggemist ondersteunen.
Ah zo....Helder.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat ligt wat gecompliceerder. De pc-versie maakt gebruik van Silverlight of Windows Media Video. Deze 2 worden niet ondersteund op Android wegens het gebrek aan een browser plugin voor laatstgenoemde. De mobiele versie wordt je automatisch naar verwezen, maar die heeft dus best slechte beeldkwaliteit.
Volgens mij is die wel in ontwikkeling, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ah zo....Helder.
Nou dat Android gaat em dan niet worden.
Ga ik strakjes Ubuntu testen
Trouwens raar dat er geen app voor uitzendinggemist is voor Android
http://www.androidplanet.(...)d-pre-releaseversie/quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij is die wel in ontwikkeling, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Daar gaat mijn kans op een huwelijk met Voorschrift.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:56 schreef remlof het volgende:
http://m.trouw.nl/article(...)p-wie-hij-stemt.html
Inderdaad, maar volgens du_ke is het heel gezellig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op een nieuwsbericht uit Utrecht waarin staat dat er nav een politieke discussie een vechtpartij is uitgebroken.
PvdA?quote:
Nee. Mutant is afwezigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op een nieuwsbericht uit Utrecht waarin staat dat er nav een politieke discussie een vechtpartij is uitgebroken.
Flash kost idd veel rekenkrachtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:28 schreef robin007bond het volgende:
Wacht eens even. Je kan ook via een linkje op de mobiele site naar de normale nieuwe versie komen, die maakt gebruik van Flash. Afhankelijk van je apparaat is dus de performance, want Flash gebruikt veel rekenkracht en kan daardoor wat langzamer/haperend afspelen.
Je kan veel zeggen van Wilders, maar je weet wél waar 'ie op uit isquote:
Men stemt niet op een verbod tegen onverdoofd slachten. Onverdoofd slachten IS verboden TENZIJ het van je verzonnen godje moet.quote:
Vandaar dat je op je 40e nog immer eenzaam bent.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:56 schreef remlof het volgende:
http://m.trouw.nl/article(...)p-wie-hij-stemt.html
Zo'n beetje iedereen die de laatste tien jaar daar is geweest.quote:
Nou nee....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:24 schreef Cerbie het volgende:
Het is zaterdagavond, reis af naar Utrecht!
*zit lekker onderuitgezakt met een kop koffie*
Je hebt het over de juiste feiten?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef fokthesystem het volgende:
Amsterdam meer allochtonen (50,3 procent) dan autochtonen = eigenlijk politiek (ontstaan, voortgang e.d.)
Dus kijk eens of het wat voor je is die 'discussie' en genoemde al dan niet juiste feiten aldaar.
Meer dan 50% niet-NLers in een stad als Amsterdam, wie had dat gedacht....
(Oh ja, er waren er die dit voorzagen...) i told u so...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |