In een ander forumdeel? zoek maar met ctrl-f op amsterdam, noppes.... en ik heb hem niet gedubbelpost.quote:
Da's een ander forumdeel, een klacht, geen OP, geen onderbouwing, dus ga daar maar klagen!quote:
nee ze moeten gewoon de grondwet veranderen dat je ook mensen met een paspoort eruit kan gooien.....is doodnormaal en als wij hollanders de wereld insturen die crimineel zijn ?dan vind ik het ook niet raar als een land ze terugstuurt naar nederland......quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik denk niet dat je enige sympathie oproept bij die mensen die je wil overtuigen dat er te veel allochtonen zijn door naar Surinamers te verwijzen met negers.
Ook zal je hen zo niet overtuigen van de problemen die dat met zich meebrengt.
Als jij effectief wil zijn dan kan je beter met argumenten komen, als je enkel wil kankeren dan kan dit ook maar besef dat het weinig effectief is.
Nederland moet gewoon eens een goed immigratiebeleid ontwikkelen (kennisimmigratie in plaats van immigratie van laagopgeleiden, inclusief de laagopgeleide arbeiders) en we moeten eindelijk eens een oplossing vinden voor onze relatie met die eilandjes. Suriname is nog niet zo'n probleem, de Antillen daarentegen, daar is het beleid van de lokale politici om de rotste appels naar hier te sturen. Ze krijgen een vliegtuigticket en een zak vol geld wanneer ze naar Nederland gaan en wij zitten vervolgens met hen opgescheept. Zoek maar eens de statistieken op: die Antillianen zijn de grootste probleemgroep in Nederland, meer dan de Marokkanen.
Het intelligentieniveau in Amsterdam zal ook wel hard gedaald zijn.quote:
Ik denk het ook, de Henk en Ingrids kunnen het zich immers niet veroorloven om buiten de stad te gaan wonen. Dus die halen het gemiddelde naar beneden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het intelligentieniveau in Amsterdam zal ook wel hard gedaald zijn.
Samen met hun bruine buurtjesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk het ook, de Henk en Ingrids kunnen het zich immers niet veroorloven om buiten de stad te gaan wonen. Dus die halen het gemiddelde naar beneden.
Euhm, de stad is iets duurder dan het platteland.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk het ook, de Henk en Ingrids kunnen het zich immers niet veroorloven om buiten de stad te gaan wonen. Dus die halen het gemiddelde naar beneden.
Maar dat weet hij toch nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Euhm, de stad is iets duurder dan het platteland.
ha mijn zus? die word ook wel eens groen en geel van allochtonen..... ( sosms dus )quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De stad kent ook behoorlijk wat sociale woningen, i.t.t. het platteland.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Euhm, de stad is iets duurder dan het platteland.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:01 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha mijn zus? die word ook wel eens groen en geel van allochtonen..... ( sosms dus )
en dan zie je zo een lelijke allochtoon in een politie pakje.... ( stadswacht ) en die een minderwaardigheids complex heeft van hier tot tokio
dan zei mn zus op een dag "de controle die ze thuis niet kunnen opbrengen tov hun foute kinderen ...die controle gaan ze nu op straat uitoefenen...".bijvoorbeeld dat een autochtoon niet op de stoep mag fietsen bijvoorbeeld......
typisch geval van paarse melkert banen ( die ons land zogenaamd welvarend maken ha ha )
ja die gevallen heb je jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:01 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha mijn zus? die word ook wel eens groen en geel van allochtonen..... ( sosms dus )
en dan zie je zo een lelijke allochtoon in een politie pakje.... ( stadswacht ) en die een minderwaardigheids complex heeft van hier tot tokio
dan zei mn zus op een dag "de controle die ze thuis niet kunnen opbrengen tov hun foute kinderen ...die controle gaan ze nu op straat uitoefenen...".bijvoorbeeld dat een autochtoon niet op de stoep mag fietsen bijvoorbeeld......
typisch geval van paarse melkert banen ( die ons land zogenaamd welvarend maken ha ha )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |