abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 mei 2011 @ 17:36:48 #1
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_97425168
Amsterdam meer allochtonen (50,3 procent) dan autochtonen.
Is dat wat ze ooit bedoelden met auto-vrij?
http://www.google.nl/url?(...)Xmh778kDoXW4h3F0KyPw
Gek genoeg is het nOg steeds een pvda-bolwerk, terwijl veelal ex-pvda, werkenden, nu in purmerend, almere e.d. randsteden vertoeven.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ft_allochtoon__.html
en op usenet:
http://groups.google.com/(...)ead/d611b211f21759ae

[ Bericht 12% gewijzigd door fokthesystem op 28-05-2011 17:49:56 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zaterdag 28 mei 2011 @ 17:38:49 #2
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_97425250
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef Monco10 het volgende:
dubbelpost
In een ander forumdeel? zoek maar met ctrl-f op amsterdam, noppes.... en ik heb hem niet gedubbelpost.

Overigens roept groenlinks dat er juist minder allochtonen in amsterdam 'komen'/ 'zijn' :)
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zaterdag 28 mei 2011 @ 17:40:34 #3
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_97425317
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:39 schreef Monco10 het volgende:
Allochtoondam
Da's een ander forumdeel, een klacht, geen OP, geen onderbouwing, dus ga daar maar klagen! :)
pi_97425631
Mark my words, ze willen een eigen sta(a)d(t)
Ja Ja , ik kom het wel weer maken !! domme doos..!!
pi_97425846
sinds 1990 zijn er in NL 1 000 000 allochtonen bijgekomen

op zich gezellig en geen probleem ware het niet dat we te weinig huizen hiervoor hadden ( SP spreekt van een huizen tekort van 1 000 000 )

veel allochtonen umm..die brengen ook weinig welvaart met zich mee....

ergo? student komt moeilijk aan een woning...en woningen zijn peperduur ook nog eens.....
pi_97426801
Dan kunnen de autochtonen de allochtonen discrimineren omdat ze dan zelf in de minderheid zijn :D :D :D :D :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_97427118
suriname was kwaad dat we een handjevol negers terugstuurde......

maar je mag toch ook een blanke in libie ( afrika ) terugsturen naar nederland als ie fout is?
pi_97427330
Ik denk niet dat je enige sympathie oproept bij die mensen die je wil overtuigen dat er te veel allochtonen zijn door naar Surinamers te verwijzen met negers.
Ook zal je hen zo niet overtuigen van de problemen die dat met zich meebrengt.
Als jij effectief wil zijn dan kan je beter met argumenten komen, als je enkel wil kankeren dan kan dit ook maar besef dat het weinig effectief is.

Nederland moet gewoon eens een goed immigratiebeleid ontwikkelen (kennisimmigratie in plaats van immigratie van laagopgeleiden, inclusief de laagopgeleide arbeiders) en we moeten eindelijk eens een oplossing vinden voor onze relatie met die eilandjes. Suriname is nog niet zo'n probleem, de Antillen daarentegen, daar is het beleid van de lokale politici om de rotste appels naar hier te sturen. Ze krijgen een vliegtuigticket en een zak vol geld wanneer ze naar Nederland gaan en wij zitten vervolgens met hen opgescheept. Zoek maar eens de statistieken op: die Antillianen zijn de grootste probleemgroep in Nederland, meer dan de Marokkanen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_97427372
Ik gun het Amsterdam wel.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 18:37:35 #11
117098 Hathor
Effe niet
pi_97427390
Gaat lekker daar dan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 18:38:11 #12
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_97427494
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 18:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik denk niet dat je enige sympathie oproept bij die mensen die je wil overtuigen dat er te veel allochtonen zijn door naar Surinamers te verwijzen met negers.
Ook zal je hen zo niet overtuigen van de problemen die dat met zich meebrengt.
Als jij effectief wil zijn dan kan je beter met argumenten komen, als je enkel wil kankeren dan kan dit ook maar besef dat het weinig effectief is.

Nederland moet gewoon eens een goed immigratiebeleid ontwikkelen (kennisimmigratie in plaats van immigratie van laagopgeleiden, inclusief de laagopgeleide arbeiders) en we moeten eindelijk eens een oplossing vinden voor onze relatie met die eilandjes. Suriname is nog niet zo'n probleem, de Antillen daarentegen, daar is het beleid van de lokale politici om de rotste appels naar hier te sturen. Ze krijgen een vliegtuigticket en een zak vol geld wanneer ze naar Nederland gaan en wij zitten vervolgens met hen opgescheept. Zoek maar eens de statistieken op: die Antillianen zijn de grootste probleemgroep in Nederland, meer dan de Marokkanen.
nee ze moeten gewoon de grondwet veranderen dat je ook mensen met een paspoort eruit kan gooien.....is doodnormaal en als wij hollanders de wereld insturen die crimineel zijn ?dan vind ik het ook niet raar als een land ze terugstuurt naar nederland......

wat heb je nou aan een probleemgeval ( sorry vaak negers ) die je voor 5 euro beroven om 11 uur savonds? om daarna drie bolletjes crack te kunnen kopen?
pi_97427808
laagopgeleid vind ik niet altijd een probleem...zitten best soms aardige mensen tussen...maar ja dat vinden jullie niet geloof ik
pi_97427930
Hoog intelligentieniveau in dit topic.
Allah Al Watan Al Malik
pi_97427971
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Hoog intelligentieniveau in dit topic.
Het intelligentieniveau in Amsterdam zal ook wel hard gedaald zijn.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_97428009
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 18:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het intelligentieniveau in Amsterdam zal ook wel hard gedaald zijn.
Ik denk het ook, de Henk en Ingrids kunnen het zich immers niet veroorloven om buiten de stad te gaan wonen. Dus die halen het gemiddelde naar beneden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_97428050
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 18:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk het ook, de Henk en Ingrids kunnen het zich immers niet veroorloven om buiten de stad te gaan wonen. Dus die halen het gemiddelde naar beneden.
Samen met hun bruine buurtjes :P Tsja, Amsterdam is volgens mij sowieso samen met Rotterdam de smerigste en domste plaats in Nederland, kan me er ook geen seconde druk om maken. :')
pi_97428054
quote:

[..]

Euhm, de stad is iets duurder dan het platteland.
pi_97428098
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 18:57 schreef Specularium het volgende:

[..]

Maar dat weet hij toch niet :)
pi_97428164
quote:

[..]

ha mijn zus? die word ook wel eens groen en geel van allochtonen..... ( sosms dus )

en dan zie je zo een lelijke allochtoon in een politie pakje.... ( stadswacht ) en die een minderwaardigheids complex heeft van hier tot tokio

dan zei mn zus op een dag "de controle die ze thuis niet kunnen opbrengen tov hun foute kinderen ...die controle gaan ze nu op straat uitoefenen...".bijvoorbeeld dat een autochtoon niet op de stoep mag fietsen bijvoorbeeld......

typisch geval van paarse melkert banen ( die ons land zogenaamd welvarend maken ha ha )
pi_97428214
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 18:57 schreef Specularium het volgende:

[..]

De stad kent ook behoorlijk wat sociale woningen, i.t.t. het platteland.
Allah Al Watan Al Malik
pi_97428246
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:01 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ha mijn zus? die word ook wel eens groen en geel van allochtonen..... ( sosms dus )

en dan zie je zo een lelijke allochtoon in een politie pakje.... ( stadswacht ) en die een minderwaardigheids complex heeft van hier tot tokio

dan zei mn zus op een dag "de controle die ze thuis niet kunnen opbrengen tov hun foute kinderen ...die controle gaan ze nu op straat uitoefenen...".bijvoorbeeld dat een autochtoon niet op de stoep mag fietsen bijvoorbeeld......

typisch geval van paarse melkert banen ( die ons land zogenaamd welvarend maken ha ha )
;( The horror.
Allah Al Watan Al Malik
pi_97428279
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

;( The horror.
waar heb ik die smiley nu weer aan te danken? dat jij nu geen last ondervind?
pi_97428342
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:01 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ja die gevallen heb je ja

kijk eerst pluk je een allochtoon uit zijn uitkering...feitelijk kan die bijna helemaal nix...maar dan geef je hem een politie kostuum....en vervolgens erotiseert de macht die hij opeens heeft hem totaal van top tot teen.....
pi_97428349
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:04 schreef dandybleu het volgende:

[..]

waar heb ik die smiley nu weer aan te danken? dat jij nu geen last ondervind?
Je mag gewoon niet op de stoep fietsen. Of een lelijke allochtoon in een pak dat zegt, of eesen die op de stoep fietsen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_97428389
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:06 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ja die gevallen heb je ja

kijk eerst pluk je een allochtoon uit zijn uitkering...feitelijk kan die bijna helemaal nix...maar dan geef je hem een politie kostuum....en vervolgens erotiseert de macht die hij opeens heeft hem totaal van top tot teen.....
En waarom ga je met jezelf in discussie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_97428398
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je mag gewoon niet op de stoep fietsen. Of een lelijke allochtoon in een pak dat zegt, of eesen die op de stoep fietsen.
ja je mag russisch roullete spelen ja....om over de autoweg te fietsen.....mn exvrouw? die had met regelmaat dat er een gestreste automobilist express gas gaf als zij langs fietste
pi_97428413
Wtf...
Allah Al Watan Al Malik
pi_97428519
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En waarom ga je met jezelf in discussie.
ha ha gespleten persoolijkheid?

ha nee ik verveel me en niemand gaat inhoudelijk op me in...ja dan doe ik het zelf maar ha ha...ik ben ook op zoek naar nieuwe hobbie....dit begint erge vormen aan te nemen.....

ik lurk niet? ha ha nee nog erger....ik schrijf zonder dat iemand het leest vaak...
pi_97428592
Prachtige ontwikkeling. De resultaten hebben laten zien dat hoe meer allochtonen en hoe minder autochtonen, hoe beter het is voor de stad. Op naar alle NLe steden met een minderheid autochtoon. Want je weet: allemaal dezelfde mensen is dodelijk saai.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:16:49 #32
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97428700
Ik twijfel altijd aan het nut van dit soort nieuws. Ik ga in elk geval straks koken met dingen die ik bij een Marokkaan, een Turk en een Chinees gekocht heb en een Nederlander. :D
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_97428711
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Prachtige ontwikkeling. De resultaten hebben laten zien dat hoe meer allochtonen en hoe minder autochtonen, hoe beter het is voor de stad. Op naar alle NLe steden met een minderheid autochtoon. Want je weet: allemaal de zelfde mensen is dodelijk saai.
nou ik wil eigenlijk dolgraag weg uit rotterdam .... ( buiten een enkele mooie allochtoonse vrouw die ik wel eens zie ) maar wil echt weg dus...helaas zit ik aan mn familie vast die ook hier wonen

ik ben echt niet vies van een allochtoonse vrouw maar is echt zeldzaam dat eentje mij leuk vind...

ze preferen altijd toch hun eigen ras boven een blanke....
pi_97428859
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:17 schreef dandybleu het volgende:

[..]

nou ik wil eigenlijk dolgraag weg uit rotterdam .... ( buiten een enkele mooie allochtoonse vrouw die ik wel eens zie ) maar wil echt weg dus...helaas zit ik aan mn familie vast die ook hier wonen

ik ben echt niet vies van een allochtoonse vrouw maar is echt zeldzaam dat eentje mij leuk vind...

Dus jij vindt dit geen prachtig straatbeeld voor NLe steden?

Razzzzist!

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 28-05-2011 19:38:00 ]
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:21:35 #35
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97428872
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:17 schreef dandybleu het volgende:
We zijn trouwens als mens van een ras en soort we kunnen allemaal neuken met elkaar en kinderen krijgen. Als dat pas niet gaat spreek je van een apart ras sq soort.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:23:12 #36
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_97428949
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:21 schreef Megumi het volgende:

[..]

We zijn trouwens als mens van een ras en soort we kunnen allemaal neuken met elkaar en kinderen krijgen. Als dat pas niet gaat spreek je van een apart ras sq soort.
Je hebt het nog niet helemaal begrepen hoor.
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
pi_97428976
quote:

[..]

ha oke ik ken nog een maokanen mop..... ( omdat je zoveel cafees ziet met alleen maar mannen erin en geen enkele marokaanse vrouw )

waarom laat een marokaan vaak zijn zusje thuis als hij gaat stappen?
omdat ze anders berooft word door een marokaan
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:24:12 #38
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97428986
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dus jij vindt dit geen prachtig straatbeeld voor NLe steden?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Razzzzist!
Die eerste foto ben ik ook niet zo op. Het probleem met de andere zie ik niet zo. Ik kom dat dat soort mensen vaak tegen en als ik beleefd vraag of ik er langs mag of goedemorgen zeg is er geen enkel probleem. Ik denk dat we dat een beetje vergeten beleefd en tolerant zijn.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:25:38 #39
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97429034
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:23 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Je hebt het nog niet helemaal begrepen hoor.
Ik denk eerder dat mensen als jij het niet begrijpen. Met als hoogtepunt het Nazi regime van de vorige eeuw.
pi_97429075
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:24 schreef Megumi het volgende:

[..]

Die eerste foto ben ik ook niet zo op. Het probleem met de andere zie ik niet zo. Ik kom dat dat soort mensen vaak tegen en als ik beleefd vraag of ik er langs mag of goedemorgen zeg is er geen enkel probleem. Ik denk dat we dat een beetje vergeten beleefd en tolerant zijn.
Wat is er mis met die eerste foto? Patat etende 1e generatie moslimvrouwen. Ohnoes!!
Allah Al Watan Al Malik
pi_97429079
quote:

[..]

rassen mixen niet echt goed....mischien over tien jaar ....maar ja ik heb geen zin om tien jaar te wachten....dus wil liever weg

tevens heb je alcolischtisch ras ( blanken ) en geheelonthouders ras....( molsims vaak ) ...ja die twee groepen die willen niet echt met elkaar neuken
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:28:18 #42
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_97429124
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:25 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat mensen als jij het niet begrijpen. Met als hoogtepunt het Nazi regime van de vorige eeuw.
Zwak om gelijk een verkapte beschuldiging van racisme aan mijn broek te hangen. Rassen =/= soorten en verschillende rassen kunnen gewoon met elkaar voortplanten en die nakomelingen kunnen zich ook weer voortplanten. Verschillende soorten kunnen zich soms ook met elkaar voortplanten, maar dan zullen hun nakomelingen onvruchtbaar zijn.
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
pi_97429161
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:28 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Zwak om gelijk een verkapte beschuldiging van racisme aan mijn broek te hangen. Rassen =/= soorten en verschillende rassen kunnen gewoon met elkaar voortplanten en die nakomelingen kunnen zich ook weer voortplanten. Verschillende soorten kunnen zich soms ook met elkaar voortplanten, maar dan zullen hun nakomelingen onvruchtbaar zijn.
Alleen hebben de verschillen doorgaans geen ruk met ras te maken. Dus jij hebt het niet echt begrepen. Nederlanders zijn geen ras, net als Marokkanen dat niet zijn. Allochtonen zijn ook geen "ras" in case you didn't know. De meeste allochtonen behoren zelfs tot hetzelfde ras als de Nederlanders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_97429196
....

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 28-05-2011 19:41:24 ]
pi_97429228
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alleen hebben de verschillen doorgaans geen ruk met ras te maken. Dus jij hebt het niet echt begrepen. Nederlanders zijn geen ras, net als Marokkanen dat niet zijn. Allochtonen zijn ook geen "ras" in case you didn't know. De meeste allochtonen behoren zelfs tot hetzelfde ras als de Nederlanders.
bij honden spreek je toch ook over een ras? de ene soort is wat waakser en de andere wat meer een schoothondje.....

is ook een heel verschil of je een rex hebt of een maincoon
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:31:29 #46
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97429229
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alleen hebben de verschillen doorgaans geen ruk met ras te maken. Dus jij hebt het niet echt begrepen. Nederlanders zijn geen ras, net als Marokkanen dat niet zijn.
Dat bedoelde ik eigenlijk. :D
pi_97429249
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:31 schreef dandybleu het volgende:

[..]

bij honden spreek je toch ook over een ras? de ene soort is wat waakser en de andere wat meer een schoothondje.....
Zijn honden mensen?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:34:17 #48
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97429331
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:30 schreef dandybleu het volgende:

[..]

een aapje is niet erg vind ik ....ja alleen zijn het er soms ( in bepaalde buurten ) echt 90 000.....zodra iemand beetje geld heeft? dan peert ie hem daar.....
[/[quote]0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:31 schreef dandybleu het volgende:

[..]

is ook een heel verschil of je een rex hebt of een maincoon
Ik denk dat gezien het verleden het tijdverspilling is om dit soort discussies nog te doen. Er is maar een ras denk ik het menselijk ras.
pi_97429337
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zijn honden mensen?
ha ha ja of zijn sommige mensen honden? ( niet alleen blanken dus ha ha )

ha ha nu weet ik het ook niet meer...en scheiden onze wegen ....bij jou is een marokaan geen ras en bij mij wel....
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:35:23 #50
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_97429381
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zijn honden mensen?
Zeker niet en er wordt soms zo raar mee gefokt. dat veel honden rassen ziektes hebben enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')